Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1123
Er det noen bra alternativ til Adsense? Jeg vil gjerne "tjene" litt peng (vet hvor lite det er) og det ser ut som jeg ble banna eller noe :S invalide clicks, men jeg spør etter alternativ til adsense.
www.skitx.com kan de det meste om det der. (også et norskt forum, men mere kapitalister der)
Du har jo www.tradedoubler.com, og så har vel yahoo noe lignende adsense tror jeg
Tradedoubler er ikke noe å satse på imo. Det eneste jeg virkelig har god erfaring med i forhold til noen skikkelige inntekter er å selge annonseplass selv, direkte til annonsørene. Et par måneder har vi også hatt litt anstendige tall fra adlink (kommer jo helt sikkert an på målgruppen din, de er litt dårlige på ungdomssegmentet utenom jambahælvetet), men der må du ha noen hundre tusen sider i måneden for å være aktuell tror jeg, er sida di mindre brukt enn det får du nok mer ut av det med tradedoubler, evt å bare drite i det totalt, og la sida di være ren.