Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 4362
Det var vel egentlig noe slikt jeg tengte på, men fikk det ikke helt ut Hvis man er oversensitiv, vil det si at man bare reagerer mye sterkere på MDMA da, altså får mer rus?
Sitat av salvatore
I artikkelen virket det jo ikke som jenta var en junkie. Hun var sikkert bare ute etter å ha det litt ekstra morro, og spiste derfor neppe ett kilo. Og man hører jo stadig vekk om folk som har tatt ectasy som egentlig var noe annet/inneholdt andre ting (f.eks. rottegift).
Vis hele sitatet...
Er nok ikke sjeldent at ecstasy inneholder rottegift. Men pillene er ikke særlig store, så er vel ikke de store mengdene en får i seg.
Men de bruker stort sett det billigste dem for som fyllmasse så kalk er nok utbrett.
Men hørte at en burde være skeptisk til piller md gule prikker på.
Husker ihvertfall for noen år siden hvite 8 1/2 hadde ihvertfall tydelig dette. Hørte også folk snakke om nyresmerter ved større inntak av dem. Om det bare var tull eller om det faktisk var relevant kan jeg ikke svare på. Jeg merket ikke noe, men spiste i den tid ganske beskjedne doser viss jeg først spiste.
Sitat av reagol
Skal man sammenligne med hvordan vi lever, kan vi jo si at det er jo full lovlig å drikke whitesprit eller bensin. Eller slå seg selv på hodet med balltre. Like skadelig som ecstasy.

edit:
Hvem sin feil er det? jo, de som lager dop. egoiste jævlar som tjener penger på å drepe andre.
Vis hele sitatet...
Så du sitter med en fullkommen skaderaport? Post opp er du snill
Jeg er enig med at dem som lager det er kyniske jævler som tenker mest på egen vinning.
Staten burde testet og offentligjort rapporter på ecstasy beslag. Kanskje vi kunne luket ut de som innehold dødelige stoffer.