Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1270
ser at det er mange poster om fleinsopp her hvor veldig mange bare viser til en masse andre poster.

Hva med å ha en klistret fleinsopp tråd?
Hvis du faktisk ser det selv, at det er mange andre tråder om fleinsopp, tror du da at vi trenger enda en?

Alkohol er det mange tråder om også, og hasj. Vi trenger jo bare 3 tråder i Rusmiddelforumet, så kan vi _bare_ fortsette å poste i dem.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg synes det er en god ide, men utgangspunktet (da tenker jeg på den første posten i tråden) må være litt bedre enn bare et forslag. Jeg ser jo at du har brukt omtrent det samme navnet som tråden har, men med mindre din tråd utvikler seg til å bli helt fantastisk vil jeg ikke si at den har det samme potensialet for å bli klistret. Det vil jo tross alt ikke være noe grunnlag for å gjøre den til en sticky.
Jeg synes dette er en bra tråd. Den omhandler naturlige rusmidler som er å finne i Norge. Kan jeg få foreslå at du prøver å lage en god tråd som tar utgangspunktet i det som står her, men har også i sikte å være en ekstensjon av det som står der? Da får du ihvertfall litt mer respekt av meg og sikkert noen andre. Men det kan jo hende du bare ville ha alt servert på et sølvfat for deg så da dropper vi det kanskje bare?
EN tråd til alt som har om flein og gjøre er ikke.no god ide. Det blir bare rot om alle flein-spørsmålene skal komme i samme tråd.
Kanskje det hadde vært en bedre ide å utvide og oppdatere z0p sin kjempebra tråd om de vanligste rusmidlene? Hvis vi skal ha en tråd for hvert stoff blir det på en måte for mye struktur og på en annen måte evig masse rot.
Det skulle ha vært èn stor tråd om de forskjellige rusmidlene. punktum.
Det nohope sa !...
iDark's Avatar
Trådstarter
Jeg mener også at det børvære en stor tråd om de forskjellige midlene. så kan folk bare slenge inn spm. og andre kan svare på det spm som de finner mest "attraktivt" å svare på.
Haha! En tråd om hvorvidt det bør finnes en annen tråd