Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1957
Jeg sitter her og lurer på om jeg har fått klørne i den reneste speeden på lenge. Jeg har tatt speed i perioder av varierende lengde og art i over ti år (dog er 90% av tiden kun helge/festbruk osv, kun få lange utskeielser), og ren speed har vært sjelden vare i min kontaktkrets. Man får vanligvis "makka," "pepper," osv. Det kan være ganske rent men sjeldent skikkelig rent. Dvs. det lukter sterkt kjemisk, smakker bittert osv.

Denne ble kjøpt som en nødløsning, så jeg var ikke sikker på at jeg kunne stole på selgeren. Han fremholdt at den var 97% ren, noe jeg selvsagt tar med en klype salt. Den var en hundrelapp dyrere enn jeg er vant til, men billigere enn den rene metaen jeg har fått tak i før.

Det er nå over seks år siden sist jeg hadde gjevn tilgang på ren meta, og husker ikke så godt den gamle lærdommen. Sånn jeg husker det var den jeg fikk da nesten helt luktfri (en meget svak blomsteraktig duft, sikkert fra de få prosentene blandemiddel), smakfri og svidde ikke i det gastronomiske systemet.

Denne er litt annerledes. Den er i ultrafint pulver, men bittelitt kram (sitter løst igjen på speilet), HELT luktfri (dette har jeg aldri vært borti), men svir ganske bra i nesa til å begynne med. Verken mer eller mindre enn det som er vanlig med vanlig god makka, men kanskje litt kortere og ikke så spisst, og uten så mye bitterhet i smaken.

Noen her som vet mer enn meg? Hva er "reglene" for å bedømme hvorvidt noe er rent, utenom kjemiske tester? Og hva er egentlig forskjellen mellom metamfetamin og "bare" amfetamin? Tror jeg visste slike ting en gang i tiden men har festa mye siden den gang..

Har snorta et par små linjer (begge er mindre enn halvparten av hva jeg vanligvis hadde tatt), og virkningen er subtil, men påfallende. Ingenting av frysninger/ståpels/stukevirkninger fra vanlig speed, men heller en tilstand av sinnsro og balanse, helt på høyden med situasjonen, ingenting er kjedelig, full konsentrasjon, men litt snakkesalig som dere ser.

Tror jeg slutter her.. Jeg har sikkert fått formidlet mitt spørsmål grundig nok nå.
Sist endret av xtapolapocetl; 24. juni 2005 kl. 02:15. Grunn: liten typo
Når det varer i 2 døgn etter du snorta en liten dose tror jeg det er good shit.. Har noe som ikke lukter så mye nå men det er sjikkelig dårlig likevel. Blir fort sulten å trøtt igjen etter jeg har tatt det. 1g varerkansje i max 2-3 døgn.-
Har vært borti amfetamin med lukt som har vært noe i nærheten av det du snakker om..
Marsipan faktisk. Rosa marsipan.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sitat av InTrance
Har vært borti amfetamin med lukt som har vært noe i nærheten av det du snakker om..
Marsipan faktisk. Rosa marsipan.
Vis hele sitatet...
Rosa marsipam var vel ikke meth om jeg tar helt feil?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Om det er meth det er snakk om er ikke det et helt fint pulver, men små krystaller.

Når amfetamin er rødt/rosa er det ofte meth p.g.a. det røde forsforet som ikke er blitt renset skikkelig vekk, men dee kan også være noen som skal late som det er meth. Tror nok heller det er noe helt grei amfetamin sodium du har fått.
Vel, nå er det mindre enn et døgn senere, og dette var nok ikke såå rå som han skulle ha det til. Den er sterk og virker bra, men varer middels og nedturen er stuka. Men den funka dritbra til å sitte og lage musikk i 16 timer i strekk.

Figures, denne kosta bare 400, og det gjennom bekjente, jeg husker rundt 97/98 at vi hadde tilgang på noe skikkelig krutt til 600 kr/g.. og det var VERDT det.. Ikke at man ikke kan være heldig da, men all erfaring tilsier at man får det man betaler for. hvis ikke man blir bøffa da..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du får ikke tak i macca som er noe sterkere enn 85% i Norge...Om du da selvfølgekig ikke er 1 ledd i kjeden! og da er det også nesten umulig å få fatt i renere...Når vi snakker så rent,så er det for rent! Rosa marsipan som det her snakkes om er vanlig macca som er tillsatt bittelitt konditorfarge,ørlitegrann eter,druesukker,å så oppbevart rett noen dager...Så vips har man rosa marsipan. På samme måte lager man rosa "rock",å osv....