Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1914
Fytti, mest slitsomme uka på lenge... dårlig matlyst, spyr, svetter som et uvær og er så jævlig varm og tett i nesa. Tok først en pille som var jævlig potent. Jeg tok EN pille. Skulle kanskje visst bedre når det var dødningskalle bak på den da. Det var det mest ekstreme jeg har opplevd.. så tok jeg krystaller noen dager etter, var veldig bra. Var vel 0.10 jeg fikk, og det kjentes for å si det sånn. Nedturen er alltid like jævlig da.. Nå skal jeg hvertfall ikke ta Emma på en veldig god stund!
Tar du mdma alene, eller med andre rusmidler? Jeg har fortsatt tilgode å oppleve en sterk nedtur på mdma alene, selvom dosene har vært oppe i 225-300mg i løpet av en kveld.
Hva er hensikten med tråden? Om man har lest seg opp litt så er det en selvfølge å proppe i seg sykt mye MDMA eller å gjøre det flere dager på rad er en dårlig idé, og det sier kroppen din fra om i tillegg.
Er du fresh på drugs?

Hvis ja; du har na lart den harde veien.

Hvis nei; hva klager du om?

Uansett, god bedring.
Anonym bruker
"Bred Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis sunt, drikk masse vann, drikk tran, gå en tur ut alene, hør på podcast, ta vitaminer

Har selv opplevd helt jævlige MDMA nedturer som har vært så kraftig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.....

God bedring, god påske
Har selv for et par år siden brukt mye emma, mer enn anbefalt for å si det slik.. Dvs. 2-3 ganger hver månede i noen måneder. Gikk på en skikkelig smell da. Serotonin lagrene mine var fullstendig tømt og reseptorene nedregulert fra all stimulien, tok meg måneder/år å få hjernen på plass igjen.

Etter flere år med venting tok jeg nylig en liten dose emma 150mg to ganger i løpet av en uke og har ikke hatt i nærheten av noe "ukul" nedtur. Fikk jo selvfølgelig nedtur, men den var minimal i forhold til de jeg fikk når jeg misbrukte stoffet. Passet på å få i meg masse frisk og sunn mat/vitaminer og mineraler den uken. Samt mye frisk luft og mosjon ute i blandt vegetasjon. Garantert den beste kuren mot nedtur! Ellers har du jo xanax/xanor og andre benzopreparater, men de er sterkt avhengighetsskapende og burde kun brukes så lite som mulig.

Alltid pass på hva både sinnet og kroppen din tåler. Det beste vil være å begrense inntak av emma til max 4-5 ganger årlig, med minst 3 måneders mellomrom. Jeg er ikke sjefen din og kan bare snakke fra erfaring. Ikke fuck deg opp slik som jeg gjorde.
Dagen etter min første MDMA-tur ringte sjefen og sa det var krise og trengte en til å stille opp på jobb. Så jeg har jobba et 8-timers skift mens nedturen var sterkest. Bare prøv å hold fokuset på noe annet enn det negative.
Regner med det er en Phillip Plein pille du snakker om. Det er heftige saker om det er samme greia jeg har vært borti. Rundt 260mg MDMA, så ja kan bli litt tett i pappen av en sånn en også mer MDMA en uke etterpå. Går over, men er ikke jordas undergang om du ikke gjør det til en vane. Hadde selv en Phillip Plein for 2 uker siden, så en halv en for en uke siden + en god del mephedrone. Lever enda, sover dog litt mer enn vanlig
Sist endret av Lyra; 22. april 2019 kl. 01:02.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra du lærte. Lite som knekker huet mer enn hyppig mdma bruk, folk tar selvmord av det der så ikke no å leke med
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
9 0
Venter en gooood stund før jeg gjør det igjen haha!