Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2084
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hei folkens! Jeg har produsert som bare faen i det siste, og har blitt glad i å være med i remix konkurranser. Har derfor endt opp med denne remixen, som jeg føler meg svært fornøyd med! Har gått en god del timer til å få laget denne, så jeg håper den slår an blant folkene der ute.

Tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk setter jeg svært stor pris på. God helg!

https://soundcloud.com/oscar-north-o...-north-remix-1
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Ingen som hadde noen tilbakemeldinger her?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Nå er miksen tilgjengelig gratis for nedlasting også!
Kul produksjon du har her. Morsomt at den blir veldig cut on/off vibe aktig. Synes kanskje det blir litt for mye å litt for hard sidechain på synthen din. synth/pad) kicken høres litt "GOA" aktig ut.. men ellers ganske rein. kunne tenkt meg å fått frem vokalen litt mer. Ellers kjempebra låt. Stå på
Sweet! Dette var veldig diggbart.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av EspenaJ Vis innlegg
Kul produksjon du har her. Morsomt at den blir veldig cut on/off vibe aktig. Synes kanskje det blir litt for mye å litt for hard sidechain på synthen din. synth/pad) kicken høres litt "GOA" aktig ut.. men ellers ganske rein. kunne tenkt meg å fått frem vokalen litt mer. Ellers kjempebra låt. Stå på
Vis hele sitatet...
Takker! Ja, sidechainen var kanskje fnugget for hard. Var bare eksperimentering fra min side, og jeg glemte på en måte av det og det ble aldri rettet opp i. Skal huske det til neste gang!

Har jobbet svært lite med vokal så det er veldig nytt for meg, og definitivt noe jeg må bli flinkere med!

Takk for tilbakemelding!

Sitat av Doktor Hodebry Vis innlegg
Sweet! Dette var veldig diggbart.
Vis hele sitatet...
Tusen takk.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Nå er miksen tilgjengelig gratis for nedlasting også!
Vis hele sitatet...
Link? (titegn)
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Link? (titegn)
Vis hele sitatet...
Samme som i den første posten her! Det skal være en knapp for å laste ned låta, en pil ned med en strek under.

https://soundcloud.com/oscar-north-o...-north-remix-1
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hey, creeds til mixen din, var fet. Stå på
Sist endret av oslosolo; 25. desember 2014 kl. 22:08.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av oslosolo Vis innlegg
Hey, creeds til mixen din, var fet. Stå på
Vis hele sitatet...
Takker så mye kompis!