Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 757
Hei, jeg har et par problemet med nettsiden min.

Jeg har vBulletin 4.1.7 versjon på den, så gikk jeg på cpanelet og gikk til softalocus. Så trykte jeg på ''SMF'', der ser jeg at SMF var installed som 'www.therealmgaming.com' så jeg uninstalla det, så fikk jeg ikke tilgang til nettsiden min? får å få tilgang til nettsiden min igjen må jeg skrive inn '' www.therealmgaming.com/forums/forum.php ''

åssen kan jeg skifte på det? jeg vil bare skrive inn www.TheRealmGaming.com ikke www.therealmgaming.com/forums/forum.php please hjelp meg .
Du har jo ingen index-side. Google .htaccess om du vil redirecte rett fra therealmgaming.com til forumet.
Trådstarter
26 0
Takk, skal prøve.

Kan ikke bare noen si meg åssen jeg lager en index fil da? Jeg har ikke peiling. viss jeg må skrive noe i et dokument pls skriv det får meg .

Trolol, jeg fiksa det me å adde noe viss dere vill hjelpe meg med ting kan dere gått registrere på gaming forumet mitt .