Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1102
Jeg har ingen peiling på programmer man lager hjemmesider meg, og er veldig nybegynner. Har et firma som skal ha en veldig enkel hjemmeside. Derfor lurer jeg på om det er noe sted på nettet hvor det finnes en funksjon som lar meg lage en hjemmeside kun ved å bytte tekst , farger og bilder uten at jeg trenger noe program. Gjerne et side som har ferdige templates som da kan redigeres og deretter lagres på maskinen slik at jeg bare kan laste de opp på webhotellet mitt? Fant en slik side, men etter noen timer redigering så fant jeg desverre ut at jeg måtte "publisere" den gjennom dem. Håper det var nogelunde forstålig. Mvh
Part time ninja
locked65's Avatar
Wordpress med gratis template. For eksempel. Man kan også kjøpe premium templates.
Trådstarter
Uff er ganske blåst på dette.. Skjønte ikke helt hva wordpress var for noe. Kansje jeg kan laste ned en gratis template og bare redigere den? Hvilket program bruker jeg for å redigere en template lettest mulig?
Game disconnected
pokemon's Avatar
Kan også anbefale Wordpress, har selv brukt det og det er rimelig enkelt å få til.
Hvis du er ganske blåst på dette og ikke har noen interesse for å sette deg inn i det, anbefaler jeg deg å betale noen for å sette opp en enkelt side for deg. God webutvikling er på mange måter et håndverk. Det er ikke noe du lærer deg over natten, dessverre.

Legge det ut som et oppdrag her kanskje? http://mittoppdrag.no/Bransje/Webutvikling