Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 3572
Hei!

Jeg er på jakt etter et basic stilrent og minimalistisk webdesign til forsiden av flexd.net.

Siden vil være hjemmet til en blogg som omhandler teknologi, programmering, ruby, rails, elektronikk osv.

Egentlig alt jeg kan tenke meg av innhold.

Designet må følge nyere standarder, dvs. HTML+CSS og bruk av <divs>, ikke ren HTML med tables og iframes.

Jeg leter etter noen som kan gjøre dette gratis, selv om det kanskje er mye å spørre om. Vil selvfølgelig linke tilbake til deg/dere hvis noen lager noe jeg kan bruke. Ønsker helst ett lyst design, men siden jeg egentlig ikke har noen spesifikk ide om hvordan jeg vil siden skal se ut så er det bare å slå seg løs! :-)

Jeg har vurdert å titte på ferdige templates rundt om kring, men har så langt ikke funnet noe jeg liker.

Antar det kanskje ikke finnes så mange som ønsker å utføre design gratis, men kanskje jeg er heldig? Prøver likevel!
vet ikke om du vil ha noe ferdig template greier, men du kan jo sjekke Her

EDIT: så nå at du hadde sjekket ut ferdige template, beklager
Sist endret av Mathiasbk; 25. februar 2010 kl. 23:53.
Rent grunnleggende: hvorfor skulle noen lage en gratis side for deg? Hvilken tenkelig grunn har du fått for deg som rettferdiggjør at andre mennesker skal bruke et gitt antall timer av fritiden sin for at du, et fremmed menneske, skal få et gratis produkt?
Sitat av Franklin Vis innlegg
Rent grunnleggende: hvorfor skulle noen lage en gratis side for deg? Hvilken tenkelig grunn har du fått for deg som rettferdiggjør at andre mennesker skal bruke et gitt antall timer av fritiden sin for at du, et fremmed menneske, skal få et gratis produkt?
Vis hele sitatet...
Hvis det er noen som er halveis ny innen faget og trenger en side å øve seg på gratis?
Sitat av Franklin Vis innlegg
Rent grunnleggende: hvorfor skulle noen lage en gratis side for deg? Hvilken tenkelig grunn har du fått for deg som rettferdiggjør at andre mennesker skal bruke et gitt antall timer av fritiden sin for at du, et fremmed menneske, skal få et gratis produkt?
Vis hele sitatet...
fordi den personen kan gjøre det for læringens skyld? jeg har selv gjort det opp til flere ganger
Det er et tåpelig utgangspunkt, og når noen bruker en betydelig andel av fritiden sin på å skape noe (ikke ulikt hvordan en snekker fikser gjerdet ditt eller rørleggeren installerer et nytt toalett) så er det vanlig folkeskikk å i det minste tilby en symbolsk sum eller en annen tjeneste i gjengjeld.
Mulig at jeg gidder å gjøre noe i helgen. Skal på hyttetur uten nett, og har ikke alt for mye å ta meg til.

Finn 1-2 design som minner om det du vil ha. F.eks. her: http://feeds.feedburner.com/Cssleak
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Franklin Vis innlegg
Rent grunnleggende: hvorfor skulle noen lage en gratis side for deg? Hvilken tenkelig grunn har du fått for deg som rettferdiggjør at andre mennesker skal bruke et gitt antall timer av fritiden sin for at du, et fremmed menneske, skal få et gratis produkt?
Vis hele sitatet...
Hvorfor gjør folk frivillig arbeid? Hvorfor gir folk bort ting til loppemarked? Hvorfor ikke? Jeg forventer ikke at noen skal gjøre noe, men om de gjør det så er jo det hyggelig. Jeg er forferdelig på design, og holder meg mest programmering. Derfor spør jeg om noen som kanskje syntes det er morsomt å drive med design om å lage noe til meg. Hvis noen har lyst til det er det jo bare flott! :-)
Wordpress har jo et hav av themes tilgengelig. Alt fra vanlige bloggthemes til themes mer mot et CMS. Veldig mange muligheter med Wordpress.

Også er det veldig enkelt å sette opp.
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg syntes http://omidforiran.org/ ser utrolig ren og flott ut, http://www.olivecrush.com/ er fin også, http://www.thesolidstudios.com/ ser kult ut. Denne var også veldig enkelt og fin http://www.stewartpaxton.co.uk/

Ønsker egentlig bare noe som lar meg presentere innhold oversiktlig, enten det er en blogg post eller en artikkel om f.eks Munin

Sitat av Yochi Vis innlegg
Wordpress har jo et hav av themes tilgengelig. Alt fra vanlige bloggthemes til themes mer mot et CMS. Veldig mange muligheter med Wordpress.

Også er det veldig enkelt å sette opp.
Vis hele sitatet...
Jeg lager for tiden mitt eget lille CMS i Ruby/Rails. Jeg liker ikke PHP, og ikke noen stor fan av Wordpress. Halve moroa ligger i utviklingen, men desverre blir alt jeg prøver å designe forferdelig
Sitat av Franklin Vis innlegg
Rent grunnleggende: hvorfor skulle noen lage en gratis side for deg? Hvilken tenkelig grunn har du fått for deg som rettferdiggjør at andre mennesker skal bruke et gitt antall timer av fritiden sin for at du, et fremmed menneske, skal få et gratis produkt?
Vis hele sitatet...
Sitat av Franklin Vis innlegg
Det er et tåpelig utgangspunkt, og når noen bruker en betydelig andel av fritiden sin på å skape noe (ikke ulikt hvordan en snekker fikser gjerdet ditt eller rørleggeren installerer et nytt toalett) så er det vanlig folkeskikk å i det minste tilby en symbolsk sum eller en annen tjeneste i gjengjeld.
Vis hele sitatet...
Liker at du er så jævlig positiv. Kanskje ikke du gidder, men jeg skal love deg at det alltid er noen som gidder! Er ikke alltid snakk om penger.

Flexd spør om noen har lyst å gjøre det gratis, du vil ikke gjøre det gratis. Gå og whine et annet sted. Takk

On topic: Jeg kan kanskje lage noe, men ikke nå...
Sist endret av fulloggal; 26. februar 2010 kl. 00:46.
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg har ikke hastverk :-) CMS'et mitt er ikke engang halvferdig. Mange ideer som må vurderes osv, + kodes.
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Liker at du er så jævlig positiv. Kanskje ikke du gidder, men jeg skal love deg at det alltid er noen som gidder! Er ikke alltid snakk om penger.

Flexd spør om noen har lyst å gjøre det gratis, du vil ikke gjøre det gratis. Gå og whine et annet sted. Takk

On topic: Jeg kan kanskje lage noe, men ikke nå...
Vis hele sitatet...
Det har ingenting med å være en pessimist å gjøre. Freakforum fylles jevnlig opp av tråder startet av folk som vil ha alskens tjenester utført for en slikk og ingenting, og noen makter sågar å bli aggressive når folk poengterer at de presenterer skambud.

Det er vel og godt for trådstarter at folk er villige å gjøre dette for treningens del, helt topp, jeg sitter ikke her og forsøker å stikke kjepper i hjulene for webprosjektet hans. Slike forespørsler bidrar fortsatt til å høyne folks krav til betalt arbeid. Det er vanskelig nok å være en webdesigner i 2010 om man ikke skal føle seg som en tosk for å ta betalt for arbeidet sitt også.
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg hadde ikke hatt noe imot å betale hvis jeg A) hadde hatt penger, og B) hadde hatt en forretningsmodell som gjorde at jeg kunne tjene penger på websiden min.

Men siden jeg verken har A eller B og lager siden på fritiden av egen interesse så spurte jeg hyggelig om noen hadde lyst. Om du er en webdesigner som sliter med å få solgt arbeidet ditt så er det ditt problem, ikke vårt. :-)

Om noen velger å gjøre noe gratis så er det deres valg. Jeg har ikke noe imot å kode ting gratis så lenge jeg har tid til det og det er noe som interesserer meg.
Og la meg skyte inn:
HTML og CSS er vel ingenting å kode i forhold til andre skriptsspråk som PHP.
Synes at noen snille burde gjøre det for ham gratis.
Sitat av Colafreak Vis innlegg
Og la meg skyte inn:
HTML og CSS er vel ingenting å kode i forhold til andre skriptsspråk som PHP.
Synes at noen snille burde gjøre det for ham gratis.
Vis hele sitatet...
Jeje, jeg har lyst på Coca Cola, man finner det stort sett i alle mulige butikker og bensinstasjoner. Jeg synes noen skal komme hit med en Cola til meg.

Eneste jeg stusser på her, er at du sier du ikke har funnet et theme du liker(?!!!) Om dette er tilfelle, hvor stor er kjangsen for at du liker det som enellerannen frivillig sjel disker opp til deg?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Franklin Vis innlegg
Det har ingenting med å være en pessimist å gjøre. Freakforum fylles jevnlig opp av tråder startet av folk som vil ha alskens tjenester utført for en slikk og ingenting, og noen makter sågar å bli aggressive når folk poengterer at de presenterer skambud.

Det er vel og godt for trådstarter at folk er villige å gjøre dette for treningens del, helt topp, jeg sitter ikke her og forsøker å stikke kjepper i hjulene for webprosjektet hans. Slike forespørsler bidrar fortsatt til å høyne folks krav til betalt arbeid. Det er vanskelig nok å være en webdesigner i 2010 om man ikke skal føle seg som en tosk for å ta betalt for arbeidet sitt også.
Vis hele sitatet...
Mange lager sider for fiktive forretninger i et øvelseøyemed. Nå får du sjansen til å publisere arbeidet! Folk som ikke kan noe (80% tutorials, 10% runking og 10% koding) tar ikke betalt for arbeid, kan du noe tar du betalt. Derfor er jeg uenig i at dette høyne folks krav til å betale for arbeid. Du betaler folk som kan faget, du betaler ikke dem som driver å lærer det (til en grad).

Jeg har selv tatt betaling ved flere anledninger, men ta har det vært en avtale hvor jeg ikke får betalt for timene mine, da jeg mange ganger måtte slå opp i en bok jeg har ved min side.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Det har ingenting med å være en pessimist å gjøre. Freakforum fylles jevnlig opp av tråder startet av folk som vil ha alskens tjenester utført for en slikk og ingenting, og noen makter sågar å bli aggressive når folk poengterer at de presenterer skambud.

Det er vel og godt for trådstarter at folk er villige å gjøre dette for treningens del, helt topp, jeg sitter ikke her og forsøker å stikke kjepper i hjulene for webprosjektet hans. Slike forespørsler bidrar fortsatt til å høyne folks krav til betalt arbeid. Det er vanskelig nok å være en webdesigner i 2010 om man ikke skal føle seg som en tosk for å ta betalt for arbeidet sitt også.
Vis hele sitatet...
Flott!
Nå har du forklart hva du føler og fremmet din mening om saken.
Da vet vi dette, tusen takk!

Foreslår at vi ikke forsøpler også denne tråden med unødvendige poster som ikke omhandler emnet til trådstarter.
Det nok av folk her på freak.no som gjør dette til stadighet og det er flere personer her inne som føler at dette er uheldig for nettstedet og dets brukere.

Trådstarter spurte om noen ville hjelpe han med noe, ikke om noen aldri i det svarteste helvete kunne tenke seg å hjelpe han.
omidforiran bruker wordpress (legg til /wp-admin på sluttten av urlen, eller titt i kildekoden, så ser du det kjapt), og jeg er ganske sikker på at det der er et vanlig (news/magasin)theme, mener jeg har sett det samme før på en annen side, bare litt tilpasset og tydeligvis gitt eget navn, så kanskje du kunne la noe av utfordringen bli å legge til rette for å bruke wordpressthemes? da vil det jo være massevis av themes å velge mellom fra begynnelsen av, hvis du vil legge ut cms'et ditt "offentlig"
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
CMS'et blir åpen kildekode ja, og bruken av wordpress themes kan funke, men det vil ikke bli på samme måten som Wordpress pga. Rails sin struktur og forskjellige måter å gjøre ting på.
Det første jeg tenkte når jeg leste denne tråden var: Flaming. Opp gjennom årene her på forumet, har jeg sett en rekke folk har spurt etter noen som kan lage f.eks logo for dem, disse trådene har som oftest blitt nedflamet og stengt. Ts har fått svar som àla: er du dum eller? Hvorfor skal vi bruke 10 min av livene våres for å lage deg en logo?

Forskjellen fra de trådene og denne er dog at ts er VIF.
Sist endret av Spelly; 26. februar 2010 kl. 10:25.
Sitat av flexd Vis innlegg
Jeg har vurdert å titte på ferdige templates rundt om kring, men har så langt ikke funnet noe jeg liker.
Vis hele sitatet...
Det finnes x antall gratis templates der ute, og om du ikke har funnet et du en gang liker, så får du neppe noe ut av denne tråden.

men siden jeg egentlig ikke har noen spesifikk ide om hvordan jeg vil siden skal se ut så er det bare å slå seg løs!
Vis hele sitatet...
Med ande ord, vedkommende som evt. produserer et design til deg vil mest sannsynlig ende opp med at du blir misfornøyd. Jeg tror du vil få litt bedre respons om du i alle fall pusher noen i rett retning, dersom du forventer at noen skal jobbe gratis for deg... (det er alltid noen som vil gjøre det, så lenge du spør på rette måten.) Da mener jeg at du i det minste poster noen skisser, inspirasjon, farger, tanker, ja - rett og slett noe mer enn et request-innlegg skrevet på 20 sekunder slik at noen får faktisk får *lyst* å sette seg ned og hjelpe deg.

Første posten din kan summeres opp med: vil ha fett template, må være moderne, vil ikke gjøre noe selv, har ingenting å tilby, og liker ingen av de jeg allerede har funnet. Ikke misforstå, dette er ment som et tips til hvordan du burde gått fram i stedet--for dette er dessverre ikke den korrekte måten.
Tror folk har skjønt det nå. Drit i å komme med sånne teite kommentarer hver gang noen ber om noe gratis. La heller de som er interesert komme med noe.
Dere fremstiller folk som om de er noen late jævler som bare er ute etter å få ting.
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Tror folk har skjønt det nå. Drit i å komme med sånne teite kommentarer hver gang noen ber om noe gratis. La heller de som er interesert komme med noe.
Dere fremstiller folk som om de er noen late jævler som bare er ute etter å få ting.
Vis hele sitatet...
Det er ingen som kommer med med slike kommentarer når noen ber om noe på den riktige måten. Det sier seg selv. Dersom du siktet til meg i innlegget ditt, så var mine fulle intensjoner å motivere flexd til å lage en ny, og bedre, request-tråd - og evt. neste mann som tenker å prøve seg også.

Har du ikke penger, eller noe av materiell verdi å tilby, så ta deg i alle fall tiden til å skrive et skikkelig innlegg og gjør *litt* research på forhånd... jeg skal garantere deg at responsen øker dersom vedkommende viser at dette er noe som er verdt å bruke tid på.

Sitat av fulloggal Vis innlegg
Dere fremstiller folk som om de er noen late jævler som bare er ute etter å få ting.
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør de selv, andre påpeker det i ettertid. Ser du poenget mitt?
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg ser poenget ditt, men du ser ikke mitt.

Jeg er på utkikk etter et rent, lyst og minimalistisk web design, som vil passe til en blogg om teknologi, programmering, elektronikk, og diverse andre saker som interesserer meg, hovedsaklig ting rundt internett og datamaskiner.

Jeg spurte hyggelig om noen hadde lyst til å ta av sin egen tid, for å lage noe til meg. Uten at jeg trenger å betale masse for å få et design på en blog som i stor grad vil være et fritids prosjekt der jeg ikke har noe mål eller mulighet til å tjene penger.


Jeg har, etter forslag fra Ozma linket til endel sider jeg syntes var litt fine og som minner om noe jeg kunne tenkt meg.

Hvis det er noe personen som hjelper meg trenger hjelp med kode-messig, så har jeg ingen problemer med å hjelpe deg med det. Men jeg kommer ikke til å lage Facebook v2 eller et helt CMS gratis. Det jeg kan gjøre er å f.eks hjelpe deg med enklere ting, eller oppsett av Blogg med min egen software når det begynner å bli brukandes hvis det er ønskelig.

Hvis det er noen som da har lyst til å prøve å lage noe så er de mer en velkommne til å gjøre det, hvis dere bare skal klage å bitche om at jeg spurte om noen kunne gjøre noe hyggelig for en som mangler evnen til å tegne selv en strekmann, forslår jeg at vi lager en ny tråd der vi kan diskutere frivillig arbeid og hvorfor dette er så forferdelig.
Sist endret av flexd; 26. februar 2010 kl. 12:59.
Koder du designet selv, eller vil du helst ha det gjort for deg?
Hvis jeg slipper å kode det kan det hende jeg prøver meg på noe
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg tar meg av all faktisk funksjons koding. F.eks menylinker osv kan bare linke til # osv.. Trenger bare HTML+CSS jeg kan jobbe utifra. Jeg er forferdelig på design. Dermed spør jeg om noen andre er villig til å hjelpe.
Sitat av flexd Vis innlegg
Jeg tar meg av all faktisk funksjons koding. F.eks menylinker osv kan bare linke til # osv.. Trenger bare HTML+CSS jeg kan jobbe utifra. Jeg er forferdelig på design. Dermed spør jeg om noen andre er villig til å hjelpe.
Vis hele sitatet...
Hadde vært greit om du kunne finne en samling med linker til themes/sider du liker designet på. Samt skrevet noen retningslinjer på bredde eller generelle ting du foretrekker.

Kan sikkert få til å skrive noe greier, men lover ingenting ang kompatibilitet til IE 6 og delvis 7 og 8.
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg syntes igrunn noe som er litt tynnere enn nFF er nice, det viktigste er at det ser litt nice ut (trenger ikke være noe bilder, helst ikke egentlig). En lettleselig font er bra, f.eks http://tomayko.com/about har en veldig lett leselig font.

Hoved ønsket mitt er et design som er lett å forstå, med fokus på innholdet og evt. linker/artikler jeg legger ut der. Artikler og sånt vil ha muligheten for å kommenteres på, så om det lages opp et eksempel av en artikkel m/kommentarer hadde det vært flott (tenker da på stil messig). Men det er også noe jeg klarer selv. Jeg forventer ikke så mye ettersom jeg tross alt spør om at noen skal gjøre dette gratis. Jeg er egentlig fornøyd med alt mulig, fordi uansett hva jeg ender opp med så vil det være ett utgangspunkt
Hva har du egentlig planer om å ha i cms'et ditt? Litt vanskelig å lage et design uten innhold xD
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Mener du innhold som i f.eks hva slags type innhold jeg skal ha på siden? Artikler/poster om programmering, elektronikk, web-utvikling, ruby, rails, sinatra, server admin stuff. osv Eller innhold som i admin panel osv (komponenter)?

Det er til forsiden på flexd.net (eller evt. annet domene jeg skaffer meg som "hoved" domene), hvor jeg av og til vil skrive ting, på samme måte som en blogg. At jeg lager mitt eget CMS går egentlig mest på at jeg liker å lage ting selv, da blir det mer som jeg vil det, uten så mye ting jeg ikke vil ha. Og ellers så er det jo morsomt å lære nye ting :-)
Ja, men skal du f.eks ha en boks der du kan ha et sitat eller noe, en boks for kontakt-opplysninger, eller bare helt enkelt og greit. Kun innhold og en meny?
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg planla en boks (midt i ), for innhold, en meny på toppen eller siden, og en boks jeg kan ha siste tweets i fra Twitter. Evt. Noe annet, jeg vet ikke helt. Kanskje siste kommentarer på innlegg? Ikke helt planlagt enda
Jeg ligger hjemme med feber og har egentlig ikke noe fornuftig å ta meg til. Kan gjerne pusle litt med dette om du vil. Sleng meg en PM
Vel, det enkleste jeg kan komme med:

http://dominich.org/p/flexd/

Litt inside the box fa min side, men det er nå en gang slik jeg liker å jobbe. Har ikke gjort noe med "content" atm siden jeg ikke gidder å bruke tid på noe du muligens kommer til å bruke... Oppsettet er heller ikke kompatibelt med annet enn nyeste firefox, chrome og safari, men jeg er villig til å legge noe mer arbeid i det om du velger å bruke det. Jeg kan også evt. gjøre en viss insats med å lage conditional stylesheets til ie pre versjon 8... men du får i såfall høre i fra deg pr PM/mail...

skål...
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Nice. Jeg liker det! Bryr meg ikke om folk ikke kan se det i IE/IE6 osv. Hvis de må oppgradere for å se den så er jo det bare positivt. Planlegger å ha noe javascript som bitcher hvis du ikke har en ordentlig webbrowser

Absolutt et utgangspunkt jeg muligens kan komme fram til akkurat jeg det jeg vil ha med :-)

Sitat av flexd Vis innlegg
Jeg planla en boks (midt i ), for innhold, en meny på toppen eller siden, og en boks jeg kan ha siste tweets i fra Twitter. Evt. Noe annet, jeg vet ikke helt. Kanskje siste kommentarer på innlegg? Ikke helt planlagt enda
Vis hele sitatet...
Egentlig vil jeg helst at dere som lager noe tar dere litt kunsterisk frihet. Ved nærmere ettertanke kan jeg ikke si helt hva slags type design jeg vil ha. (aka, bokser, ikke bokser, osv, den type ting).

Men blir fornøyd stort sett uansett, alle bidrag er gode bidrag
Du snakker om links for design... Hva har du av trafikk
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Dette er forsiden på http://flexd.net , gjett selv.

*edit*:

Woops, nå var det faktisk innhold på siden. Hadde vært ett bedre poeng hvis det faktisk ikke var noe innhold/side der som jeg trodde
Sist endret av flexd; 8. mars 2010 kl. 10:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Franklin Vis innlegg
Det er et tåpelig utgangspunkt, og når noen bruker en betydelig andel av fritiden sin på å skape noe (ikke ulikt hvordan en snekker fikser gjerdet ditt eller rørleggeren installerer et nytt toalett) så er det vanlig folkeskikk å i det minste tilby en symbolsk sum eller en annen tjeneste i gjengjeld.
Vis hele sitatet...
Tenk deg da, du får ikke penger for å gå på skole. Men i gjengjeld så får du kunnskap.

Akuratt som her, en som det for læringens skyld. Hva får du i gjengjeld da? Jo, kunnskap om faget + kanskje litt motivasjon til å fortsette med dette faget.

EDIT: Sorry, så ikke hvor gammel tråden var. iom at den var på forsiden.
Sist endret av h1web; 21. mars 2010 kl. 11:36.
Sitat av loathsome Vis innlegg

Har du ikke penger, eller noe av materiell verdi å tilby, så ta deg i alle fall tiden til å skrive et skikkelig innlegg og gjør *litt* research på forhånd... jeg skal garantere deg at responsen øker dersom vedkommende viser at dette er noe som er verdt å bruke tid på.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener, men hva med gleden av å glede andre? Man kan selvsagt ikke jobbe gratis hele tiden, men om det tar opp tiden på en ellers kjedlig dag, skader det ingen.
Sitat av Lycan Vis innlegg
Jeg skjønner hva du mener, men hva med gleden av å glede andre? Man kan selvsagt ikke jobbe gratis hele tiden, men om det tar opp tiden på en ellers kjedlig dag, skader det ingen.
Vis hele sitatet...
Du kan så klart ikke jobbe gratis heletiden. Men gleden man får av å glede andre er mere nok for meg, enkelte ganger ihvertfall.
Sist endret av h1web; 21. mars 2010 kl. 15:57.
exactly my point
Tittelninja
flexd's Avatar
Trådstarter Donor
Jeg er fortsatt på utkikk etter ett design, hvis noen faktisk tok seg tid til å lage noe
Syntes det er litt morsomt at folk fortsatt ikke klarer å fatte konseptet med å gjøre noe for andre for egen lærings skyld heh.

Har ikke fått jobbet noe særlig mer med CMS'et mitt grunnet lite tid på basen, blitt endel skog&mark i det siste.

PS: h1web, du har vel ikke tilfeldigvis vært innom Game-Deception og syntes at noens nick var kult?