Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 3535
http://img14.imgspot.com/u/07/167/13/foo2.jpg

http://img14.imgspot.com/u/07/164/11/sasuke.jpg

http://img14.imgspot.com/u/07/170/08/wallacopy.jpg

http://img14.imgspot.com/u/07/170/08/shakugan.jpg

(en veldig gammel en. faller fortsatt i smak hos meg)
http://img421.imageshack.us/img421/10/abcent0tj.jpg
Og poenget var?

Du vil kanskje ha våres meninger om dem eller?

Edit: Har du bøffa dem, siden det er forskjellige navn på alle? (Untatt en, uten navn)
Sist endret av RosaKarpe; 22. juni 2007 kl. 01:45.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Harr, sammen med din egen signatur ga dei mykje meining

Les gjerne denne tråden, slik at du ikkje blir alt for skuffa.
Min signatur er best, men krever kunsthistoriske kunnskaper om belgisk surrealisme. Jeg, elitisk? Neeeei.
Sist endret av DonTomaso; 22. juni 2007 kl. 01:55.
Sånne forumsignaturer er hovedgrunnen til at nerder blir psykopatiske seriemordere.

Jeg tror dette passer best med et sitat av Shania Twain: "that don't impress me much"
Er det ikke like greit å lage en regel mot signaturvrøvl på skryteplassen?
Eller er slakteorgiene veldig tilfredstillende for dere?

Edit:Vidarlo, touché
Sist endret av miles; 22. juni 2007 kl. 01:56.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Krizzeyboi
Er det ikke like greit å lage en regel mot signaturvrøvl på skryteplassen?
Eller er slakteorgiene veldig tilfredstillende for dere?
Vis hele sitatet...
Når dei greier å stille med en signatur som er fjerna av admin pga størrelse, så er det akkurat så tilfredsstillande ja
Vesen's Avatar
Trådstarter
Hadde jeg posta dem i f.eks Rusmiddel forumet hadde jeg forstått innleggene deres.

Jeg posta vel dem i riktig underforum? Kanskje ikke det beste forumet for tilbakemeldinger på akkurat dette, men nå har det seg sånn at jeg kjeder meg litt.

Kjipt for dem som bruker Photoshop til å lage annet enn hjemmesider skal bli blåst bort herifra. Er ikke verre enn å si sin mening, selvom den ikke er så vanvittig konstruktiv.

Og nei, har ikke rippa de. Skriften er bare tittelen på bildene.
Vil jo ikke at folk skal bli blåst bort herifra...

Konstruktiv kritikk: Signatur 3: Personen ser ut som en EMO, dette passer ikke sammen med teksten; embrace (selv om en omfavnelse er alt en emo ønsker seg), skift gjerne teksten til suicide. At personen ser ut som en emo gjør at fargene ikke passer helt, gjør de til noe mørkt.
Sist endret av Gjerven; 22. juni 2007 kl. 02:00.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av flue
Hadde jeg posta dem i f.eks Rusmiddel forumet hadde jeg forstått innleggene deres.

Jeg posta vel dem i riktig underforum? Kanskje ikke det beste forumet for tilbakemeldinger på akkurat dette, men nå har det seg sånn at jeg kjeder meg litt.

Kjipt for dem som bruker Photoshop til å lage annet enn hjemmesider skal bli blåst bort herifra. Er ikke verre enn å si sin mening, selvom den ikke er så vanvittig konstruktiv.

Og nei, har ikke rippa de. Skriften er bare tittelen på bildene.
Vis hele sitatet...
Photoshop er etter mi meining feil verktøy til å bedrive skapande kunst i. Photoshop er laga for billedbehandling.

Alt du har gjort er vel å finne en ferdiglaga ting, hivd på litt filters i photoshop, lagt på ei skrift og trykt save for web.

Photoshop bør ikkje brukast til å lage verken slikt eller heimesider i. Photoshop bør brukast til å redigere bilder!
Jeg er ikke enig i at skryteplassen er kun for de som bruker photoshop til å lage hjemmesider (og sist jeg sjekka var det mye annet enn photoshop som var viktig for å å utvikle websider). Mye bra blir vist frem både av egenprodusert musikk, grafiske verker etc.

Dog, jeg er av den mening at tilnærmet alle slike forumsignaturer er søppel, dine bidrag inkludert.
Sitat av flue
Hadde jeg posta dem i f.eks Rusmiddel forumet hadde jeg forstått innleggene deres.

Jeg posta vel dem i riktig underforum? Kanskje ikke det beste forumet for tilbakemeldinger på akkurat dette, men nå har det seg sånn at jeg kjeder meg litt.

Kjipt for dem som bruker Photoshop til å lage annet enn hjemmesider skal bli blåst bort herifra. Er ikke verre enn å si sin mening, selvom den ikke er så vanvittig konstruktiv.

Og nei, har ikke rippa de. Skriften er bare tittelen på bildene.
Vis hele sitatet...
Du skjønner like lite som alle andre som lager sigs og legger de ut her. Vi vil ikke se annet enn hjemmelagde produkter - det du har gjort er å ta et bilde fra internett, legge på bakgrunn, skrift, og et grafisk element - også har du en signatur. Ja, kanskje disse bildene er til dette formålet, men så lenge du ikke har tatt hovedbildet selv/tegnet figurene, er det ikke mye å skryte av. U PHAIL, og for all del, ikke la atomet se denne tråden.

Jeg er for forbud mot signaturer som ikke inneholder bare eget innhold.
Sist endret av Keyser Söze; 22. juni 2007 kl. 02:04.
Sitat av Mushy

Jeg er for forbud mot signaturer som ikke inneholder bare eget innhold.
Vis hele sitatet...
I second that motion.
Strafferammene for overtramp må svi .
Vesen's Avatar
Trådstarter
"Alt du har gjort er vel å finne en ferdiglaga ting, hivd på litt filters i photoshop, lagt på ei skrift og trykt save for web"

Om du vil kan jeg sende deg en .psd fil hvor du kan se alt jeg har gjort. Det viser selvfølgelig ikke alt, men det ligger mye arbeid bak hver eneste signatur.

Og nå har det seg sånn at Photoshop er det programmet som egner seg best til å designe hjemmesider, wallpapers og signaturer.

Synes det er respektløst av dere å hive dritt på når-jeg-sitter-hjemme-å-kjeder-meg-hobbyen min.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Min signatur er bare ærlig.

Liker det best sånn.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av flue
"Alt du har gjort er vel å finne en ferdiglaga ting, hivd på litt filters i photoshop, lagt på ei skrift og trykt save for web"

Om du vil kan jeg sende deg en .psd fil hvor du kan se alt jeg har gjort. Det viser selvfølgelig ikke alt, men det ligger mye arbeid bak hver eneste signatur.

Og nå har det seg sånn at Photoshop er det programmet som egner seg best til å designe hjemmesider, wallpapers og signaturer.

Synes det er respektløst av dere å hive dritt på når-jeg-sitter-hjemme-å-kjeder-meg-hobbyen min.
Vis hele sitatet...
Ok. Fortell kva du har gjort. Lasta ned et bilde, hivd på skrift og filters? At ting tar tid betyr ikkje at det blir bra. Og ærlig talt blir det bullshit å sei at du har laga det når du i realiteten ikkje har utvist så mykje kreativitet.

Photoshop er ikkje laga for design av heimesider, wallpapers og signaturer. Til det førsvnevnte produserer Adobe et produkt dei kaller Dremweaver, og til dei sistnevnte et produkt ved navn Illustrator.

Dersom du spør folk som faktisk jobber med design, tipper eg du fil få til svar at photoshop blir ikkje brukt til dei tinga du nevner. Det blir brukt til fotoredigering. Anytho, det er offtopic.

Poenget er at du har ikkje gjort det der sjølv. Dersom du hadde laga *alt* fra bunnen, så hadde du fått anna kritikk tipper eg.

Og forøvrig: du ber om kritikk. Då må du tåle å få beskjed om at du lager elendige ting. Kanskje du ikkje føler det sjølv - vel, fint for deg. Skulle vi hykla og sagt "Åh kor nydelig" uten å meine det? Hadde det vore betre?

Voks opp!
Sitat av flue

Og nå har det seg sånn at Photoshop er det programmet som egner seg best til å designe hjemmesider, wallpapers og signaturer.
Vis hele sitatet...
PHOTOshop, sier dette deg noe? BILDEbutikk! Ta en tur innom _ALLE_ websideprodusentene i verden, og se hvor mange som designer nettsider i Photoshop. Wallpapers egner seg best i vektorprogram, og signaturer lages i photoshop. Grunnen til at de lages i photoshop er fordi det bare er 14-åringer som lager signaturer, og alt de har er en piratversjon av DEN NYESTE photoshop.
Det beste programmet for å lage en signatur er vel strengt tatt penn og papir?
Vesen's Avatar
Trådstarter
Jeg har forøvrig laget alt fra bunnen av, sett bortifra figurene/bildene.

Hadde dere kritisert signaturene, og ikke Photoshop og hva det skal brukes til, hadde ikke jeg reagert.

Den eneste som har holdt seg on-topic her er jo Gjerven. Ser ut til at han tenker litt lengre enn dere andre bedrevitere som tydeligvis vet alt om Photoshop, hva det skal brukes til osv.

Slik jeg ser det, oser det litt misunnelighet i luften her.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Hvis ikke håndskriften min var ille nok så er signaturen min verst faktisk.

Jeg skriver som en person med leddgikt uten fingre som bruker rektum til å holde pennen, er vel derfor jeg bruker notepad istedet for papir o_O

Så sier meg ganske uenig i penn og papir er best!
Penn og papir rocker.
En signatur skal være uleselig.

Flue; Ja vi misunner deg.
Lær oss dine madskillz.
Ta oss under din mektige vinge.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av flue
Jeg har forøvrig laget alt fra bunnen av, sett bortifra figurene/bildene.

Hadde dere kritisert signaturene, og ikke Photoshop og hva det skal brukes til, hadde ikke jeg reagert.

Den eneste som har holdt seg on-topic her er jo Gjerven. Ser ut til at han tenker litt lengre enn dere andre bedrevitere som tydeligvis vet alt om Photoshop, hva det skal brukes til osv.

Slik jeg ser det, oser det litt misunnelighet i luften her.
Vis hele sitatet...
Sett bort fra figurane og bilda? Og typeface? Altså har du ikkje laga noko meir enn et par strek. La oss vere ærlige: ta vekk bakgrunnen og figurane, og lag sigs omigjen. Kva har du? Litt taggete skrift og 3 streker? Jippi.

Vi kritiserer signaturane, og påpeiker kvifor vi kritiserer dei.

Oh, misunnelighet? Ja. Har lyst på forcoin sin signatur! Den er i det minste sjølvlaga!
Vesen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mushy
PHOTOshop, sier dette deg noe? BILDEbutikk! Ta en tur innom _ALLE_ websideprodusentene i verden, og se hvor mange som designer nettsider i Photoshop. Wallpapers egner seg best i vektorprogram, og signaturer lages i photoshop. Grunnen til at de lages i photoshop er fordi det bare er 14-åringer som lager signaturer, og alt de har er en piratversjon av DEN NYESTE photoshop.
Vis hele sitatet...
Fra når av nevnte navnet på programmet alle programmets funksjoner?

Og påstanden din om at det bare er 14-åringer som lager signaturer er villt på jordet. Søk litt rundt på nett og finn sider der de erfarne brukerene poster signaturene sine, og du vil fort merke at både 20 og 30åringer bruker Photoshop til akkurat dette.

Og forresten, hvis du vil forsvare "PHOTOshop, sier dette deg noe? BILDEbutikk!", forsvarer du vel også at freakforum bare er for uvanlige og deformerte mennesker?

Sitat av vidarlo
Sett bort fra figurane og bilda? Og typeface? Altså har du ikkje laga noko meir enn et par strek. La oss vere ærlige: ta vekk bakgrunnen og figurane, og lag sigs omigjen. Kva har du? Litt taggete skrift og 3 streker? Jippi.

Vi kritiserer signaturane, og påpeiker kvifor vi kritiserer dei.

Oh, misunnelighet? Ja. Har lyst på forcoin sin signatur! Den er i det minste sjølvlaga!
Vis hele sitatet...
Bakgrunnen har jeg da virkelig laget selv, helt fra scratch, ved hjelp av Photoshops funksjoner.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av flue
Fra når av nevnte navnet på programmet alle programmets funksjoner?

Og påstanden din om at det bare er 14-åringer som lager signaturer er villt på jordet. Søk litt rundt på nett og finn sider der de erfarne brukerene poster signaturene sine, og du vil fort merke at både 20 og 30åringer bruker Photoshop til akkurat dette.

Og forresten, hvis du vil forsvare "PHOTOshop, sier dette deg noe? BILDEbutikk!", forsvarer du vel også at freakforum bare er for uvanlige og deformerte mennesker?
Vis hele sitatet...
Det er ganske korrekt observert, jeg har en massiv kar og mangler høyre side av min hjernebark, alle her inne er stort sett hjerneskadet på et eller annet vis (eller de havnet her fordi de googlet "cmd + haxx = profit!").
Av grov nysgjerrighet;
Kan du ikke poste forumsignaturen din?
Den som ble sletta fordi den var for stor.

"forsvarer du vel også at freakforum bare er for uvanlige og deformerte mennesker?"
Har noen hevdet noe annet?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av flue
Fra når av nevnte navnet på programmet alle programmets funksjoner?
Vis hele sitatet...
Tja, så da er altså Adobe illustrator 4000 bortkasta kroner? Takk for infoen.
Vesen's Avatar
Trådstarter
Husker ikke hvilken signatur det var som ble fjernet. Hvorfor nysgjerrig på det? Var forresten av ca. samme størrelse som de jeg posta her, men jeg forstår selvfølgelig hvorfor den ble fjernet.
Sitat av flue
Jeg har forøvrig laget alt fra bunnen av, sett bortifra figurene/bildene.
Vis hele sitatet...
Så (forøvrig akkurat som vidarlo påpekte) har du slengt på litt brushes, et par filtre og sett deg fornøyd med godt "arbeid" ?
Hadde dere kritisert signaturene, og ikke Photoshop og hva det skal brukes til, hadde ikke jeg reagert
Vis hele sitatet...
Jeg tipper nok du hadde reagert uansett. Jeg mistenker dette er et klassisk tilfelle av "ooh! look what I can do!". Du har funnet deg en ny effekt eller et nytt sett brushes i photoshop og legger dette til på et lass bilder du finner på internett (og forøvrig sikkert ikke har rettigheter til å bruke) og tenker "FETT ASS!!!1one".

Siden du etterlyser kritikk skal du få det:
#1: kjedelig, stor og stygg, ødelegger designet på samtlige forum du sikkert kommer til å forpeste den med
#2: kjedelig, stor og stygg, ødelegger designet på samtlige forum du sikkert kommer til å forpeste den med
#3: kjedelig, stor og stygg, ødelegger designet på samtlige forum du sikkert kommer til å forpeste den med
#4: kjedelig, stor og stygg, ødelegger designet på samtlige forum du sikkert kommer til å forpeste den med
#5: kjedelig, stor og stygg, ødelegger designet på samtlige forum du sikkert kommer til å forpeste den med. Dessuten renger jeg nesten med du mente ordet 'Absent' (http://www.google.no/search?hl=no&q=...btnG=Søk&meta=) og ikke har klart å stave riktig engang ...

Slik jeg ser det, oser det litt misunnelighet i luften her.
Vis hele sitatet...
Du kunne ikke vært lengre fra sannheten. Når sant skal sies har jeg medlinhet med deg dersom du virkelig mener at dette er bra
jaG
Produktutvikler
Sitat av flue
Jeg har forøvrig laget alt fra bunnen av, sett bortifra figurene/bildene.
Vis hele sitatet...
Bilder/figurer er halve jobben!

Hadde du laget det fra bunnen ville du tatt bilder og alt selv!
mao, redigreing av bilder du ikke har laget/tatt selv vil ikke gå under "laget fra bunnen"

Sitat av flue
Slik jeg ser det, oser det litt misunnelighet i luften her
Vis hele sitatet...
Det tviler jeg meget sterkt på!
Gjentar, _meget_ sterkt!


Sorry for eventuelle skriveleif..


edit Litt sein der..

edit igjen _veldig_ sen
Sist endret av jaG; 22. juni 2007 kl. 02:47.
Til trådstarter:
Hvis du hadde funnet et bilde , tatt og skjært ut bildet , lagd render og -alt- selv, hadde du fått litt mer av min respekt.
Når du bare har vært på en eller annen render side og lastet ned ferdig så blir jeg litt skuffet.
dessuten er jeg lei av å lese på forumer med 200px stor sig, det er så jævlig frustrerende å bla ned hele tiden.

når det kommer til det ferdige resultatet kan jeg heller ikke si meg fornøyd.
Det er ikke noe spesielt eller originalt med dem, de ligner mer eller mindre på alle de siggene som er ute i verden.
skjønner for å være helt ærlig ikke hvorfor du gidder å lage dem.

du sier at du skjeder deg med hobbyen din?
kjøp deg et kamera og ta bilder ute i naturen eller hva du vil og ta dem med hjem for så å endre dem i photoshop.
da har du gjort alt selv, og poster du resultatet her kommer du sansynligvis til å få litt bedre kritikk også.



Sitat av vidarlo
Photoshop er ikkje laga for design av heimesider, wallpapers og signaturer. Til det førsvnevnte produserer Adobe et produkt dei kaller Dremweaver, og til dei sistnevnte et produkt ved navn Illustrator.
Vis hele sitatet...
ah, takker
jeg har alltid lurt på hvorfor man bruker photshop til hjemmesider osv når det heter photoshop , og jeg har brukt det selv, siden jeg trodde det var det beste alternativet.
laster ned illustrator nå : )

edit:
er også fullstendig enig i det moridin sier to poster over.
Sist endret av lsrr; 22. juni 2007 kl. 02:44.
Vesen's Avatar
Trådstarter
Moro hvordan noen signaturer kan skape slik frustrasjon blant noen folk.

moridin: Jeg bruker ikke brushes, og om jeg gjør, er det brushes jeg har laget selv. Jeg har også laget noen abstrakte signaturer ved hjelp av mine egne ressurser, dvs C4D rendere. Det er da lenge siden, og jeg er iallfall ikke fornøyd med de. Signaturen der det står "abcent" på, er en gave til en med tilsvarende kallenavn. At han har stavet det feil kan ikke jeg noe for? Angående dine kritikker ser jeg på det med hevet hode, da jeg har fått annen kritikk av felles Photoshoppere og andre forum.

zitcon: Din kommentar var heller mer saklig enn andres, da du begrunner det bedre. Den eneste utenom ressursen jeg bruker er bilder av folk jeg finner på nett. Jeg bruker sjeldent andres abstrakte rendere, da jeg kan lage det selv.

Her er da en signatur jeg laget bare ved hjelp av disse funksjonene i photoshop:
Pencil Tool
Motion Blur
og selvfølgelig Color Balance, kontraster o.l.

http://img375.imageshack.us/img375/4268/penciltoolmotionbluronlyv43fs.jpg
Sist endret av Vesen; 22. juni 2007 kl. 02:57.
Jeg bestemte meg for å lage min egen signatur som synliggjør mine (og tydeligvis også en del andres følelser) om det å lage forumsignaturer generelt, og de du postet her opprinnelig spesielt:
http://nff.bitsex.net/915
Haha. Lovely
Synd den er for stor til å bruke på forumet.

edit: Noen andre som har merket at signaturene våre har forsvunnet på denne tråden?
Noen admins som sitter og kniser for seg selv?

edit2:Bare noen som forsvinner jo..
wtf?
Sist endret av miles; 22. juni 2007 kl. 03:08.
Sitat av flue
Moro hvordan noen signaturer kan skape slik frustrasjon blant noen folk.

moridin: Jeg bruker ikke brushes, og om jeg gjør, er det brushes jeg har laget selv. Jeg har også laget noen abstrakte signaturer ved hjelp av mine egne ressurser, dvs C4D rendere. Det er da lenge siden, og jeg er iallfall ikke fornøyd med de. Signaturen der det står "abcent" på, er en gave til en med tilsvarende kallenavn. At han har stavet det feil kan ikke jeg noe for? Angående dine kritikker ser jeg på det med hevet hode, da jeg har fått annen kritikk av felles Photoshoppere og andre forum.

zitcon: Din kommentar var heller mer saklig enn andres, da du begrunner det bedre. Den eneste utenom ressursen jeg bruker er bilder av folk jeg finner på nett. Jeg bruker sjeldent andres abstrakte rendere, da jeg kan lage det selv.
Vis hele sitatet...
hyggelig å høre at det er noen som tåler litt konstruktiv kritikk.
Jeg tror en av grunnene til at folk på ff ikke liker sigger er at de.. bare ikke liker dem.
Jeg liker dem ikke når de er over 40 px, og det er også litt av grunnen til at jeg er medlem på ff.
Man kan lese rolig gjennom trådene uten å måtte glo på glorete signaturer som bryter med designet.

Andre forumer, spesielt catchgamer og designsiden har signaturer på langt over 50 px og det er kanskje derfor du har fått en annen respons på andre sider.

Som du kanskje har skjønt, neste gang du har laget en signatur så ikke post dem her, da dette som oftest gir negativ respons uansett hvor utadvente og fine de er.



Sitat av moridin
Jeg bestemte meg for å lage min egen signatur som synliggjør mine (og tydeligvis også en del andres følelser) om det å lage forumsignaturer generelt, og de du postet her opprinnelig spesielt:
http://nff.bitsex.net/915
Vis hele sitatet...
hae! morsomt!^^ KP!
Sist endret av lsrr; 22. juni 2007 kl. 03:12.
nest nederste ser ut som en pain jobb. De andre var heller ikke noe spessielt med.
Sitat av flue
Moro hvordan noen signaturer kan skape slik frustrasjon blant noen folk.

moridin: Jeg bruker ikke brushes, og om jeg gjør, er det brushes jeg har laget selv. Jeg har også laget noen abstrakte signaturer ved hjelp av mine egne ressurser, dvs C4D rendere. Det er da lenge siden, og jeg er iallfall ikke fornøyd med de. Signaturen der det står "abcent" på, er en gave til en med tilsvarende kallenavn. At han har stavet det feil kan ikke jeg noe for? Angående dine kritikker ser jeg på det med hevet hode, da jeg har fått annen kritikk av felles Photoshoppere og andre forum.

zitcon: Din kommentar var heller mer saklig enn andres, da du begrunner det bedre. Den eneste utenom ressursen jeg bruker er bilder av folk jeg finner på nett. Jeg bruker sjeldent andres abstrakte rendere, da jeg kan lage det selv.

Her er da en signatur jeg laget bare ved hjelp av disse funksjonene i photoshop:
Pencil Tool
Motion Blur
og selvfølgelig Color Balance, kontraster o.l.

http://img375.imageshack.us/img375/4268/penciltoolmotionbluronlyv43fs.jpg
Vis hele sitatet...
Som det allerede er nevnt så er PHOTOshop aller mest basert på og designe nettsider og litt bildebehandling, enkelt og greit.

For min del gir jeg blanke i om du bare har brukt 3 funksjoner i Photoshop på noe som bare er en signatur som står imot reglene her på nFF uannsett. Noe av det verste med de fleste signaturene er at de egentlig ikke betyr noe som helst. Du sier jo selv at det bare er hobbyen-din-når-du-sitter-hjemme.
Sist endret av Christian; 22. juni 2007 kl. 03:14.
Vesen's Avatar
Trådstarter
Flott at du er så moden at du pisser på andres hobbyer moridin

Sitat av Christian
Som det allerede er nevnt så er PHOTOshop aller mest basert på og
designe nettsider og litt bildebehandling, enkelt og greit.
Vis hele sitatet...
Poenget ditt er? Programmet har andre funksjoner, hvorfor ikke bruke dem?
Sitat av flue
Flott at du er så moden at du pisser på andres hobbyer moridin



Poenget ditt er? Programmet har andre funksjoner, hvorfor ikke bruke dem?
Vis hele sitatet...
Poenget mitt er og få det Mushy sa i post #17 litt lengre inn i hodet ditt, prøvde den snille versjonen. Men, neida...

Photoshop er aller mest basert på design av nettsider og bildebehandling!!
Du sier selv du satt og kjedet deg mens du laget disse, noe som kanskje bare er i underkant av 25% av grunnen til at du blir flamet her. Hvor ble de av de andre 75%? Les igjennom emnet en gang til. NØYE! Jeg orker ikke og bruke mer tiden min på dette.
Sist endret av Christian; 22. juni 2007 kl. 03:38.
Vesen's Avatar
Trådstarter
Hvorfor skal det ha noe å si? Og jeg sa aldri at jeg kjedet meg MENS jeg laget de, jeg sa det var noe jeg gjorde HVIS eller NÅR jeg kjedet meg og satt hjemme, for å ikke kjede meg mer.
Fy F* folkens ... Jeg vet at vi nærmest har det å brenne folk som lager signaturer som religion her på nFF, men seriøst .. Et sted må grensen gå. Dette er i overkant av latterlig.
Sitat av Lille Nikotin
Fy F* folkens ... Jeg vet at vi nærmest har det å brenne folk som lager signaturer som religion her på nFF, men seriøst .. Et sted må grensen gå. Dette er i overkant av latterlig.
Vis hele sitatet...
Latterlig og bryter sikkert en haug med regler. Seriøst unger, hvis dere ikke har noe bedre enn dette å gjøre på for å få opp postcounten, slutt nå.

flue: Jeg beklager, men det finnes i overkant mange her på dette forumet som mener at de de mener er bedre enn alle andre og at de da kan drite langveis i alt som er normal forum/folkeskikk. Du skulle kansje ha fått med deg reglene om signaturer her først samt presisert at de er til for forumer eller andre passende plasser der slikt er tillatt, men ut over det er ikke oppførselen jeg ser på de FLESTE posterne her i denne tråden noe særlig hyggelig.
Btw, pass deg for å bruke farger som er alt for sterke rett ved siden av hverandre, sånn som du gjør i sig nummer 4. Rødt og blått kræsjer og gjør skriften uleselig.
Personlig likte jeg ganske godt nummer 1 og 5, mest på grunn av at det ikke er noen skrikende farger eller brutale overganger mellom de fargene som er.
(og, lag noen signaturer på 50x350px, de kan du fint bruke her (forutsatt at de ikke er for forferdelige))

Så den ene tingen jeg faktisk lurer litt på. Hvorfor gir dere han pes over hvilket VERKTØY han bruker? Spiller det noen trille om man bruker photoshop (et bilderedigeringsprogram) eller mspaint (et bilderedigeringsprogram) eller gimp (yet another fucking bilderedigeringsprogram)? Man kan da gjøre stor sett det samme i de uten at de er beregnet til å gjøre EN spesifikk oppgave.
Vesen's Avatar
Trådstarter
Merker dette med bedrevitere meitemark! Dette var nok første og siste kan jeg postet signaturer på dette forumet.

Og mener du 350x50? For 50x350 ville tatt mye mer plass enn de jeg postet :P

Takker også for konstruktiv kritikk!
350 lengde 50 høyde var det nok jeg tenkte.
Sist endret av meitemark; 22. juni 2007 kl. 14:52.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Krizzeyboi

edit: Noen andre som har merket at signaturene våre har forsvunnet på denne tråden?
Noen admins som sitter og kniser for seg selv?
Vis hele sitatet...
Signaturen din står bare i din første post på siden (eller i tråden?), såvidt jeg vet.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Krizzeyboi
Haha. Lovely
Synd den er for stor til å bruke på forumet.

edit: Noen andre som har merket at signaturene våre har forsvunnet på denne tråden?
Noen admins som sitter og kniser for seg selv?

edit2:Bare noen som forsvinner jo..
wtf?
Vis hele sitatet...
Vi viser bare en brukers signatur én gang per tråd. Så hvis du har fem innlegg i en tråd, vil signaturen din kun vises under ditt eldste innlegg.
Kjære deg flue:

Jeg skal bare stille deg ett enkelt spørsmål:
Hvis du fjerner alt du IKKE har laget selv, hvor kule er signaturene dine da?

Syns du de fremdeles er kule, så, tja... ditt problem.
Syns du derimot de ikke lenger er noe særlig, så skjønner du nok også mer av hva folk her reagerer på.

Jada, det er mange her som flisespikker rundt hva et program er ment å brukes til osv, og det er litt tåpelig. MEN - akkurat såkalte "signaturer" er rett og slett svært lite populært her på forumet, fordi de svært ofte er grelle, svært ofte kun består av et bilde en fyr har rippa fra et eller annet, litt filtere og kanskje noe brushes, og litt tekst, og ikke minst, så er dette et forum der man ikke får bruke store signaturer.
Dette var en serriøst latterlig tråd.

men, photoshop er til for å lage ALT av grafisk desgin.
Kun fantasien som setter grenser.
Nettsider, logoer, wallpapers og signaturer er bare noe av det du kan lage.

Ta deg en tur på www.designsiden.com.
Flere som vil hjelpe deg med det grafiske der.
Sist endret av oom; 28. juni 2007 kl. 10:30.