Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 939
Hei!

Jeg ønsker å komme i kontakt med en designer.
Oppgaven går ut på å utforme en ny profil for en pokerside i samme sjanger som http://www.rednines.com.


Oppgave:
  • Lage logo til pokersiden
  • Lage layouten til websiden
Krav:
  • Logoen må være vektorisert (selvfølgelig)
  • Du må kunne dokumentere tidligere arbeid
  • Du må kunne gi et oversiktlig prisoverslag for utforming av layout og logo. Referer gjerne til tidligere prosjekter og fortell hva du tok for dem.
  • Komme med et fornuftig anslag når arbeidet kan påstartes og når arbeidet forventes avsluttet

Det er et stort pluss om designeren i tillegg kan (X)HTML og CSS skikkelig. Vi ønsker at arbeidet skal påstartes så snart som mulig.

Interesserte kan kontakte meg på nils_petterz [at] hotmail [dot] com. Skriv gjerne kort om deg selv også!
Har sendt deg en mail! Vi kan begynne umiddelbart og kan antakeligvis ferdigstille det iløpet av sommerferien, kanskje tilogmed med god margin.
Når det er sagt så håper vi på fler møter der vi får kartlagt litt mer i detalj hva dere trenger, og så kan vi lage et timeline utifra det.
Detaljer om pris er beskrevet i mailen, men vil gjerne poengtere at vi er fleksible.

Mvh Rocking Chair
Hmm...jeg kunne vært veldig interessert i logo-biten, men har nok ikke tid til resten. Er det interessant?
Hva med å lage en "konkurranse" - skriv en brief for logoen, og la alle som vil sende inn forslag.