Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 863
Har laget en side i Frontpage, www.koreanstreetracing.co.nr, hadde en midlertidig logo øverst på siden. Har lagt inn ny logo i frontpage, slette alle filene å web området og lastet alt opp på nytt. Men alikevel kommer den gamle logoen opp på siden.

Hva kan være årsaken og hvordan løser jeg dette?

Ps, jeg har ikke veldig greie på dette, så forklar enkelt

På forhånd takk.
Hm..nå ser det jaggu ut til at det har ordnet seg selv...
Sist endret av hyundai; 30. mai 2006 kl. 20:39.
Hei, et kjapt tips utenom det du spurte om: Det bildet du har helt øverst til venstre, http://ksr.50webs.com/Images/dagbladet4.JPG - er på 292kb, og 2272x1704px, mens du bruker det i størrelse 221x170px. En ting er at du forvrenger proporsjonene litt, og ikke skalerer ned jevnt i høyde/bredde, men det som er helt idiotisk er at du lar bildet være ca 15-20x så tungt som nødvendig (dvs antall kb). Legger med en kjapt nedskalert utgave her, så kan du selv få se hvor mye kjappere sida di lastes ned hvis du bytter det ut.
Trådstarter
Takk for tipset.

Det er min første side, så alle tips mottas med takk
Sitat av hyundai
Hm..nå ser det jaggu ut til at det har ordnet seg selv...
Vis hele sitatet...
Det gamle bildet lå sannsynligvis i cachen, trykk shift+F5 i explorer neste gang så vil den hente det oppdaterte bilde.
Trådstarter
takktakk.

Har et spørsmål,

Hvordan kan jeg legge inn et galleri på en side, der medlemmer også kan legge inn bilder. Eller må det gå gjennom min maskin og laste opp med ftp?