Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 866
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå har det seg sånn at jeg har røyket cannabis mye i 4 år for det meste hasj og tobakk. Sluttet sist sommer og lurer ekstremt på hvorfor jeg ikke merket nikotin sug når jeg sluttet. Samme med alle 4 i gjengen også. Snuser heller ikke
Hvor mye røyka du da? Tipper du ikke røyka en 20 pakk om dagen?
Aldri slitt med nikotinsug selv, røyka i 6 år nå. 2 siste åra 10-14 sigg pr dag (i jays).
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trenger ikke røyke en 20 pakk om dagen for å bli avhengig, men var hvert fall 5 jays hver dag
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var i stoner flere år. Fristet aldri med sigg/tobakk uten hasj, bare i fylla.

Litt merkelig egentlig, ettersom at vi får i oss mye nikotin av joints/pipe men craver det aldri ellers, selv ikke under mye stress. Sikkert noen som har studert psykologi som har et bra svar her...
Merket du sug på å røyke joint da?
For at du skal klare få sug på et bestemt stoff må kroppen være lært til at den ubehagelige følelsen du har blir bedre med å ta stoffet.
du kanskje hadde seponerings syntomer, men tolket det som andre ting?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Husker jeg ble voldsomt amper i 3 dager. Men kjente ikke noe sug etter en joint eller sigg. Litt interessant tema
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har heller ikke nikotinsug, eller craving for hasj da jeg normalt røyker daglig (5-10 sigaretter, mest på jobb og 2-3 joints etter jobb). Jeg har nå av tilfeldigheter vært 2 uker uten, uten noe som helst problem med dette. Jeg vil si at jeg aldri har vært eller blitt avhengig av dette.