Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 344
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte nylig en VapCap M 2018 som kom i posten i dag, men nå har jeg fått ett problem. Da jeg leste igjennom bruksanvisningen så jeg at vaporizeren deles inn i flere deler og koblet av midsection/moutpiece delen, sånn at vaporizeren var delt i to (cap, ccd, tip var en del, og midsecton/mouthpiece og condenser var den andre). Så prøvde jeg å koble de to delene sammen igjen, men de passet ikke lenger. Midsection delen ikke vil passe over de tre små, grå gummiringene som er festet på tip delen. Om jeg er forsiktig kan jeg få den over de to øverste ringene, men den siste ringen syntes fortsatt mellom tippen og midsection. Jeg var forsiktig da jeg tok vaporizeren fra hverandre og koble den sammen igjen, og skjønner ikke hva i all verden jeg har gjordt feil for å ødelegge Lar dette seg fikse? Eventuelt hvordan?
Den skal være sånn!
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Den skal være sånn!
Vis hele sitatet...
Er du helt sikker? På bildene i bruksanvisningen ser det ut som alle tre ringene er dekket, og jeg er redd for å smelte eller skade gummiringen hvis jeg varmer cap delen, siden den er så nærme
Anonym bruker
"Enig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg trodde jeg hadde samme problem som deg, men klarte aldri å få de sikkelig inn igjen så jeg bare brukte den slik. Aldri vært borte i noe problem med det, tror 1-2 pakkninger vises. Om du vil virkelig prøve å få den inn kan du prøve å smøre dem med litt voks/olje.
Har 2 m18 og de er begge slik. Alle pakninger er laget av silikon og tåler masse varme.

Har aldri hatt noen problemer med varme.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Supert! Takk for hjelpa