Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 406
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært på en veldig lang campingtur og skal snart tilbake til Norge. Jeg har hatt med meg vaporizere og kjøpt nye vaporizere på turen. I tillegg har jeg mye utstyr for å lage edibels.
Opprinnelig var planen å ordne meg med et minilager til greiene å plukke de opp på neste europaturne, men nå vurderer jeg å ta de med hjem. Har veldig lyst til å bruke de i vinter og jeg er usikker på hvor jeg vil reise når jeg skal på veien igjen over nyttår. Jeg synes hele greia med minilager blir for upraktisk.
Så nå lurer jeg på hva som kan skje hvis jeg blir stoppet i tollen? Jeg har ikke for vane og si ting som kan bli brukt mot meg og kommer ikke til å ha cannabis i blodet. Den ene vaporizeren er en gammel sak som jeg bruker til hasj og den blir aldri helt ren uansett hvor mye jeg skrubber. Resten av utstyret er lett og vaske rent, men jeg regner med at en hund uansett ville markert inne i campingvognen siden jeg har oppbevart glass med weed innendørs og sittet inne og dampet.

Hva tror dere? Hva risikerer jeg? Husransakelse? Kommer tollerne til å ødelegge campingvognen for min regning osv.?
Hva med å kjøpe en pakke rullings, og si at det er tobakk du bruker det til. Du kan jo også si at du har kjøpt vaporizeren brukt hvis de anklager deg for å ha gjort noe ulovlig. Campingvognen kan du også si at du har kjøpt brukt, og at du ikke vet hva den har blitt brukt til tidligere. Hvis de ikke finner noe ulovlig, som kan veies eller måles opp, så kan de vel ikke gjøre noe mot deg. Hvis de ødelegger campingvognen så har du vel rett på erstatning. Ta bilder av alle kriker og kroker før du skal igjennom så du kan dokumentere at de har forårsaket skade. Jeg har ikke noe erfaring med det her... Men hvis du slapper av og oppfører deg bra så slipper du nok mye stress vil jeg tro.