Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2474
Hva skjer om jeg svelger hasj uten å smelte det i olje? får jeg fortsatt effekt? Og hvor lenge varer rusen? Hvor lang tid tar det før effekten begynner
Sist endret av Pillfreak; 26. august 2017 kl. 00:04.
Du vil få en ruseffekt. Ruseffekten vil være mildere, da du ikke vil ta opp like mye av virkestoffet.
Du får fortsatt effekt. Tar ca 1 time før du har god effekt. Effekten blir også delt utover en lengre periode, så du må spise mye mer for å nå samme høyde enn om du røyker det. I weed/hasj er det også en del THCA, som konverteres til THC ved varme. Så om du du spiser det uten å varme det vil du miste en del effekt.
Jeg vil påstå at å spise mindre enn 0.5g er helt bortkastet, uten oppvarming trenger du sikkert enda mer. Du får også vesentlig mer rus pr gram av å røyke det.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror hasj er ganske tungt å fordøye, så du risikerer at store deler av klumpen kommer ut i andre enden ufordøyd. Plukk den i mindre biter og varm den opp i en skje med matolje.