Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1469
Jeg holder på med en EP og selv om det er like dårlig som bestandig, så er det hvertfall en frisk beat fra Anno Domini som jeg gjør et patetisk forsøk på å legge noen linjer på, og selv om teksten er den samme som på alle de andre låtene mine er den faktisk annerledes enn hva jeg pleier å gjøre..

Og om du er på jobb eller en annen hobby hvor det befinner seg mennesker, ja da burde du sjekke ut låta for da har du en god grunn til å vise tilfeldige forbigående mennesker finger'n fordi Kloakk stjal 3 minutter av livet ditt du aldri får tilbake og jeg har heller ingenting imot at du slenger med leppa her i tråden, tross alt så kan vi kanskje overbevise meg om å kaste inn håndkleet, selv om jeg har prøvd lenge, men tviler egentlig på at det hjelper, som du kan høre på låtene mine, har jeg dårlig hørsel..

https://soundcloud.com/user2731626/p...rt-til-a-feile
sertifisert idiot
Wow, det her var jo kjempe bra! liker flowen og tekstene godt! stå på!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
Wow, det her var jo kjempe bra! liker flowen og tekstene godt! stå på!
Vis hele sitatet...
Svarte... nå blir vi aldri kvitt det stygge trynet mitt, men sånn seriøst, er det utrolig kult at du tok deg tiden til å lytte og faktisk ikke føler deg lurt for 3 minutter av ditt dyrebare liv, setter stor pris på det
sertifisert idiot
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Svarte... nå blir vi aldri kvitt det stygge trynet mitt, men sånn seriøst, er det utrolig kult at du tok deg tiden til å lytte og faktisk ikke føler deg lurt for 3 minutter av ditt dyrebare liv, setter stor pris på det
Vis hele sitatet...
Føler meg på ingen måte lurt! Hadde ikke tid til å høre resten av musikken din, men kan nesten garantere at det blir fast lytting når vi fyrer!
Synes ikke du skal dømme deg skjøl for hardt her heller
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
Føler meg på ingen måte lurt! Hadde ikke tid til å høre resten av musikken din, men kan nesten garantere at det blir fast lytting når vi fyrer!
Synes ikke du skal dømme deg skjøl for hardt her heller
Vis hele sitatet...
Kult, skal ikke fornekte at jeg liker å fyre selv og at noen gidder å høre på min stemme når de fyrer så skal jeg ikke lyge å si at det er å forakte, igjen takk for feedback