Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3377
Er de farlig på ta seg en liten stripe med amfeamin eter å ha røyket ca 0.1g med heo????
Har ikke lyst på overdose i d vetu!!!
Dakore:

regel nummer 7:
Hvis du ikke har noe å bidra med i en diskusjon, er det heller ikke noe behov for deg å skrive noe. Poster som "takk", "kult", "haha" og lignende er å anse som spam. Takkeposter når noen har delt en ressurs er vel og greit, men det er ikke behov for at 10 stykker gjentar samme tingen.

Forøvri skal det sies at det ikke er helt unormalt å blande amfetamin med heroinen før den skytes så det er vel ikke forferdelig farlig ..

Men alt med måte...
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jeg stenger denne og lar den stå til spott og spe. La dette være en lynkurs i hva man ikke skal gjøre.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
At tullinger spammer og ødlegger tråden er neppe trådstarters feil. Jeg åpner jævelen igjen; men hvis folk har lyst til å svare her så får de værsågod komme med skikkelige svar.
Ikke helt det du spør etter, men jeg poster det uansett, tross advarsler om at kun saklige svar aksepteres

Her er tre tripreports fra erowid, en omhandler ritalin og heroin, to omhandler meth og heroin:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=8011
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=12908
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=47493
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Definer FARLIG?! Det du driver på med er i og for seg FARLIG..
Men nei, det er ikke noe mer farlig å ta seg en stripe amfetamin etter inntak av herion enn om du vanligvis tar deg en stripe amfetamin..

Jeg råder deg til å lese igjenom alle postene du har skrevet, og tenkt deg nøye om hva du egentlig driver på med..
Med det kjørtet ditt er vel du neste generasjons grilldress-ikon!

Edit: Ja, denne posten ble kanskje litt vel moraliserende og strider kanskje mot forumets regler, men å lese det du skriver gjør meg bare utrolig frustret. Det virker som du ikke skjønner alvoret med hva du driver på med..
Du må være klar over at å bruke herion ikke er en lek.
Grunnen til denne moraliseringen er at jeg har selv vært en nyskjerrigper på alt som hadde med dop å gjøre. Instillingen var å teste ALT. Noe jeg forsåvidt har gjort, men som jeg nå ikke er så veldig stolt over å ha gjort.
At jeg kom meg ut av det miljøet var ren flaks der jeg var heldig at mine foreldre med fler backet meg opp slik at jeg kom meg ut fra et gjelds helvete og fikk ræva min inn i militæret for å klarne hodet litt.
Jeg kan gjenta meg selv 1000 ganger: Jeg har sett den ene kameraten forsvinne en etter en, der 70% av min gamle (rus)vennekrets enten er herion avhenging eller døde. Da de som er døde, ikke er død av "naturlige årsaker".

Du må selfølgelig gjøre akkuratt som det passer deg, og det er vel i og for seg en bra ting at du spør, i stedet for å teste uten å ha peiling. Svar skal du få uansett, men herion er for meg et meget bettent tema, så jeg føler meg nesten pliktig med å svare slik jeg gjør og dele mine erfaringer jeg har fra Heroin..

!!Men!!
Rus er rus OG rus er det vi diskuterer her, om det er lovlig som Alkohol eller ulovlig som f.eks Herion..
Sist endret av spQ; 5. mai 2006 kl. 01:44.
hehe, dsm!

seriøst, du har postet villt de siste dagene! som speq sier... hva er det du egentlig driver med??

det virker ikke som om du har drevet me noe særlig... enten mocker du oss. ellers så sliter du jævlig i det siste... håper du får ting i boks... ikke moraliserende, sitter selv med bandasjer og har nettopp fjernet sting etter mitt stupide pillekjør og alko.... endte i katastrofe på motorsykkel og drepte nesten meg og dama mi... men noen ganger må det en kraftig smell til før en setter ting i perspektiv... håper du ikke smeller i noe du ikke kan gå fra! og at du stiller de riktige spørsmålene tidsnok....
Det er mange som skyter blandings med både makka og minus. Jeg pleier selv å komme ned på minus innimellom når jeg har rocka en helg. (skyter ikke da, men)

Minusen du har fått i deg vil nok ikke spille inn på hvor mye du må snorte for å få en eventuell overdose... Og speeden du får i deg vil heller ikke føre til heroinoverdose.
Å blande sterke stimulanter (speed, kokain...) med sterkt beroligende/avslappende stoffer, hovedsaklig opiater, kalles gjerne speedballing. Aner ikke om dette har noe navn i Norge.
Det forekommer en del overdosedødsfall ved speedballing. Grunnen er at mange justerer for effekten av det ene stoffet ved å øke mengden av det andre. Selv om stoffene tilsynelatende oppveier hverandre på mange områder, så gjelder ikke dette de åndedretts-undertrykkende egenskapene til opiater. Kort sagt er ikke speed noen motgift for heroin-overdose, men vil nok heller ikke direkte øke faren for at du ender under bakken. Iallfall ikke som en direkte følge av at du kombinerer stoffene.

EDIT: Leste litt mer. Uten at jeg kan bekrefte dette (kan være narkokartellene som står bak for alt jeg vet), så påstås det at kombinasjonen potensielt kan være mindre skadelig for kroppen enn om man bare tar speed. I tillegg reduserer speeden problemene mange har med å urinere på opiater. Du får drikke litt kaffe og sette deg ned med google om du er interessert i å vite mer.
Sist endret av bread; 4. mai 2006 kl. 23:04.
Er det ikke sånn at hvis man tar overdose på heroin, skal man skyte makka? : s kan hende jeg er rimlig på jordet da
motgift mot heroin er antiantagonist for opioder, vet ikke helt hva det er men tror ikke det er speed... men det skal uansett utligne effekten av et opiat temmelig raskt... så hadde jeg drevet med hero på noen måte hadde jeg skaffet meg en god dose av dette stoffet og hatt liggende rundt... just in case..
dsm
dsm's Avatar
Trådstarter
30 0
Takk for både positive å negative svar! Ja det stemmer at jeg er temmelig ute på kjøret om dagen, har kanskje en del teite tråder og innlegg men jeg spør kun av redsel for egen helse og motstandsdyktighet....!!!!! Setter stor pris på seriøse svar!!!*

Og jeg setter også stor pris på alle fornuftige forslag til egen avvening..!!!
(vil ikke på no narkohjem)
Adrenalin brukes mot OD til tider iallefall. For å få fart på hjertet igjen...
Man kan bruke amf og minus sammen, går fint det, MEN du vil trenge mer minus for å bli stein.. så ikke kjør på med minus ETTER amfetamin, for plutselig får du en for stor smell uten å merke det
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av ztaale
Dakore:

regel nummer 7:
Hvis du ikke har noe å bidra med i en diskusjon, er det heller ikke noe behov for deg å skrive noe. Poster som "takk", "kult", "haha" og lignende er å anse som spam. Takkeposter når noen har delt en ressurs er vel og greit, men det er ikke behov for at 10 stykker gjentar samme tingen.

Forøvri skal det sies at det ikke er helt unormalt å blande amfetamin med heroinen før den skytes så det er vel ikke forferdelig farlig ..

Men alt med måte...
Vis hele sitatet...
Hva i ******* har jeg med denne tråden å gjøre? Leseproblemer ztaale?
Sist endret av Dakore; 21. august 2006 kl. 21:15.
dsm: Jeg har selv vært i begravelse til venner under 18 som har tatt overdose hero og makka, så jeg ville roet litt ned hadde jeg vært deg.

Det var en moraliserende kommentar basert på egne erfaringer. Men seriøst, det er en hel del andre kule droger der ute som er mindre addictive enn hero osv.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Dakore
Hva i ******* har jeg med denne tråden å gjøre? Leseproblemer ztaale?
Vis hele sitatet...
Du var den første som svarte i tråden, og bidro ikke med noe smart. Innlegget ditt ble slettet ganske kjapt. For å sitere:

Sitat av Dakore
du burde ikke ha lyst på rus i det hele tatt :P

hehe
Vis hele sitatet...
hmm merkelig daså. beklager!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kalles for en liten "coctail", ikke noe farlig skulle jeg tro - Men etter hva jeg vet så burde du generelt holde kontrollen på ditt Minus bruk, da det fører til avhengighet før du aner det, å det er jo litt kjipt - Grunnen til at jeg nevner dette, er at om du hadde hatt litt peiling så hadde du visst svaret på spørsmålet ditt selv Men.... Ikke noe moraliserende dette, bare litt fakta!
Sist endret av Stillasmontøren; 7. september 2006 kl. 17:31.
Sitat av Stillasmontøren
Kalles for en liten "coctail", ikke noe farlig skulle jeg tro - Men etter hva jeg vet så burde du generelt holde kontrollen på ditt Minus bruk, da det fører til avhengighet før du aner det, å det er jo litt kjipt - Grunnen til at jeg nevner dette, er at om du hadde hatt litt peiling så hadde du visst svaret på spørsmålet ditt selv Men.... Ikke noe moraliserende dette, bare litt fakta!
Vis hele sitatet...
Yeah! Fett at trådstarter endelig får svar av noen med litt peiling!
forslag til avrusning? hvis du har prøvd knarkerhjem før og det ikke har funka, så er du i samme situasjon som et par karer jeg kjenner. en av dem bor i ei hytte der han ferierte da han var kid nå og er clean etter flere år på allroundkjøret. kan være digg å komme seg langt vekk og liksom starte litt på nytt for deg sjøl? funka bra for han kompisen min. ellers trur jeg det er bra å gi faen i bagateller og heller fokuser på viktige ting, ting som funker bra for deg. lykke til.
Du kan jo se Trainspotting, der er det en avrusningsmetode som kan funke...