Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 675
Hei!

Jeg har en førstegenerasjons iPod touch 16 gb, med programvareversjon 1.1.5 Den er helt lovlig, ingen jailbreaking el.
Har kjøpt meg en oppdatering til versjon 2.2, men da ble det problemer..


Når jeg skal oppdatere, begynner den å ta backup osv av iPoden, og så står det "Forbereder iPod for gjennoppretting"

Mens dette pågår, dukker det opp en melding om at ny maskinvare er funnet osv. Windows finner ikke driverne til maskinvaren,
og i Enhetsbehandling får jeg to spørsmålstegn under "Other devices" som begge heter "USB Device"

Etterhvert kommer det en feilmelding i iTunes; " iPod-enheten kunne ikke gjennopprettes. Det oppsto en ukjent feil (1604). "

Tipper at grunnen til at oppdateringen skjærer seg er at jeg ikke finner driverne til disse to "Other devices"

Noen som vet hvilke drivere som trengs/hva jeg må gjøre for å klare å oppdatere mid iPod?

Kipt å betale for noe som ikke fungerer =/
Har du nyeste iTunes? Prøvd å legge det inn på ny?
Trådstarter
5 0
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Har du nyeste iTunes? Prøvd å legge det inn på ny?
Vis hele sitatet...
Japp, iTunes verjon 8.0.2.20. Har reinstallert programmet flere ganger, uten at det hjelper =/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
prøv å last ned annen firmware å installere det via itunes og spis en banan... etter det kan du jailbreake tingen så du får inn programmer
Sitat av Dudew8 Vis innlegg
prøv å last ned annen firmware å installere det via itunes og spis en banan... etter det kan du jailbreake tingen så du får inn programmer
Vis hele sitatet...
Dette ville nok jeg gjort å ja!
Neineinei, hør nå her:
Nå har du din sjanse til å lage litt kvalm hos Apple.
Send dem et sint brev der du skriver at du har ærlig og redelig kjøpt oppdateringen, og forlanger og få det du har betalt for.

Svarer de med bare bullshit og hvordan du gjør det, (og du får det fortsatt ikke til) send et nytt brev der du vil ha en ny iPod, tru dem med media!

haha, sånn gjør du det, oki?
Det er ikke noe vits å true dem med noe som helst, fungerer ikke produktet du har kjøpt, så har du krav på en ny, eller en reperasjon. Det er ikke noe problem å få til!