Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1338
Ønsker å slette alt på Ipaden grunnet videresalg.
For å være sikker på at alt tidligere innhold er slettet ønsker jeg å overskrive, ikke bare slette.

Noen som vet om noen gratis/nedlastbare programmer som fikser dette?
Prøvde Wondershare sin uten at det funket på min ipad.
Vil det virke å fylle den opp med filmer og serier?
Trådstarter
Vet ikke, kanskje den overskiver bilde- og filmmappene, men ikke ting som logg, kontakter, etc ?
Ingen som vet, er jo masse muligheter for overskriving av PC?
Er ikke så mye du kan gjøre, annet enn å skrive over på nytt med noe annet. Det kan vel lett gjøres ved å kopiere en film flere ganger, og så formatere ipaden igjen. Som tidligere nevnt.

Det gjør det ihvertfall vanskeligere å finne tilbake til tidligere innhold.

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Vet ikke, kanskje den overskiver bilde- og filmmappene, men ikke ting som logg, kontakter, etc ?
Ingen som vet, er jo masse muligheter for overskriving av PC?
Vis hele sitatet...
Joda, så lenge plassen er ledig - kan du skrive over.
Sist endret av cmoen11; 13. juli 2015 kl. 23:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Er ikke så mye du kan gjøre, annet enn å skrive over på nytt med noe annet. Det kan vel lett gjøres ved å kopiere en film flere ganger, og så formatere ipaden igjen. Som tidligere nevnt.

Det gjør det ihvertfall vanskeligere å finne tilbake til tidligere innhold.



Joda, så lenge plassen er ledig - kan du skrive over.
Vis hele sitatet...
Hvorfor en film? Hvorfor ikkje generere en fil med random data?

Kode

echo /dev/urandom > RandomData.[filtype]
Jeg gjorde et google søk på dette da jeg har så å si null erfaring med IOS, og fant denne: http://www.iphone-data-eraser.com/. Vet ikkje hvor legitim den er, det må andre utale seg om. Men hvis den fungerer så er dette en mye bedre løsning enn å kopiere filmer og filer for å overskrive den.
Å slette en iPad med iOS8 er minst like bra som å overskrive den. Disken er kryptert, og når du sletter den overskrives nøkkelen.