Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3031
Hei, er det noen som har noen erfaring med bytte av ting?
Tenker jo da for å bli kvitt ting jeg ikke trenger, også bytte det i noe man kanskje trenger?

Vet ikke helt om dette er rett sted å spørre, men fant ikke noen bedre steder heller :P

Spørsmålet er jo egentlig om det er noen steder å bytte ting, utenom finn.no som er spesifisert til bytting
Hva vil du bytte?
Tise er en app mange bruker til bytting men du må gå aktivt inn for å spørre folk om de vil bytte med deg tror jeg.
Var vel en som startet med en binders, tegnestift el kulepenn el noe tilsvarende nesten helt uten verdi som byttet seg opp helt til han fikk byttet til seg en bolig. Dette tror jeg var lenge før sosiale medier men gikk likevel viralt, og det ble en slags nettgreie å følge med på fyren og mange kastet seg nok på byttingen kun for å få bli en del av de kule folka som hadde deltatt. Du skal nok slite litt før du er i mål med noe tilsvarende idag tror jeg, men for all del, er jo bare å forsøke. Kanskje blir også din bytting en greie mange følger med på også går det litt av seg selv etterhvert?

Det enkleste for folk flest for å noe igjen for ting en er litt ferdig med er vel å forsøke å selge på finn.no, el en av kjøp&salg gruppene på feks face el. Er det noe helt konkret feks du ønsker å bytte DH sykkel merke A mot merke B eller et trommesett A mot B så tror jeg du lettere vil komme i mål om du skriver du er villig til å betale et mellomlegg. Er nok mange som la ned litt mer penger på en hobby enn de strengt tatt hadde råd til eller det viser seg at hobbyen får såpass lite plass i en hektisk hverdag at de fint kan klare seg utstyr til en lavere pris, spesielt om de kan få litt cash i hånden samtidig.
Sist endret av _abc_; 15. oktober 2020 kl. 21:59.