Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  584 69551
Dayz freak? eller Apple freak? eller Mists of pandaria Freak?
Ekspert på påstander
Kunne noen lage en snekker avatar til meg? Hadde vært takknemlig
Vil noen lage en him-freak til meg? Med heartagram kanskje? :-D Noe kreativt :-D
Kunne noen laget Vinnie Paz freak til meg?
Prøver igjen.
En freak med headset anyone?
Sitat av Antidote Vis innlegg
Prøver igjen.
En freak med headset anyone?
Vis hele sitatet...
Kjapp en i PS, duger den?
http://i.imgur.com/t5blx.png
En viking freak som er blind på ene øyet (skal forestille Odin), kanskje de to ravnene Hugin og Munin også om det ikke er for mye strev.
Hadde satt stor pris på det, takk
Sitat av rajliv02 Vis innlegg
Kjapp en i PS, duger den?
http://i.imgur.com/t5blx.png
Vis hele sitatet...
Takker og bukker, men den var for liten
Sist endret av Antidote; 4. oktober 2012 kl. 23:29.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Takker og bukker, men den var for liten
Vis hele sitatet...
For liten på hvordan måte? Vil du ha høyere oppløsning?
Sitat av rajliv02 Vis innlegg
For liten på hvordan måte? Vil du ha høyere oppløsning?
Vis hele sitatet...
Vel, det eneste jeg kan si er at den ikke kom opp. Så regner med at den er for liten..?
Sitat av Antidote Vis innlegg
Vel, det eneste jeg kan si er at den ikke kom opp. Så regner med at den er for liten..?
Vis hele sitatet...
Du satte den som profilbilde, ikke avatar.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Vel, det eneste jeg kan si er at den ikke kom opp. Så regner med at den er for liten..?
Vis hele sitatet...
Den er 80x80, og funker helt fint å sette som avatar for meg. Bare lim inn linken inne på bytt avatar, valg 1 hvor det skal være URL, og lagre
Hvis noen kunne mekka en freak i samme dur som nåværende avatar hadde jeg blir knallfornøyd.
Sitat av rajliv02 Vis innlegg
Den er 80x80, og funker helt fint å sette som avatar for meg. Bare lim inn linken inne på bytt avatar, valg 1 hvor det skal være URL, og lagre
Vis hele sitatet...
Virket nå Takk så mye
KP til den som lager en pyrofreak
Hadde ævrt tøft med en MC freak, noen som kan lage?
Noen som kan lage en army freak ?
Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
KP til den som lager en pyrofreak
Vis hele sitatet...
http://i48.tinypic.com/2jamef9.png

Prøvde meg på en i full fart
Sitat av Hansix Vis innlegg
http://i48.tinypic.com/2jamef9.png

Prøvde meg på en i full fart
Vis hele sitatet...
Hehe, det er vel bare freaken limt over et annet bilde ? Men uansett, jeg bruker den inntil videre
Enkleste er ofte det beste
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ser det er en stund siden sist aktivitet i denne tråden, men jeg ville blitt superhappy om noen kunne mekka en DayZfreak til meg!

Trenger ikke være så veldig "advanced" men en enkel freakavatar med litt DayZ-theme hadde vært kult!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Lagde min egen
Nå har det seg sånn at jeg suger i alt som har med bilderedigering og liknende...
Ønsker meg en "Fear and Loathing in Las Vegas" freak! Er for dårlig med photoshop og lignende programmer til å få noe sånt til selv.. Any takers?
Sitat av Eplebit Vis innlegg
Ønsker meg en "Fear and Loathing in Las Vegas" freak! Er for dårlig med photoshop og lignende programmer til å få noe sånt til selv.. Any takers?
Vis hele sitatet...
Kjedet meg på skolen...
http://i.imgur.com/tHmJjXz.jpg
Herlig, tusen takk! Er det mulig å få den i avatar størrelse? (80x80 piksler)

mine bilderedigeringsferdigheter er dessverre minimale :/
Jeg hadde vært veldig glad hvis noen kunne ordnet en Jokeren- avatar(fra batman), gjerne med ei bensinkanne eller ett par dynamittkubber i bakgrunnen

Er helt blank på bilderedigering av noe slag, så hvis noen hjelper til, blir det sterkt verdsatt!
Sitat av Tuppnus Vis innlegg
Jeg hadde vært veldig glad hvis noen kunne ordnet en Jokeren- avatar(fra batman), gjerne med ei bensinkanne eller ett par dynamittkubber i bakgrunnen

Er helt blank på bilderedigering av noe slag, så hvis noen hjelper til, blir det sterkt verdsatt!
Vis hele sitatet...
Heh, aldri gjort det før annet enn min så kanskje ikke altfor bra men



Edit: du må trykke inn på bildet først
Sist endret av Bluesky_; 9. februar 2013 kl. 02:17.
Den var da fin, den? Sikkert ikke den beste på freak, men MYE bedre enn det jeg hadde fått til selv. Jeg har bare ett lite ønske ang. den figuren. Kan du gjøre den om til "freak- fasong"? (tenker da på at avataren har bein og en kropp som ikke er helt firkanta)
Håper ikke jeg er for kravstor her, men jeg vil gjerne også ha en i høyere oppløsning enn standard 80x80 pixler(til bakgrunn på pcen)
Takk for at du hjelper til!

(Man ser ikke beina på den lille figuren)
Sitat av Tuppnus Vis innlegg
Den var da fin, den? Sikkert ikke den beste på freak, men MYE bedre enn det jeg hadde fått til selv. Jeg har bare ett lite ønske ang. den figuren. Kan du gjøre den om til "freak- fasong"? (tenker da på at avataren har bein og en kropp som ikke er helt firkanta)
Håper ikke jeg er for kravstor her, men jeg vil gjerne også ha en i høyere oppløsning enn standard 80x80 pixler(til bakgrunn på pcen)
Takk for at du hjelper til!

(Man ser ikke beina på den lille figuren)
Vis hele sitatet...
hvis du trykker inn på bildet ser du det men her
høyere oppløsnigng blir kanskje vanskelig siden jeg lagret den så liten men skal se om jeg får det til
Sist endret av Bluesky_; 10. februar 2013 kl. 00:41.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som kunne laget en av følgende?: batman freak, pirat freak, jedi freak eller sith freak.
Noen som kan lage en av de her, settes stor pris på. Trenger ikke være store greiene.

Soldat Freak, Pirat Freak (helst noe Jack Sparrow inspirert :P), Pandaren Freak (fra wow)

Belønnes med KP og stor takknemlighet.
▼ ... over et år senere ... ▼
Click image for larger version

Name:	Min freak.png
Views:	218
Size:	14,2 KB
ID:	11167

Prøvde på noe i full fart.. skulle vell brukt mere tid ^^
Noen som kunne lagd en Wiz Khalifa freak?