Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 9410
Ikke spesielt kjent i området, men alle perler mottas ydmykt med takk.
På generelt nivå, så er alle områder av interesse, men hyggelig om noe er litt nærme:-)
Heisann.

Å spørre om «perler» vil sjeldent gi deg noe respons før du viser til noen «perler» selv først.

Har du vært på noen forlatte steder selv som du kan dele noe fra?
UBK
UBK's Avatar
Trådstarter
2 0
Hei�� Takk for rask respons. Som jeg nevner i starten av innlegget; jeg er ikke spesielt kjent i området. Det er vel en interesse av å utforske noe annet enn fjell og skog.
Er ikke spesielt kravstor, og trenger forsåvidt ikke bare "perler", og tar gjerne en "kjip" plass - så lenge jeg kan være på tur.
Kjenner bare det brenner i utforskertrangen, og lete etter nye/gamle skatter. Steder jeg har vært før.. Møllebyen i Moss på 90-tallet, flere bygårder og kjellere på Majorstua, flere forlatte bygninger utenfor Ålesund. Dog ingenting de siste årene.. med unntak av litt Frivandring på hustak i Frankfurt så har vært ganske vanilla etter jeg blei skikkelig tøffel�� men igjen - ikke kravstor
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finnes noen ww2 bunkere i julsundet og ute på Gossen, vet jeg
Kjenner følelsen. Foreslår at du tar deg en tur ut for å faktisk utforske og dermed bli kjent med området. Kikk gjerne litt på kart i forkant. Det er jo en stor del av hva denne hobbyen går ut på - å ha øya åpne, lete, undersøke kriker og kroker både på landet og i urbane strøk, og så kikke nærmere på det man (mest sannsynlig ikke) finner.

Det prates om og deles og byttes noen ganger steder på privaten eller på treff med folk man har blitt kjent og fortrolig med, og/eller etter et par øl for mye, men ellers snakkes det ikke så mye om rett og slett, så vær forberedt på det.
Sist endret av Dirt Chamber; 12. september 2020 kl. 09:36.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Det er en del forlatte, gamle bygninger rundt omkring! Husker jeg var i et hus vi kalte for "spøkelseshuset" i Molde som er revet nå dessverre. Men mitt tips er å bruke google maps og google litt, så ser man at det er flere steder man kan prøve seg! Jeg ville ikke brutt meg inn i steder i Molde by, men man kan fortsatt hoppe over noen gjerder og lignende.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det som ikke er revet av gamle psykiatrisk på Hjelset? Vet ikke om der står igjen noe. Har sett noen gamle hytter i Moldemarka. Har lite greie på urban exploring. Mulig der er noe på Otrøya/Midøya