Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6720
Har akkurat begynt å jobbe i en PU bolig og lurer på hva nyansatte har i timelønn?

Er ikke utdannet innen helsefaget og har ikke jobbet inne helsefaget før.
Hvis du har begynt å jobbe bør du ha skrevet under på en arbeidsavtale/kontrakt. Det skal det blant annet stå arbeidstid og lønn.
ca 125 kr timen
Skal skrive under på kontrakt når sjefen er tilbake.

Hvordan er det med tillegg i helger og kveld? hva ligger det på?
I kommunen jeg jobber er tillegget for helg 35 kr/t og 45kr/t for kveld. Kveld starter kl 1700.
Takk takk, blir bra lønning skjønner jeg da jeg jobber bare kvelder og kveld i helg
lønna ligger på 124,6 etter tariff. tilegget kommer ikke så mye høyere enn 25-35kr. jobber du natt i helgene er det en annen sak, som jeg ikke husker helt atm.
Sitat av fez240 Vis innlegg
lønna ligger på 124,6 etter tariff. tilegget kommer ikke så mye høyere enn 25-35kr. jobber du natt i helgene er det en annen sak, som jeg ikke husker helt atm.
Vis hele sitatet...
Kveldstillegg er 45 de aller fleste steder. Helgetillegg kan gjerne være en 35kr.
Hørte med en kollega og tillegg var x prosent av lønna. Så da blir det sikkert rundt 35-45 kr for helg og kveld for en nyansatt uten erfaring.

Chill jobb med bra tillegg for en uten utdanning i faget