Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 899
Hei jeg og noen kamerater skal ha et prosjekt om U.F.O!
Vet hva ufo egentlig betyr=) Men nå tenker jeg på ufo i sammenheng med aliens If you know what i mean.

Har søkt på forumet og har funnet noen filmer tror jeg men er det noen som har en eller flere som ser ganske så ekte ut eller kanskje er ekte? Vil ha begge dela, fordi vi vil oxo hvise at folk prøver og lure folk til og tro
skolearbeid eller?
#Conex's Avatar
Trådstarter
Ja skolearbeid:P
ufo står for "unidentified flying object" (altså "uidentifisert flyvende objekt"). Så en UFO trenger slett ikke være et romskip, det kan være en fugl, et fly eller en meteoritt. Bilder av UFO'er finner du vel lett på google.
Opprinnelig postet av trigger
ufo står for "unidentified flying object" (altså "uidentifisert flyvende objekt"). Så en UFO trenger slett ikke være et romskip, det kan være en fugl, et fly eller en meteoritt. Bilder av UFO'er finner du vel lett på google.
Vis hele sitatet...
Han fikk ganske tydelig frem at det var IKKE det svaret han var ute etter..

Dette er IKKE et skoleforum, og det har blitt vist meget tydelig.. Så vi får ta utgangspunkt i at du faktisk bryr deg om dette da :P
Og du har gjort arbeidet allerede - nemlig å søke rundt på forumet.. Fordi dette har vi hatt snakk om ørten ganger..
Ingen av filmene er bevist ekte uansett.. og bare ta hvilken som helst av de filmene, og prestenter dem som forfalskninger..
trigger: les posten hans du..


har desverre ingen film å komme med
Du er min venn
niigu's Avatar
"nFF er ikke et skoleforum"

nekter å hjelpe
NFF ER IKKE ET UFOFORUM. Nei, vent, ikke skoleforum var det.