Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2254
Trenger noe nytt tøy og et par nye sko. Har tidligere bestilt fra Kina men ser nå at prisene feks på no-name sykkelsko er blitt like høye som kjente merker på feks Amazon. Amazon er ikke bra på klær fordi de skriver korrekt varebeskrivelse og med frakt, toll og mva så blir sluttprisen minst like dyrt som i Norge. På ebay skriver de ofte det en vil, men det er også mange som ikke sender til Norge av en eller annen grunn.

Nå er det lenge siden jeg har handlet fra Kina og det er kanskje noen nye markedsplasser som har mer korrekte priser enn feks DX, Ali og de gamle traverne etc? Det virker for meg som om prisene settes høyt for oss fra vesten.....eneste fordelen er jo at selgerne er villig til skrive det en ønsker på fraktseddel. Feks elektronikk som ikke er toll på.

Noen som vet bra sider å bestille fra? Trenger ikke være enten ekte merker eller knock-off's det kan være ukjente brand om dere har erfaring med bra produkter.
Sist endret av frtoretang; 31. juli 2015 kl. 00:06.
Jeg bruker ebay og har aldri blitt tolla. De som ikke sender til Norge i utgangspunktet (mest selgere fra australia og usa, kina sender som regel alltid) pleier jeg å sende en melding til å spørre om de kan åpne for shipping to norway, og da gjør de det i 2 av 3 tilfeller. Så du kan jo sende dem en melding å høre
Har bestilt fra Aliexpress flere ganger hvor jeg bare skriver "Please set 5-10USD value", og da pleier de det, selv om man kanskje handler for flere hundre. Dette fungerer fint på både eBay, Aliexpress og andre nettsider. Noen skriver automatisk 1USD uansett.
Anbefaler kanskje tinydeal.com, chinabuye.com, det er typisk gadgetsider men har også en del klær. Disse skriver omtrent alltid det du vil.
http://www.reddit.com/r/fashionreps/wiki/index er ett godt sted å starte. Alle som selger replicas burde være villige til å skrive en annen pris på pakken.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Uten Filter
Trådstarter
Hei hadde helt glemt av denne tråden. Tusen takk for svar, da blir det noe nytt tøy da