Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 8736
Hei, noen som vet hvordan man kan skaffe seg Ronsonol lighter fluid? Har tittet på e-bay finner masse, men ingen kan sendes til Norge. Eller finnes det en vei i rundt?

Takk

DS
Butikken? Vet de har det på de fleste Shell stasjoner ihvertfall.
Har sjekka, men finner ingen Ronsonol, eller så er jeg dårlig til å leite. Bor i Tr.heim så skal jo egentlig være en sjanse for det. Weird
Det finnes helt 100% sikkert i byen din, bare let og spør folk på butikker.
Skal du ha til zippo lighter? Da ville jeg i så fall gått for zippos originale fluid. Man finner ronsonol/zippo fluid i tobakk butikker osv. Havana Magasinet
Takk for svar.

Skal ikke brukes til lighter nei, zippo fluid har jeg, men det er et stoff i Ronsolen som skiller seg ut sammenlignet med zippo.
Eneste "butikken" der jeg bor som selger dette er Mix. Så om du har en mix-kiosk i nærheten....?
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Eneste "butikken" der jeg bor som selger dette er Mix. Så om du har en mix-kiosk i nærheten....?
Vis hele sitatet...
Mix? Rly? Overaskende, får sjekke ut mix med det samme da også. Takk fuzzy
Ser ronsonol overalt føler jeg, spesielt kiosker. Men det er vel alltid sånn at man alltid overser det man faktisk leter etter.
Sitat av drumspyder Vis innlegg
Takk for svar.

Skal ikke brukes til lighter nei, zippo fluid har jeg, men det er et stoff i Ronsolen som skiller seg ut sammenlignet med zippo.
Vis hele sitatet...
Dårlige nyheter: http://theunofficialmartinguitarforu...m/topic/136591
Sitat av Knask Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Så det er sant altså, leste litt om dette men tenkte å prøve for å sjekke hvor forskjellig slutt resultatet ble mellom zippo og ronsonol, for zippo fluid funker.

Men du traff spikern der knask
Ikke brukes i lighter ?

Rusmiddel ?

Om bruken er det det jeg tror burde du kunne benytte isopropanol
eller kondensfjerner.

Mulig denne saken burde flyttes til ett annet forum