Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 34373
Har vert i Magaluf et par ganger, det jeg leser her med ran og tyveri, du blir dopa osv, kan jeg virkelig ikke kjenne meg igjen i.

men såklart ta de vanlige reglene når det kommer til sitt, så får du en døds bra tur.

Grabbane beachclub er plassen for 17/18år kåte jenter, så ta turen der. Ta gjerne turen til Palma å sjekk ut katedralen der, ellers er det jo alkohol, fyll å knull du skal ned for regner jeg med ? så ikke tenk formye så får du deg nokk en kanon tur
▼ ... over et år senere ... ▼
Skal ned en tur i starten av september, er det folksomt der fortsatt, mtp. at norsk fellesferie er over?

Og noen som kan anbefale et hotell sentralt? Tenkte rundt 2k for en uke.

Og hvordan er det med hookers og drugs? Er det kun afrikanere som står gatelangs, og flyter det over med mdma,canabis og kola?
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Skal ned en tur i starten av september, er det folksomt der fortsatt, mtp. at norsk fellesferie er over?

Og noen som kan anbefale et hotell sentralt? Tenkte rundt 2k for en uke.

Og hvordan er det med hookers og drugs? Er det kun afrikanere som står gatelangs, og flyter det over med mdma,canabis og kola?
Vis hele sitatet...
Alt i Magaluf er vel igrunn sentralt, plassen er ikke så stor, men vil anbefale å ikke velge ett hotell langs "stripa", bråk til kl 9 om morningen er kjipt om en vil ha en natt med skikkelig søvn.

Folksomt er det nok, men det er nok mest briter på 3-4 dagers fylle, tipper det har begynt å minke på skandinaverene rundt den tiden, men det er ikke værre enn å sjekke i den skandinaviske bargata, britene holder seg stort sett vekke derfra.

Ikke at horer burde ver nødvendig for deg i Maga, men horene står vanligvis gatelangs utforbi større hoteller, noen av de er der kun for å rane deg, de er dessuten så ekle at jeg ville ikke tatt på de med en pinne engang.

Du kommer garantert til å legge merke til alle afrikanerne som går rundt og selger solbriller, de selger egentlig dop, solbrille salget er kun cover up, ofte når du går forbi de så hører du at de kviskrer "Marihuana?" "Coke?" osv litt diskre.
Sist endret av Forvirretperson; 11. august 2015 kl. 01:46.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vi er en guttegjeng som tenker å reise ned til magaluf i sommerferien. Så har noen noe billig og greie hotell å anbefale?

Takker.
Sitat av mrbobba Vis innlegg
Vi er en guttegjeng som tenker å reise ned til magaluf i sommerferien. Så har noen noe billig og greie hotell å anbefale?

Takker.
Vis hele sitatet...
Eg vil på eigen erfaring råde dykk sterkt til å bruke "litt ekstra" på hotellet dykk vil bu på.

Guttegjengen vår på 10 mann reiste nedover til eit tilhøvesvis greitt hotell, kvar det var ok glass/fat/vask/bad/dusj/dass osv, men elendige senger, eitt AC-system som ikkje fungerte i det heile, reinhald 2/10 dager ferien varte, mv. Trur me betalte rundt 2500,- kr for 10 dagar i høgsesongen (slutten av juli - byrjinga av august). Det var dritt.

Vi var sjuke, skjetne, trøytte. På forhånd hadde vi tenkt at det sikkert gjekk bra med eitt så "billig" hotell, men om vi berre hadde lagt ein tusenlapp eller to meir, så hadde vi levd eitt anna, og ikkje minst betre liv på guttetur.

Bruk litt meir enn 2k på ei hotellveke - det er verdt det.
Sitat av mrbobba Vis innlegg
Vi er en guttegjeng som tenker å reise ned til magaluf i sommerferien. Så har noen noe billig og greie hotell å anbefale?

Takker.
Vis hele sitatet...
Hostel Roberto er greit. Har tilnærmet samme standard som de fleste sydenparty-hotell. Er dog ikke basseng, men ligger rett over stranden. Lite stykke å gå inn til skandinaviske bargaten.

Vista Sol er det beste om man kun tenker på festingen. Ligger midt i Magaluf, alt ett steinkast unna. Men det er også dyrere.
Vi lurer på om vi skal ha all-inclusive eller ikke, er det mye å spare på dette en å gå ut å spise?
Noen som har erfaringer med TRH, Vista Sol eller BH hotell?


Takk.
Sist endret av mrbobba; 12. november 2015 kl. 21:47.
Hadde ikke brukt pengene på all inclusive. Dere kommer til å ha masse vors på hotellrommet uansett, og kommer ikke til å henge i hotellbaren. Kan heller ikke se for meg at det er særlig mye rimeligere heller. Dessuten pleier all inclusive mat å være jævlig kjip.
Det finnes faktisk(!) noen skikkelig bra resturanter der nede om man bare vet hvor man skal gå. Det meste er britisk rottemat.

Nå har jeg ikke sjekket prisene på TRH, men både Vista Sol og BH er i det øverste prissjiktet av hoteller der nede ...

Vista Sol er best om dere vil henge med skandinavere. BH har masse fete konserter, men dyrt.