Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 27736
Skal ned å ta tattoo i morra men finner ikke noe tøffte skrift typer..
Noen som vet om noen sider det jeg kan finne det??

Har prøvd google.


\\Play4Fun
MS Comic Sans!

Eventuelt tenke litt før man tar noe som skal sitte på kroppen resten av livet?
Trådstarter
85 0
Har det... Ska ha Beretta logo så ska det stå Beretta...
Men vill ha ei tøff skrift..
Haha, litt stress, virker ikke som om du er lur nok til å tenke på det Goophy sier. Det var sikkert ikke mange av de jeg kjenner med tattoo heller, de som angrer seg på at de tok den. Virker som om ganske mange av dem som har tattoo angrer egentlig

Jeg selv skjønner faen i helvette ikke hvordan folk tør/vil ta tattoo.
tribal tattoos ftw..
Liker denne fonten jeg, men mulig den er litt for avansert for deg?
http://www.1001freefonts.com/fonts/ifonts.htm
Nederst finner du "Incantation", den synes jeg er bra. Men sjekk resten av sida også, mye bra. Bare trykk på font-bildet for direkte download.
Tribal er bare såå mye tøffere, men synes en strekkode kunne gjort deg i nakken eller bakpå leggen. Ville egentlig hatt en tatoo under foten hvor det stod Made in Norway, men siden det sitter så mange nerver der er det utrolig dumt.

Edit: Søkte litt, og fant det jeg tenkte på - "Maori" Jævli tøffe mønstere
Sist endret av V2k34e; 7. august 2006 kl. 01:38.
De som tattoverer deg er jo artister, du kan få de til å skrive 'Beretta' med en tøff skrift?
Jeg tok tattis for snart 2 uker siden.

Søk på Angelican Text.. Gotisk skrift.. AWESOME
Se for deg en 35års tobarns far med strek-kode i nakken.
Sitat av mrvangen
Se for deg en 35års tobarns far med strek-kode i nakken.
Vis hele sitatet...
Så scanner man ikke for morroskyld og du får vite at du har tatovert strekkoden for brokkoli i nakken
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av V2k34e
Tribal er bare såå mye tøffere, men synes en strekkode kunne gjort deg i nakken eller bakpå leggen. Ville egentlig hatt en tatoo under foten hvor det stod Made in Norway, men siden det sitter så mange nerver der er det utrolig dumt.

Edit: Søkte litt, og fant det jeg tenkte på - "Maori" Jævli tøffe mønstere
Vis hele sitatet...
ORGINALT!
Radiohead tattoo FTW Jeg vurderte det i flere år da:P
Wtf.. digger folk tribal tatoo's ennå? Tribal tatoos er jo mote.. alt som er mote eller trend går over.
Tatover heller noe dere vet dere kommer til å digge om 20 år. Blir litt som om modeller skulle
limt på seg sesongens moteklær..
Sannsynligvis har ikke denne pers. tatt en tattoo enda. Å bestemme seg en dag før er idiotisk.
Sitat av c0in
Tatover heller noe dere vet dere kommer til å digge om 20 år.
Vis hele sitatet...
Hvis du klarer å spå denne typen ting med noe som helst som nærmer seg god sikkerhet, så har jeg en jobb til deg. Det tror jeg forresten ganske mange andre har også.
Jeg kan spå den for meg, men neppe for noen andre. Uansett, det var ment litt
som en overdrivelse, siden det virker som denne karen her har det veldig
travelt.
jeg synes det er en god ide og bestemme seg for noe helt konkret og så vente 4-5 år og så ta tatoveringer, det er trossalt noe du må ha resten av livet.

Jeg bestemte meg vel for et halvår siden eller noe sånt for hva jeg skal ha og har ikke forandra noe på det siden da så hvis det fremdeles står fast om 4-5 år så tar jeg tatoveringa.
tss! Gå å trykk blekk til tårene spruter! Tar du i utgangspunktet en.. er du avhenging =D og det er nesten garantert at du kommer til å ta en til! Og det er også _nesten_ garantert at du en eller annen gang kommer til å angre. Men da kan du jo egentlig bare tenke på det at om 10-15år, vil du helt sikkert kunne fjerne tattoos hjemme i stua :P Tattoveringer er arr, med blekk i. Og kan fjernes med laser, som er vannvittig dyrt! Men! Om 10 eller 15 år! Vil du kunne få en krem bestående av 2 tuber! Den ene etser vekk det området med hud du vil. Og den andre vil gi deg nytt hud-vev på null komma null!! hehe. Det er min teori iaf :P

Ser at noen sier "En familie far på 35 med tattoo et eller annet sted, ser ikke bra ut" etc. Men det som er fakta disse dager! Er at ALLE tar tattoveringer! Og de som ikke tar, men har lyst, blir stoppet pga foreldre, penge mangel eller no sånt! Tattovering har blitt en sykt stor trend. Som bare kommer til å vokse. Så, du blir nok ikke den eneste 80 åringen på gamle-hjemmet som har skrivi et eller annet nedover armen, eller har gedigene tribals stikkende LAAANGT over skjorte kragen :P

ble litt off-topic, sowwy.