Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 11618
Sitat av DrixXx
Må bare si at Loud (og Kakcoo) er faktisk de eneste jeg ville vurdert ut fra de jeg har sett til nå. Det er noe med feelen på logoene som ser mer skikkelig ut.
Vis hele sitatet...
Det må jeg si meg 100% enig i. Utrolig nok er det rimelig mange her som ikke engang har skjønt hva en logo er. Noen pøser på med farger og skygger og lager en blanding av et speidermerke og en header basert på pixler.

Jeg ville gått for den første Loud lagde
Sitat av DrixXx
En annen ting jeg ville tenkt litt over før jeg satset mye penger på dette er navnet i seg selv. Det høres, uten å være frekk, ut som noe man finner på på vorspiel. Jee er kanskje kult nå, men det er ikke sikkert det er høres like bra ut om 2 år. Du må også tenke på hvordan det føles for folk som skal bruke navnet, og hvordan det høres ut. Se for deg en situasjon hvor en skal annbefaler dere for noen andre, det er et alltid et viktig grep. "Hvem brukte dere på den festen?" - "Vi bruket noen som kaller seg for Jee.." Høres det proft ut? Jeg syntes ikke det, men det er helt opptil deg/dere.

Dette var ikke ment som noe kritikk i det heletatt, kun litt konstruktiv kritikk fra en som har prøvd og feilet i mange år, hehe. Lykke til videre med prosjektet, det er en utrolig bra måte å lære på å prøve selv. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, eller om dere har noen erfaring fra tidligere, men hold ut, det er veldig moro når det funker.


Sorry for lang og offtopic post, men håper det gav et tips eller to.
Vis hele sitatet...
Det er helt riktig at et navn som Jee ikke vil virke like seriøst ovenfor forretnings samarbeidspartnere o.l. Grunnen til at vi ikke bruker et navn som f.eks. Event Management eller noe i den duren er at navnets primærfunksjon er å bli en merkevare i alderen 16 til 20 år - og derfor er det viktigere at det er et kort, lett gjenkjennelig og orginalt navn enn at det skal virke som et seriøst ovenfor gjerne eldre mennesker. Så enn så lenge så satser vi på Jee, ettersom det er ledig og oppfyller kriteriene ellers.

Bare hyggelig med konstruktiv kritikk forøvrig.
Ok, tagg v2 kommer her. Mulig det ble litt over the top med den can'en, men jeg har et par andre ideer jeg kan ta istedet eventuelt.

Hadde forøvrig vært kult med litt feedback på hva dere liker/ikke liker, ta f.ex. et par eksempler av de dere har likt best, så man vet om man er inne på noe eller ikke.

For min egen del lurer jeg selvsagt spesielt på om jeg er inne på noe med taggestilen, eller om dere heller mot noe mer "ordinært"?
nå har jeg faktisk blitt litt tent på den greia her... men savner fremdeles noe feedback.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvem vant? Skulle likt å se.
Ja! Hvem Vant ?
Hei alle sammen. Beklager at jeg ikke postet det tidligere, men Loud vant konkurransen med ny logo han lagde for oss.


Takk for alle innlegg!
Er det mulig å få sett den logoen?