Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1889
Første gang jeg bruker amphetamin her. Betalte 200 for en 'godtepose' og sitter her nå uten det minste cluet på åssen herligheten skal inntas.

Posen holdes opp imot halogenpæren idet jeg skimter en klumpete, hvit masse bak den bølgede plastikken. Og jeg tenker for meg selv: dette ser godt ut!

Det er vel ingen som røyker amfetamin, er det det?
Anonym bruker
"Full Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan snorte eller droppe i rizla-papir.

Hva fikk deg egentlig til å prøve amfetamin?
At det garantert er morro. Og det at det river godt før en tur ut på byen. Jeg synes det er bedre enn å snorte en tvilsom klump kokain du har kjøpt av gud vet hvem.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å nøyaktig hva får deg til å tro innholdet i "godteposen" din er mindre tvilsom? Har du testet innholdet?

Har opplevd å få både amf og coke som er cutta med andre lumske saker. Men da bytter jeg bare fikser!
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det går vel å røyke det på samme måte som meth om det er i rett form som "freebase" Det er vel ikke vanskelig å få til. For mange år siden opplevde vi at coken veldig ofte var cutta med sikkert 50% amf eller mer, selvom det alltid kom fra samme sted. Amf er vel ikke verre enn coke sånn sett, men det varer jo lenger, kan sikkert funke greit om du er en person som har kontroll på inntak. Men at du undrer over inntaksmåte synes jeg er rart da det er så godt kjent at å snorte dette stoffet er det som blir mest praktisert, med mindre man er sprøytenarkis av noe slag. Alt av ROA fungerer afaik
spar deg for waste av tid, amf og bedre rus ved å snorte el svelge det du..
bortkastet å prøve røyke amf, om det ikke er meth du sitter på.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
spar deg for waste av tid, amf og bedre rus ved å snorte el svelge det du..
bortkastet å prøve røyke amf, om det ikke er meth du sitter på.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det bortkastet?
Sitat av Evige Egg Vis innlegg
Første gang jeg bruker amphetamin her. Betalte 200 for en 'godtepose' og sitter her nå uten det minste cluet på åssen herligheten skal inntas.

Posen holdes opp imot halogenpæren idet jeg skimter en klumpete, hvit masse bak den bølgede plastikken. Og jeg tenker for meg selv: dette ser godt ut!

Det er vel ingen som røyker amfetamin, er det det?
Vis hele sitatet...
Hva er grunn til at du brått fant ut at du skulle gjøre det?? Og hvordan fikk du tak i det, når du er såå lite bekjent med hvordan man inntar det?? Rar ting å bare finne ut at man skal gjøre en søndagskveld
svelg det vis du på død å liv vil ha det i deg
Injisere tenkte jeg på da først og fremst. Det er vel ikke noen som gjør det?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Evige Egg Vis innlegg
Injisere tenkte jeg på da først og fremst. Det er vel ikke noen som gjør det?
Vis hele sitatet...
Jo, noen folk skyter speed. For all del, kjør på. Du vil få en mer intens rus.
joda. uten og nevne navn. fins det en norsk hockey profil som skyter det i lysken før match

Men det gjør de fleste vell. Haha men ingen vil nok råde deg til det.. Men de blander det kun med vann, ikke varm det. Også filtrer det før de settern. Uten å ha expertise har jeg vokst opp i Oslo og veit det

begynner du riste, nbetyr det blodforgiftning. det er en del av leken vis du først skal være tøff må du f være tøff.. Ta en panodil zapp så går vist risteturen over for jeg høre av en kamerat på skype som vistnok har hatt en del risteturer som han kaller blodfirgiftning
Sist endret av cropdoc; 8. april 2019 kl. 14:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Evige Egg Vis innlegg
Injisere tenkte jeg på da først og fremst. Det er vel ikke noen som gjør det?
Vis hele sitatet...
Nå skal man jo aldri anbefale noen å skyte noe som helst egentlig. Men du får definitivt den beste opplevelsen på amf viss du injiserer. Jeg fikk aldri smaken på det før jeg injiserte det, først da skjønte jeg hvorfor folk forelsket seg i det
Men du elsker det fortsatt? å ta det slik eller=?

Men du elsker det fortsatt? å ta det slik eller=?

Heh vill gjøre deg oppmerksom på at du faktisk fikk meg nysjerrig siden du brukte forelsket, tror jeg. haha

Men tanken blir heldigvis raskt tatt tak i av den bedre siden av meg selv
Sist endret av cropdoc; 8. april 2019 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av cropdoc Vis innlegg
Men du elsker det fortsatt? å ta det slik eller=?

Men du elsker det fortsatt? å ta det slik eller=?

Heh vill gjøre deg oppmerksom på at du faktisk fikk meg nysjerrig siden du brukte forelsket, tror jeg. haha

Men tanken blir heldigvis raskt tatt tak i av den bedre siden av meg selv
Vis hele sitatet...
Hehe. Hell no!!! De tre månedene jeg injiserte amfetamin daglig (pluss, heroin, piller +++) gjorde meg til et psykotisk nervevrak.

Så nei, jeg hater amf, skulle jeg ruset meg nå hadde jeg heller brukt heroin og piller og holdt meg langt unna amfen

Men at amf rusen er best når en injiserer er det uansett ingen tvil om
Sist endret av Junkhead; 8. april 2019 kl. 16:54.