Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 8094
Syns bare det er morro at besserwissere avfeier totalt at det er muligt og høre forskjell når man ikke vet åssen kabler det gjelder eller åssen utstyr man har ellers

Og til mitt forsvar, så handla jeg anlegget brukt uten kabler og brukte det jeg hadde i noen dager fram til det kom nye i posten

Syns a 1000kr metern er mer enn dyrt nok jeg da. Nå er det nordost hele veien på hjemmekinoen. Hadde 7 sett med høytaller kabler hjemme før jeg fant det som låt best på mitt anlegg etter min smak.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ministry of Love
sptz's Avatar
Siden jeg selv vurderer å kjøpe meg dette headsettet: http://www.akg.com/pro/p/k701 Er det et smart kjøp? Skal innrømme at jeg i utgangspunktet bare fant det siden det ser fett ut Men har i ettertid sett det er et relativt godt anerkjent headset også. Må en bruke et headset amp for å få god lyd ut av det?
Det er et meget godt headset. (En av de beste i klassen)
Og ja, du bør helst bruke egen amp på det.