Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 4548
nFF Marshall
morten's Avatar
Telenor er jo kjent for å ta seg god tid da. Det er jo noe alle vet. Og er du riktig heldig med folka, kan du se på et par mnder før det skjer noe.
Til dere som allerede har Telenor ADSL står det ganske mye info på denne sida:

http://www.online.no/ti/adsl/forbedret.html
Da stakk jeg innom online chatten, og en kundeselger la inn bestillingen for meg. Jeg skal da endre 704/128 ubegrensede linja mi til 2048/256. Han sa at jeg vil få oppgradert linjen min innen en uke.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Da har jeg også forhåpentligvis fått 2048/256 om en ukes tid til

Ser ut som vi med gamle abonnementer, og fri bruk fortsatt slipper forbruksmåler og gb-sperre. Jeg snakket med dem på kundeservice, og der sa de at de som tidligere hadde fri bruk, kan trykke på en knapp som het "Fri bruk" i forbruksmålingsprogrammet. Dette vil man kun trenge å gjøre en gang, og så vil man slippe å stresse med bestilling av gb-pakker osv.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Som morten sier tar telenor seg god tid.
Jeg snakka med de i går og fikk vite følgende:

-De skal ha oppdatert alle linjene innen tre mnd.
-De har 150 000 kunder, samtlige skal få oppdatert
-Det er uvisst hva som vil skje med kvoten i januar 2005, men den vil være gratis til da.
De som er litt utolmodige kan gå på kundeservicen og spørre om når det skjer på det stedet der du bor, da kan det hende at de registrerer deg på nytt eller noe, noe som gjør at du får linja innen en uke
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av Vadder
De som er litt utolmodige kan gå på kundeservicen og spørre om når det skjer på det stedet der du bor, da kan det hende at de registrerer deg på nytt eller noe, noe som gjør at du får linja innen en uke
Vis hele sitatet...
Det er gjort.. For leeeeeenge sia :P
very impotent freak
Delusional's Avatar
Det virket for meg som om du må "bytte pakke" http://privat.telenor.no/dinesider/d...=goAdslEndring
Jeg kom innpå der og bestillte den oppgraderte pakken. Og fikk en email om at endringen ville komme 17 april, (med andre ord sikkert tidlig i mai)
Se 32x linken hos Telenor http://privat.telenor.no/dinesider/A...a=goAdslPriser

Påfyll av mer kapasitet
Du kan enkelt bestille mer kapasitet for å opprettholde farten når du surfer. Har du lastet ned forbruksmåleren, kan du bestille mer GB her. Den kapasiteten du har bestilt ekstra og som du ikke bruker opp, blir automatisk overført til neste måned. Forbruksmåleren viser deg oppdatert status.

Påfyll av 5 GB kr 0,-
D blir litt kjipt når du er i gang med en nedlasting på natta.
Nei, der forsvant 2mb tanken min!
Men vi som har fri nedlastning fra før av (skikkelig gamle abonnementer, og den dyreste av de nyere), trenger bare å trykke på "fri bruk" en gang og vi er klare. Dessuten er dette bare i begynnelsen nizer, til de får oppgradert alle abonnementene først.
har noen her fått bedre linje enda?
very impotent freak
Delusional's Avatar
http://privat.telenor.no/dinesider/d...=goAdslEndring bytt linje her og du får oppdatert internetten din ved neste oppdatering i databasen deres.
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Der var mi linje oppdatert...
2mbit og fri bruk

Kode

ITavisen.no speedometer resultat:

IP-adressen 80.212.190.92 lastet ned 889913 Bytes
på 3.5620000000000002 sekunder.

Nedlastingshastighet: 1999 kbit/s.
mee too :=)
Da snakket jeg med en telenor arbeider på online chatten, og fikk vite at linjen min blir oppgradert fra 704/128 til 2048/256 i morgen.
Jepp. Det var sinnsykt bra support også om man gikk inn på kundeservice chatten. Gikk inn der klokken 23:30 i går. Og nå når jeg kom hjem fra linja oppgradert og alt funket fint.
Jeg har nå fått linja oppgradert, men jeg sliter med en ting. Nedlastningshastigheten er som den skal være, altså ~ 2000kbit/s, men opplastingshastigheten er kun ~160-170kbit/s. Har prøvd på ulike tester, som dinside sin, men får kun den hastigheten. Nei, jeg har heller ikke noen programmer som tar linja, annet enn mirc.

Har noen av dere dette problemet?