Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1009
Hvor lang tid tar det før man er anmeldt til man må i avhør? Bruker det å ta veeeeeldig lang tid?
Det spørs veldig på hva du har gjort.. Du kan fort regne med å vente et par uker, da sakspapirene må gjennom en latterlig stor mølle, og evt. etterforskning skal også regnes med. Har vært borti (mindre viktige) saker der det har gått over et halvt år fra anmeldelse til avhør, men selvfølgelig også saker hvor tiltalte har blitt hentet på døra 20min etter anmeldelsen.

Hvis du har info om hva du er anmeldt for, kan vi kanskje hjelpe mer?
Trådstarter
22 0
Halvt år :O Det var da drøyt lenge.

Nja, kan vel si at det er en forbrytelse, strafferamme på noen år. Håper bare det ikke tar så lang tid, kjipt å vente!
Hvis det regnes som stor sjanse for at du kan gjøre den samme forbrytelsen igjen, kan det hende du blir varetektsfengslet. Det kommer selvfølgelig fremdeles an på hva du har gjort, man kan godt få to års fengsel på skattesvindel - selv om det ikke er fare for rikets sikkerhet..
Sitat av excubated Vis innlegg
Hvis det regnes som stor sjanse for at du kan gjøre den samme forbrytelsen igjen, kan det hende du blir varetektsfengslet. Det kommer selvfølgelig fremdeles an på hva du har gjort, man kan godt få to års fengsel på skattesvindel - selv om det ikke er fare for rikets sikkerhet..
Vis hele sitatet...
Forvaring er ordet du leter etter
Sitat av MusabaN1 Vis innlegg
Forvaring er ordet du leter etter
Vis hele sitatet...
Ehe .. jaa, var det
Kan ta svært lang tid.

Ble selv arrestert for en litt "større sak" en gang.. Tok 3 år fra jeg ble arrestert/busted til jeg var i fengsel..

Største helvete er å vente på slikt..
Sitat av lurs Vis innlegg
Kan ta svært lang tid.

Ble selv arrestert for en litt "større sak" en gang.. Tok 3 år fra jeg ble arrestert/busted til jeg var i fengsel..

Største helvete er å vente på slikt..
Vis hele sitatet...
3 år?? Herlighet, det må være et helvete å vente på som du sier..

Er innkallelse til avhør som er det jeg tenker mest på nå for tiden, får jo sikkert høre litt hvordan det ligger ann når jeg må dit.. Nå vet jeg jo null og niks.