Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  94 7035
-NWO Teorien stammer vel fra USA. Der er en veldig stor del av befolkningen kristne.

-Kristne i dag blir en større og større minioritet.

Utifra hva jeg har fått med meg med etter å sett på mangen youtube snutter om emne. (Som sier i mot seg selv jo dypere man går.) Så har jeg skjønt at hele greien handler om Illuminati som tilber satan og det onde?. Og ved hjelp av det onde klarer å styre verden på den måten de gjør? Og etter 2012 vil ha den totale makten.


Jeg kan ikke annet enn å tro at alle teoriene kommer fra kristne mennesker som føler seg undertrykt av dagens samfunn og vil styrke kristendommen.
Akurat det med 2012, nibiru og at de tilber satan osv tror jeg er bullshit men man veit jo aldri. men jeg tviler ikke på at en gruppe som heter the Bildenberg Group styrer økonomien og mye annet og jobber for å få en "new world order". jeg synes det er veldig usansynlig at noen fattige afganere skal ha klart å kapre et fly og ødelagt twin towers uten at usa skal ha vært med på det?
Sitat av willy Vis innlegg
Akurat det med 2012, nibiru og at de tilber satan osv tror jeg er bullshit men man veit jo aldri. men jeg tviler ikke på at en gruppe som heter the Bildenberg Group styrer økonomien og mye annet og jobber for å få en "new world order". jeg synes det er veldig usansynlig at noen fattige afganere skal ha klart å kapre et fly og ødelagt twin towers uten at usa skal ha vært med på det?
Vis hele sitatet...
Det er ikke vanskelig for noen afghanere å ta en kniv som ikke går igjennom metalldetektoren med tilpasset slire godt opp i rektum for så å ta den fram inn i flyet og kapre det.

Bare en mulighet altså.
Sist endret av skolms; 4. desember 2009 kl. 13:23.
Osama bin Laden kan vel heller ikke akkurat kalles fattig. Han kommer fra en velstående familie.
ja det er nok ikke så vanskelig å kapre flyet men å krasje det inn i twin towers, ville tro at usa ville sendt noen jagerfly å skutt ned flyet ellerno? og de sa jo også at kaperne hadde lært å fly ved hjelp av spillet fly simulator, kan jo hende med jeg tviler.

Osama bin Laden kan vel heller ikke akkurat kalles fattig. Han kommer fra en velstående familie.
Vis hele sitatet...
Talibans største sponsor er jo usa, den 17 mai 2001 tror jeg det var donerte usa 43 milioner doller til taliban.
Sitat av willy Vis innlegg
Akurat det med 2012, nibiru og at de tilber satan osv tror jeg er bullshit men man veit jo aldri.
Vis hele sitatet...
Du stiller deg åpen for å tro på 2012, nibiru og at det eksisterer en skyggeregjering som tilber satan.........

Sitat av willy Vis innlegg
jeg synes det er veldig usansynlig at noen fattige afganere skal ha klart å kapre et fly og ødelagt twin towers uten at usa skal ha vært med på det?
Vis hele sitatet...
.......men at Al-Qaida skulle ha ressurser og kompetanse nok til å gjennomføre en flykapring, det er for far-fetched?

Fårn si.
.......men at Al-Qaida skulle ha ressurser og kompetanse nok til å gjennomføre en flykapring, det er for far-fetched?
Vis hele sitatet...
det er ikke om de har resurser eller ikke som er poenget, men at usa ikke gjorde noe for å stoppe flyet.
Sitat av willy Vis innlegg
men jeg tviler ikke på at en gruppe som heter the Bildenberg Group styrer økonomien og mye annet og jobber for å få en "new world order".
Vis hele sitatet...
I følge teoriene er Bilderberg Gruppen frimurere, som igjen har blitt infiltrert av Illuminati for mange hundre år siden og tatt over hele frimurerne siden Illuminati ble "ulovlig" (litt feil ord å bruke)

Frimurne igjen skapte Skull and Bones.

Så allt går tilbake til Illuminati som styrer verden ved hjelp av onde krefter i teoriene.
Sist endret av skolms; 4. desember 2009 kl. 13:41.
Sitat av willy Vis innlegg
det er ikke om de har resurser eller ikke som er poenget, men at usa ikke gjorde noe for å stoppe flyet.
Vis hele sitatet...
Jeg tror det gikk i underkant av en halvtime fra flyene ble kapret, til de krasjet i tårnene. Nå vet ikke jeg helt hvor fort og lettvint USA kan skyte ned et passasjerfly som de ikke en gang vet at er kapret, men jeg kan ikke se for meg at det er gjøres sånn helt uten videre.
Sitat av willy Vis innlegg
det er ikke om de har resurser eller ikke som er poenget, men at usa ikke gjorde noe for å stoppe flyet.
Vis hele sitatet...
Igang med roing allerede? Det var jo du som trakk frem økonomi som et poeng, mens når noen avviser det så ror du selv videre med at det ikke er et poeng?

At de "ikke gjorde noe" er vel en påstand som må begrunnes litt mer. Hvilke ting burde myndighetene ha gjort som de da situasjonen oppstod hadde mulighet til å gjøre? Mener du fly bør skytes ned med en gang man har mistanke om at de er kapret? Betyr det at om radioen på flyet slutter å fungere så er alle ombord dødsdømte? Hva egentlig?

Denne typen angrep, kapring av sivile fly for å kræsje dem inn i bygninger har meg bekjent aldri blitt gjennomført før.
Sist endret av Kinseek; 4. desember 2009 kl. 13:51.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av willy Vis innlegg
ja det er nok ikke så vanskelig å kapre flyet men å krasje det inn i twin towers, ville tro at usa ville sendt noen jagerfly å skutt ned flyet ellerno? og de sa jo også at kaperne hadde lært å fly ved hjelp av spillet fly simulator, kan jo hende med jeg tviler.
Vis hele sitatet...
Det var et totalt nytt scenario. Tidligere kapringer gikk ut på å forlange penger eller politiske mål gjennomført - og da ville det å skyte ned flyet vere fullstendig tåpelig. Det var et angrep som kunne utførast ein gang. Det kan aldri skje igjen - passasjerane vil overmanne kaprarane uansett kostnad om det er ting som tyder på at det vil bli styrta. Det skjedde jo med eitt av flya 11. september.
ville kansje ikke gått så langt som å kalle kristne minoriteter ennå da
Jeg tror det gikk i underkant av en halvtime fra flyene ble kapret, til de krasjet i tårnene. Nå vet ikke jeg helt hvor fort og lettvint USA kan skyte ned et passasjerfly som de ikke en gang vet at er kapret, men jeg kan ikke se for meg at det er gjøres sånn helt uten videre.
Vis hele sitatet...
kansje det er sant, men akitektene som bygde bygningene sier at strukturen er bygget for å tåle at et passaserfly skulle krasje i det, pluss at det er funnet bevis på at det var plantet bomber i noen av de lavere etasjene og smelta metal var å finne flere dager etter 911. og folk som jobba der sier at de etasjene ble stengt noen dager i forveien og at de ikke fikk være der.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
ville kansje ikke gått så langt som å kalle kristne minoriteter ennå da
Vis hele sitatet...
Greit, de blir en mindre og mindre majoritet da.

Men tråden skulle da handle om hvor teoriene stammer fra.
Hva er agendaen til de som skaper disse teoriene?

Når de fleste, ikke alle, teoriene går utpå at man må stå i mot det onde og tilbe Jesus for å overvinne de som tilber de onde kreftene så kan jeg ikke annet enn å tror det er kristne som skaper dem.
Sitat av willy Vis innlegg
kansje det er sant, men akitektene som bygde bygningene sier at strukturen er bygget for å tåle at et passaserfly skulle krasje i det, pluss at det er funnet bevis på at det var plantet bomber i noen av de lavere etasjene og smelta metal var å finne flere dager etter 911. og folk som jobba der sier at de etasjene ble stengt noen dager i forveien og at de ikke fikk være der.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder på dette?
Sitat av willy Vis innlegg
kansje det er sant, men akitektene som bygde bygningene sier at strukturen er bygget for å tåle at et passaserfly skulle krasje i det, pluss at det er funnet bevis på at det var plantet bomber i noen av de lavere etasjene og smelta metal var å finne flere dager etter 911. og folk som jobba der sier at de etasjene ble stengt noen dager i forveien og at de ikke fikk være der.
Vis hele sitatet...
For det første er dette bare grunnløst tøv fra din side. Du har ingen seriøse kilder og det er ingen grunn til å tro deg.

For det andre så har det jo ingen sammenheng med det du svarte på. En ting er å starte et innlegg som begynner en ny argumentasjon for noe, en annen er å svare på et innlegg med noe som ikke er et direkte svar.
Sist endret av Kinseek; 4. desember 2009 kl. 14:07.
Har du noen kilder på dette?
Vis hele sitatet...
national geographic har laget en dokumentar om det, og jeg har leste andre steder også. skal prøve å finne kilder nå.

For det første er dette bare grunnløst tøv fra din side. Du har ingen seriøse kilder og det er ingen grunn til å tro deg.
Vis hele sitatet...
bare let litt selv så finner du noe om det, det finner beviser for det.

For det andre så har det jo ingen sammenheng med det du svarte på. En ting er å starte et innlegg som begynner en ny argumentasjon for noe, en annen er å svare på et innlegg med noe som ikke er et direkte svar.
Vis hele sitatet...
-_-
Sitat av skolms Vis innlegg
Utifra hva jeg har fått med meg med etter å sett på mangen youtube snutter om emne.
Vis hele sitatet...
http://bildr.no/thumb/539382.jpeg
Sist endret av Kanoner; 4. desember 2009 kl. 14:18.
Sitat av willy Vis innlegg
bare let litt selv så finner du noe om det, det finner beviser for det.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest litt selv og det finnes ikke beviser som bør overvinne noen mennesker med en kritisk sans.

Skal du finne en youtube-film eller link til en side som gjerne trekker frem UFO-bortførelser og GPS-brikker i vaksiner også nå?
Sitat av Kanoner Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kan du finne en bedre kilde til disse absurde teoriene?

Åja? Hjemmesidene som ser ut som de er laget i paint.
Jeg har lest litt selv og det finnes ikke beviser som bør overvinne noen mennesker med en kritisk sans.
Vis hele sitatet...
prøv å finne den national geographic dokumentaren der viser de masse bevis.

Jeg har lest litt selv og det finnes ikke beviser som bør overvinne noen mennesker med en kritisk sans.
Vis hele sitatet...
hvorfor skulle jeg gjøre det? var det et forsøk på å være morsjom?
Sitat av skolms Vis innlegg
Kan du finne en bedre kilde til disse absurde teoriene?

Åja? Hjemmesidene som ser ut som de er laget i paint.
Vis hele sitatet...
Jeg nei? Jeg er bare en av sauene. jeg tar bare på fjernsynet for å bli innplantet en bestemt mening avhengig av hvilken kanal jeg setter på.

Jeg hadde lyst å kommentere noe om konspirasjonsteorier, men så kom jeg på at du aldri har lest en eneste konspirasjonsteori i hele ditt liv.
Sitat av Kanoner Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Forklar gjerne hva du vil fram til.

Jeg snakker i mot konspirasjonsteoriene.
Sist endret av skolms; 4. desember 2009 kl. 14:30.
Sitat av skolms Vis innlegg
Forklar gjerne hva du vil fram til.

Jeg snakker i mot konspirasjonsteoriene.
Vis hele sitatet...
Jeg var bare skeptisk til din bruk av youtube som kilde.
Sitat av Kanoner Vis innlegg
Jeg var bare skeptisk til din bruk av youtube som kilde.
Vis hele sitatet...
Ja ser den. Men hvis du prøver å finne andre kilder på teoriene så finner du sider laget i simpel html som ser ut som en fjortenåring har laget.

Youtube er i dag det største mediumet(?) for konspirasjonsteoriene.

Jeg sier jeg tror de teoriene er laget av kristne og vil diskutere det eller hva andre tror om hvor teoriene stammer fra.
Sist endret av skolms; 4. desember 2009 kl. 14:35.
Angående konspirasjonsteori-skapernes agendaer så er i allefall Kjetil Dreyer et navn som kan være verdt å merke seg. Han er en del av kjernen bak vaksineaksjon.no.
Han har noen innlegg på Nyhetsspeilet sine sider, og da helst antivaksine-propaganda eller alternativ medisin.

Grunnen til at nettop han er interessant er at antivaksine-Dreyer beleilig nok driver et selskap som blandt annet selger et produkt som kalles "silver light", som fremstilles som et alternativ til svineinfluensavaksinen. Det er også en vidundermedisin mot alle typer sopp, bakterier og virus skal man tro Kjetil Dreyer. Jepp, Dreyer mener at kolloidalt sølv, eller vann tilsatt litt sølv, har dokumentert effekt mot HIV.
Jeg håper at Kjetil Dreyer virkelig tror på dette, om ikke har han isåfall en moraloppfatning som ville få Joseph Fritzl til å nikke anerkjennende

I hans tilfellet syns jeg at agendaen bak vaksine-konspirasjonen virker soleklar; cash, cash og cash.

Her er mannens egne ord om trollerivannet. Jeg anbefaler ikke å lese det, for det er kjedelig, langt og vrøvl fra ende til annen.
Hvis du hadde lest litt lengre. Så ser du jeg mente at NRK og TV2 vinkler saker helt forskjellig så man opfatter saken forskjellig. Har ingenting med konspirasjoner eller annet tull å gjøre.

Og et godt eksempel jeg siktet til var jo Israel vs. Palestina saken.
Jeg hadde lyst å kommentere noe om konspirasjonsteorier, men så kom jeg på at du aldri har lest en eneste konspirasjonsteori i hele ditt liv.
Vis hele sitatet...
Det var 23. November i år.

Jeg tror de teoriene er laget av kristne og vil diskutere det eller hva andre tror om hvor teoriene stammer fra.

De som vil dirkutere selve teoriene kan ta et enkelt søk her på forumet og diskutere det i andre tråder.

Jeg vil først og fremst diskutere agendaen og hvem som skaper NWO teoriene.
Sist endret av skolms; 4. desember 2009 kl. 14:48.
Sitat av pyramide Vis innlegg
Osama bin Laden kan vel heller ikke akkurat kalles fattig. Han kommer fra en velstående familie.
Vis hele sitatet...
Og ble opptrent av USA.
Sitat av willy Vis innlegg
prøv å finne den national geographic dokumentaren der viser de masse bevis.
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at den ikke finnes.

Sålangt har du bare kommet med påstander uten engang dårlig kildehenvisning. Litt bemerkelsesverdig at du later til å ha en oppfatning som du nå senere må lete etter kilder. Jeg synes det beste er at en oppfatning kommer frem i fra noen kilder. At du hevder å ha sett noe i en dokumentar men kan ikke engang huske konkrete kilder for påstandene er jo litt metodisk oppsiktsvekkende...

Sitat av Muradi Vis innlegg
Og ble opptrent av USA.
Vis hele sitatet...
Og det er et eksempel på en ekte konspirasjon. USAs myndigheter konspirerte om å kaste Sovjeterne ut av Afghanistan og de støttet militante islamister i dette. Da var trusselen sovjetunionen. Senere dukket en ny trussel opp. Selvsagt finnes det konspirasjoner i verden - men det betyr langt langt ifra at alle er teoriene om dem er riktige. At USA selv bombet tårnene for å engasjere seg i Afghanistan og Irak er en håpløs teori på så veldig mange plan.
Sist endret av Kinseek; 4. desember 2009 kl. 15:53.
Jeg tror ikke at USA og Taliban sammarbeidet med Twin towers, men at USA visste om at angrepet skulle skje gjorde di mest sannsynelig vis. Ivertfall da andre land visste det og ville advare USA uten svar. USA har lenge villet å gå in i Afganistan for sin agenda. Og at Taliban skulle angripe ville vert en perfekt andeling til å gjøre akkurat det. Så å plasere sprengstoff i bygningen som noen påstår at di har gjort, ville være for å forsikre seg om at folket ville gå i krig. Det di først kalte Al Qaida, var CIA sitt kallenavn for terror etterforskning og er ikke en terror gruppe som di hevdet.

Om jeg selv skall tro på alt dette, er jeg ikke helt sikker på. Da begge sider har gode argumenter. Etter å ha sett en dokumentar Zeitgeist, så er jeg skeptisk til alt det di kunngjører i media.
Det jeg lurer på er: Word Trade Center 7? Som ikke ble truffet av et fly, som hadde minimal brann, som nesten ingen har hørt om. Hvorfor den raste? Den ble filmet og på Zeitgeist påpeker di punkter i det den raser, at det var en kontrollert sprengning. Jeg skall ikke påstå noe som helst her, men den offisielle versonen er tynn den også.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Sitat av ertsaas Vis innlegg
mange ord
Vis hele sitatet...
Hei. Jeg har ikke hørt om noe av det du skriver om. Kan du komme med lesestoff som backer uttalelsene dine?

Evt KILDE PLZ
http://www.finalcall.com/artman/publ..._a_Slave.shtml

denne artikkelen her vil jeg tro funker som litt bensin på bålet
Sitat av skolms Vis innlegg
-NWO Teorien stammer vel fra USA. Der er en veldig stor del av befolkningen kristne.

-Kristne i dag blir en større og større minioritet.

Utifra hva jeg har fått med meg med etter å sett på mangen youtube snutter om emne. (Som sier i mot seg selv jo dypere man går.) Så har jeg skjønt at hele greien handler om Illuminati som tilber satan og det onde?. Og ved hjelp av det onde klarer å styre verden på den måten de gjør? Og etter 2012 vil ha den totale makten.


Jeg kan ikke annet enn å tro at alle teoriene kommer fra kristne mennesker som føler seg undertrykt av dagens samfunn og vil styrke kristendommen.
Vis hele sitatet...
Nå som Kinseek med fler har vist deg at teoriene om 911 etc er avkreftet, så tenkte jeg at jeg kunne svare på ditt hovedspørsmål.

Om ikke det er akkurat kristne mennesker som har skapt denne teorien så vil jeg ihvertfall tro at det det var katolikker, da det ihvertfall var de som skapte teorien om Illuminati.(?) Og hele teorien om NWO går jo på at det er Illuminati som skaper denne nye verdensordenen...

Selv mener jeg at dette nesten ikke kan gå under konspirasjonsteori engang, da hele greien er så absurd at det er helt idiotisk - morsomt lesestoff da.

Nå vil jeg heller ikke gå så langt inn på Illuminati, siden dette ikke er et av mine sterkeste emner. Men Illuminati tilber da ikke satan og det onde.(?) Illuminati var vel heller teoretikere som nektet å tro på det overnaturlige (les: Gud, engler etc), og stolte heller på forskning og teknologi. Nå er jo heller ikke Illuminatus-ordenen bare en teori heller, slik jeg har forstått fantes denne organisasjonen virkelig - det er bare alle konspirasjonsteoriene rundt Illuminati som er tullball.

Please correct me if I'm wrong liksom.
Det er morsomt med konspirasjonsteorier.
Stort sett er alt bare tull, men en gang i blandt er det noe som faktisk holder mål.

Jeg har mine tvil på at hele regjereingen i usa hjalp til med å styrte flyene inn i tårnene, men jeg tror derimot at det kan ha vært enkeltpersoner, eller en liten gruppe med korrupte politikere som har vært med på dette.
de HADDE jo faktisk intel om at dette angrepet var nært forestående.
Sitat av Graapho Vis innlegg
Hei. Jeg har ikke hørt om noe av det du skriver om. Kan du komme med lesestoff som backer uttalelsene dine?

Evt KILDE PLZ
Vis hele sitatet...
Det meste jeg har det ifra er Zeitgeist:
http://www.zeitgeistmovie.com/
http://video.google.com/videoplay?do...5277695921912#

Ellers så har jeg en kompis som spiller av en video eller 2 når jeg er på besøk, om disse konspirasjons teoriene.

http://www.zeitgeist.ntking.net/
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ertsaas Vis innlegg
Det meste jeg har det ifra er Zeitgeist:
Vis hele sitatet...
...som er tilbakevist framlengs og baklengs - minst ti ganger. Å oppgje det som kjelde er å latterleggjere seg sjølv på andre nettsider enn nyhetsspeilet.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av slashdot Vis innlegg
Sitat av willy Vis innlegg
ja det er nok ikke så vanskelig å kapre flyet men å krasje det inn i twin towers, ville tro at usa ville sendt noen jagerfly å skutt ned flyet ellerno? og de sa jo også at kaperne hadde lært å fly ved hjelp av spillet fly simulator, kan jo hende med jeg tviler.
Vis hele sitatet...
Det var et totalt nytt scenario. Tidligere kapringer gikk ut på å forlange penger eller politiske mål gjennomført - og da ville det å skyte ned flyet vere fullstendig tåpelig. Det var et angrep som kunne utførast ein gang. Det kan aldri skje igjen - passasjerane vil overmanne kaprarane uansett kostnad om det er ting som tyder på at det vil bli styrta. Det skjedde jo med eitt av flya 11. september.
Vis hele sitatet...
Vil bare legge til, at om jeg hadde vært den som evt. skulle gitt ordren om å skyte ned flyene ville jeg nok tenkt meg om mer enn en gang før jeg ga beskjed om å skyte ned to passasjerfly over New York.
Hvis det ikke er noe konspirasjon bak 911, så hva var det som skjedde med WTC 7 da ? 2 fly 3 byggninger?
Sist endret av tjcombo; 5. desember 2009 kl. 14:38.
Sitat av slashdot Vis innlegg
...som er tilbakevist framlengs og baklengs - minst ti ganger. Å oppgje det som kjelde er å latterleggjere seg sjølv på andre nettsider enn nyhetsspeilet.
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke fått med meg. Den offisielle historien er også tynn. Og mangler svar, som Zeitgeist har.

Uansett, Zeitgeist oppforder bare oss til å tenke for oss selv og søke etter svar.

Sitat av tjcombo Vis innlegg
Hvis det ikke er noe konspirasjon bak 911, så hva var det som skjedde med WTC 7 da ? 2 fly 3 byggninger?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=8T2_nedORjw
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ertsaas Vis innlegg
Det har jeg ikke fått med meg. Den offisielle historien er også tynn. Og mangler svar, som Zeitgeist har.

Uansett, Zeitgeist oppforder bare oss til å tenke for oss selv og søke etter svar.
Vis hele sitatet...
http://www.google.com/search?q=zeitgeist+criticism

Zeitgeist bruker tedensiøs omgang med fakta som et virkemiddel. Dei overser det som ikkje stemmer, og trekker forenkla konklusjoner av ting.

Den offisielle versjonen er ikkje tynn; den er basert på åpent tilgjengelige fakta, og vitenskapleg metode som tar utgangspunkt i det observerte, og forklarer kva som skjedde.
http://www.youtube.com/watch?v=8T2_nedORjw[/quote]

Akkurat det jeg sier, det er utentvil en konspirasjon bak dette.
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Skal du finne en youtube-film eller link til en side som gjerne trekker frem UFO-bortførelser og GPS-brikker i vaksiner også nå?
Vis hele sitatet...
Vi har sett bilder fra UFOer og "aliens" fra gammelt av i malerier fra f.eks indianere og egyptere. Det har blitt dokumentert ufo-bortførelser med og uten disse såkalte probes i brystet, ræva, øynene, armene og andre kroppsdeler, uten at de kan forklares noe særlig godt. Det er ingen fysiske beviser for dette, men de hevder så absolutt selv at dette har skjedd. Disse rapportene av alien abduction er skremmende like hva som rapporteres fra DMT-rapporter, og DMT kan faktisk utløses naturlig hos mennesket igjennom trening, og dette kan også utløses hvis mennesket blir utsatt for ekstrem stress og sorg, som f.eks hvis din kone plutselig dør, og deretter resten av din familie, du mister jobben, huset brenner ned og alt er elendighet. Da kan det skje en DMT utløsning. Dr. Rick Strassman, som drev ett intravenøst DMT eksperiment hadde ingen forutsetninger om at DMT hadde relasjoner til alien abductions, men etter hans eksperiment kunne han ved ingen tvil forstå relasjonene i disse mystiske bortføringene og naturlig utløst DMT.

Så jeg tror så absolutt ikke at disse menneskene som snakker om alien bortføringer bare finner på dette for og spre ett usant rykte eller for og få oppmerksomhet. Det som er saken er at de selv ikke forstår dette fenomenet, og selvfølgelig tolker det som om alien sugde de opp i UFOen sin, og deretter kommuniserte via telepati mens du lå der paralysert på operasjonsbordet, og deretter satt de probes og tok analyser og sjekket deg for og så sette deg ned på jorda igjen. Dette er ingen fysisk opplevelse, men en rese ut av sin kropp og ut av denne fysiske verden. Om det kun er fantasi eller faktisk bevisste skapninger fra andre dimensjoner eller lignende kan jeg ikke uttale meg om, og synes ingen andre skal det heller, men disse bevisste skapningene, enten de er i fantasien din eller er virkelige, har mye og lære oss.

Så at du bortfeier dette som konspirasjoner og tøv uten og sette deg inn i saken synes jeg er utrolig trist og leit. Håper du leser boken uten og sette deg en holdning om hvilke meninger du har til dette, og deretter reflekterer over dette i ettertid. Man trenger da absolutt ikke og sette seg en fast og sikker holdning om dette i det hele tatt, uten og vite noe om det eller med og vite noe om det. Harde faste holdninger og meninger er ikke sunt.

Rick Strassman - DMT: The Spirit Molecule PDF fil av hele boken.
Sist endret av Quetzalcoatl; 5. desember 2009 kl. 15:15.
Har du hørt om bortførelses saken til Travis Waltons, aka filmen Fire in the Sky ?
Sitat av ertsaas Vis innlegg
Det har jeg ikke fått med meg. Den offisielle historien er også tynn. Og mangler svar, som Zeitgeist har.

Uansett, Zeitgeist oppforder bare oss til å tenke for oss selv og søke etter svar.
Vis hele sitatet...
Og et tenkende menneske finner at absolutt alt av interesse i Zeitgeist er tull.

http://conspiracyscience.com/articles/zeitgeist/

Tipper du ikke har lyst til å kommentere konkret noen av innvendelsene fra denne siden - men avfeier det blankt med noe vrøvl....


tjcombo; En youtube-film er totalt uinteressant!
Sitat av Kinseek Vis innlegg

tjcombo; En youtube-film er totalt uinteressant!
Vis hele sitatet...
Hey, det var ikke jeg som postet den, bare prøde å sitere et tideligere innlegg.
Men da vet jeg hvertfall det
Sitat av tjcombo Vis innlegg
Hvis det ikke er noe konspirasjon bak 911, så hva var det som skjedde med WTC 7 da ? 2 fly 3 byggninger?
Vis hele sitatet...
Altså, det kan jo være utallige grunner til at WTC7 kollapset!. Hvis man leter etter en konspirasjonsteori, så finner man den.
Jeg skal ikke utale meg om hvorfor den kollapset fordi jeg ikke er en byggnings ingenør.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Jeg skal ikke utale meg om hvorfor den kollapset fordi jeg ikke er en byggnings ingenør.
Vis hele sitatet...
Skulle ønske andre var edruelige nok til å holde seg til det samme! Eg er elektroingeniør, og har hatt min share fysikk, og elektronikk, men er fortsatt ikkje i stand til å forstå korleis det er mulig å lage moderne elektronikk så fantastisk liten og effektiv - like fullt blir det produsert millioner av CPUer.

At du ikkje forstår noko ivl ikkje sei at det ikkje er mulig, eller vanskelig å forklare.
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Altså, det kan jo være utallige grunner til at WTC7 kollapset!. Hvis man leter etter en konspirasjonsteori, så finner man den.
Jeg skal ikke utale meg om hvorfor den kollapset fordi jeg ikke er en byggnings ingenør.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke ute etter en konspirasjon, og hvis mann er dum nok så kan folk gå på hva som helst av den så kalte 'sannheten'. Du trenger ikke å være en ingeniør for å forstå logikk. 2 fly 3 byggninger nede, hvor er logikken deres ?

dette er et kart av wtc komplekset: http://www.national911memorial.org/i...ry/wtc_map.jpg, WTC 1, 2 og 7 ble til støv, mens de andre byggningene ble skadet eller mindre skadet, og se på plasseringa til wtc 7.

Hvis mann virkelig trur at piss i et ellegant glass er appelsin saft, vil man nok være ignorant nok til å drekke det...
Ett av de virkelige store porblemene jeg ser ved Twin Towers conspiray teorien (untatt at den er blottet for logikk) er hvorfor skulle USA trenge en grunn til å gå inn i Afganistan, sist jeg sjekket var de (og Israel) den overordnde Gestapo aktige politistaten som truet hvem de ville og gjorde hva de ville, uten at noen andre en leftwings i andre land reagerte.
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Ett av de virkelige store porblemene jeg ser ved Twin Towers conspiray teorien (untatt at den er blottet for logikk) er hvorfor skulle USA trenge en grunn til å gå inn i Afganistan, sist jeg sjekket var de (og Israel) den overordnde Gestapo aktige politistaten som truet hvem de ville og gjorde hva de ville, uten at noen andre en leftwings i andre land reagerte.
Vis hele sitatet...
Det KANN være for å vinne folkets tillit og støtte?
Sist endret av ertsaas; 5. desember 2009 kl. 18:13.