Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 794
engelsktimen, fredag. vi skulle skrive noe fakta om oss selv som skulle bli lagt ut på en eller annen webside. satt meg ned, åpna word2000, begynte å skrive.. kødda litt.. skrev litt shiznit.. sluttproduktet ble dette. printa ut ett eksemplar.. og teipa det opp uttafor gangen til tiende klasse.

mandag.. vi bestemte oss for å utføre operation: jeff. det var å printe ut "jeff", lage 50 kopier. og å teipe opp saken overalt på skolen. gjort var gjort. litt etter at det ringte inn så stakk noen ut, teipa opp shiznit'n på samtlige dører.. ja, til og med uttafor hos dag.. dag = assisterende rektor, tar seg av alt shiznit som skjer på skolen.

meningen med operation: jeff.
1. alle skal vite om jeff.
2. alle skal hylle jeff.
3. alle skal tilbe jeff.
4. alle skal vite om budskapet til jeff.
5. alle skal vite at jeff er større og sterkere enn allah og gud og han derre buddah.

20min etter at jeff plakatene ble hengt opp, ble de tatt ned av anne-lærern..
Sist endret av Phun Q; 10. april 2002 kl. 16:57.
Plakatene så så fine ut pga svart-hvitt.. sjokk at dem ble tatt ned fort da.
Ser dere har noen særdeles produktive engelsktimer.
Ungdom nå til dags ... *tsk*tsk*
ahh.. det får meg til å mimre tilbake til de gode gamle dagene på ungdomskolen da livet var en lek, hengte vespa-bilder over hele skolen, men det artigste er jo å manipulere bilder "venner" å henge oppi hver en krik og krok. hadde også en episode der jeg hadde et skikkelig kodak-moment på digitalkameraet.. såg ut som en kompis av meg hadde hele fisten og mere til oppi ræva til en annen kis. skulle nesten ha lagt det ut på nettet, men ble nok bråk av det i papirformat
Skal passe på å printe ut noen kopier å henge opp på skolen imorra
Riksguling
Phun Q's Avatar
Trådstarter
JA! jeg oppfordrer ALLE til å printe ut "jeff" og henge det opp overalt (gjerne på skolens bekostning).

SPRE BUDSKAPET!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Opprinnelig postet av Yallis
hadde også en episode der jeg hadde et skikkelig kodak-moment på digitalkameraet.. såg ut som en kompis av meg hadde hele fisten og mere til oppi ræva til en annen kis.
Vis hele sitatet...
åssn i allverden får du det til "å se ut som" at han fister en annen dude egentlig ?
profil, sett fra siden. må vel egentlig sees, samt kjenne de involverte for å se den pompøse humoren i det.