Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1337
Hei

Har begynt å leke meg litt med å lage mixtapes. Trives svært godt med dette og har planer om å fortsette som DJ etterhvert ved å invistere i et skikkelig gear. Ønsker kritikk på overganger og sangvalg av dere som hører endel på electro house!

Sangen på soundcloud:
http://tinyurl.com/32cy7fn

Om dette faller i smak, lik gjerne på facebook:
http://tinyurl.com/37ls9rw
Høres for meg ut som at dette er teknisk veldig bra! Likte ganske godt beaten, og synes overgangene virker bra.

Protip: Gjem unna besteforeldre og lukk romdøren før dere hører sangen, det kan høres litt feil ut.
Sist endret av staM; 9. januar 2011 kl. 00:54.
Glemte å minne om det ja :P

Bruke headset er lurt pga. 2 første minuttene er sjenerende for folk som hører lyden gjennom veggen o.l

Ellers er det vel lurt å si: Not Safe For Work selv om det bare er lyd...
Har ikke noe peiling på det her, men i mine ører låt dette ganske fett
Fett. Jævlig fett.

Hvilket utstyr bruker du?
Errrrr... Kjenner igjen introen

Dette kan likes, hører ikke så mye på sjangeren, men dette kunne jeg nok hørt helt igjennom uten problem.
Tusen takk for skryt Setter pris på om dere liker sida på face! Ønsker et større publikum som fører til mer motivasjon og dedikering

http://tinyurl.com/37ls9rw

Kakemann: Jeg bruker virtual dj + tastatur og mus. Egentlig et kunstverk i seg selv
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av Pheromone Vis innlegg
Kakemann: Jeg bruker virtual dj + tastatur og mus. Egentlig et kunstverk i seg selv
Vis hele sitatet...
Siden du bruker VirtualDJ så kan jo denne være neste steg i din karriere som DJ?
http://www.hercules.com/uk/DJ-Music/...j-console-rmx/
Den er hvertfall perfekt sammen med Virtual DJ, og ikke koster den så gærlig mye heller
Ikke dumt! Takk for forslaget
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Null problem! Gleder meg til å høre mer av musikken din! Jeg driver selv med litt VirtualDJ og har siklet på både Hercules MX-4 og Hercules RMX, da de er to deilige DJ-controllers!
BTW, Hercules RMX kan man få kjøpt Rack-fester til, slik at hvis du evnetuelt får deg DJ-rack, så kan du kjøpe disse og montere controllern inn i rack'e.
Jeg syns at låten endret seg så dramatisk etter ca. 10 min at du heller burde splitte den opp i to låter fra det aktuelle tidspunktet.
De første ti minuttene var relativt fengende.
Jeg digga det. jeg hører egentlig på helt andre typer musikk. (Folk, Punk, Heavy Metal, Rock og ska) Dette var fett!!! tusen takk. =) =)
ArbeidsledigProletar
Ett ord: KJEEEEEDELIG. Men heck, hver for seg, merkes godt at du har hørt mye på SHM.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg syns at låten endret seg så dramatisk etter ca. 10 min at du heller burde splitte den opp i to låter fra det aktuelle tidspunktet.
De første ti minuttene var relativt fengende.
Vis hele sitatet...
Dude, han har ikke laga noe som helst. Han har spilt noeen sanger og mixa dem.
Sitat av Batabusa Vis innlegg

Dude, han har ikke laga noe som helst. Han har spilt noeen sanger og mixa dem.
Vis hele sitatet...
Hah, ja ser det nå!
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Dette synes jeg var bra!
Kan se at du har et øre for mixing, så fortsett å trene så har du sikkert spillejobber før du veit ordet av det! =)
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Ett ord: KJEEEEEDELIG. Men heck, hver for seg, merkes godt at du har hørt mye på SHM.
Vis hele sitatet...
Bra med kritikk, men bakgrunnen din for å si kjedlig? Jeg har heller ikke hørt spesielt mye på SHM. Hvorfor i alle dager nevner du dem her?

Dude, han har ikke laga noe som helst. Han har spilt noeen sanger og mixa dem.
Vis hele sitatet...
Utenom de 2 Første minuttene med "orgasme" lyd som er lagt oppå sangen
Du har helt klart potensiale, Kim. Hvis du får du får noen flere råd og tips fra noen inne i gamet, så kan du nå langt
ArbeidsledigProletar
Sitat av Pheromone Vis innlegg
Bra med kritikk, men bakgrunnen din for å si kjedlig? Jeg har heller ikke hørt spesielt mye på SHM. Hvorfor i alle dager nevner du dem her?
Vis hele sitatet...
Du synes ikke du har valgt låter kliss like "One" and "Miami 2 Ibiza"?
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du synes ikke du har valgt låter kliss like "One" and "Miami 2 Ibiza"?
Vis hele sitatet...
Første sangen er litt lik en av delene i begge sangene ja. Sett bortifra det så er det lite SHM preg spør du meg. Tre siste sangene er sluppet før "One" Og "Miami 2 Ibiza".

Når det er sagt så er SHM sinnsykt flinke produsenter og dj's.