Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1050
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
42 7
Hei igjen! Vet jeg har laget mange tråder i det siste, og er litt usikker på hva folk tenker om det men hvis dere mener jeg spammer noe helt forjævlig så er det bare å si ifra, og jeg beklager på forskudd. Nå til spørsmålet!

Hvis jeg tar MDMA en helg, er det da greit at jeg tar syre under en måned senere? Jeg er ganske fast bestemt på å vente en måned, eller lenger etter jeg har tatt emmy før jeg tar det igjen slik at jeg ikke sitter igjen med noen form for skader. Men hvordan fungerer det med andre rusmidler Da spesielt syre? Burde jeg vente en måned fra jeg tar emmy til jeg tar syre, eller kan jeg ta emmy en dag og syre samme uka?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har lyst til å nyte rusmidler på den sunneste, og beste måten for kroppen min. Gidder ikke å være pensjonert i en alder av 25 fordi jeg var en idiot som 18-åring liksom.

Er cirka 3 uker siden jeg tok emmy sist (tok veldig mye, har en annen tråd på forumet om det), og planen er å ta en liten syretur igjen rundt disse juletider. Går det bra tror dere? Spør ikke om noe fasitsvar ettersom jeg vet det kan være veldig vanskelig, kun hva dere hardbarka veteraner tror og mener
Null stress, kjør på.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Burde gå helt greit så lenge du føler deg opplagt og ikke har noe kjipe livsproblemer som ligger og gnager. Selv om du egentlig er for ung. Og det kalles vel egentlig emmA og ikke emmy.
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
Trådstarter
42 7
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Burde gå helt greit så lenge du føler deg opplagt og ikke har noe kjipe livsproblemer som ligger og gnager. Selv om du egentlig er for ung. Og det kalles vel egentlig emmA og ikke emmy.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, da tror jeg det burde gå greit ettersom jeg er på et ganske OK sted i livet mitt akkuratt nå Her i nabolaget så blir det ofte kalt for Emmy, vet ikke om det er noe som er funnet på eller hva det er men

Sitat av moret Vis innlegg
Null stress, kjør på.
Vis hele sitatet...
Okei, takk takk
Sist endret av Buvard; 14. desember 2017 kl. 06:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og det kalles vel egentlig emmA og ikke emmy.
Vis hele sitatet...
Deeeeet er variabelt ass. Har hørt alt fra emma, emmy, molly, mari, emilie og polly, og sikkert et par andre til. Så lenge man forstår kontekst burde det jo ikke være noe problem.