Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1369
Why so serious?
Har en PS3 slim med 250GB harddisk som jeg kjøpte ny i Januar. + 2 kontroller, Black Ops, La Noire, FIFA11 og Modern Warefare 1. Hvor mye kan jeg sånn ca få for denne?
Det er vanskelig å si, det kommer veldig an på. Du kan ha griseflaks å treffe på en kjøper som betaler dobbel så mye som alle andre. Eneste rådet jeg kan gi er å sjekke litt rundt på finn.no og se cirka pris hva andre folk selger for.
Maks 2000. En ny en koster 2200kr, dog er det uten spill. Er du heldig får du 2000 om du selger den sammen med begge kontrollerne og spillene.
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Maks 2000. En ny en koster 2200kr, dog er det uten spill. Er du heldig får du 2000 om du selger den sammen med begge kontrollerne og spillene.
Vis hele sitatet...
Ikke mer? :O
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Ikke mer? :O
Vis hele sitatet...
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632470#extra

Fant ikke den med 250gb harddisk i farten, men tviler på at det er så utrolig stor forskjell. En hundrelapp eller to kanskje.
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av Waffaz Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632470#extra

Fant ikke den med 250gb harddisk i farten, men tviler på at det er så utrolig stor forskjell. En hundrelapp eller to kanskje.
Vis hele sitatet...
Men i tillegg selger jeg med Black Ops (spilt kanskje 20timer) LA Noire (Spilt 4-5timer, kjøpte forrige helg) Alt er veldig lite brukt :P
Et sted mellom 1500 og 3000, alt ettersom hvilken kjøper du får vil jeg påstå. Noen er klokere enn andre for å si det sånn.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Stemmer nok det ja. Når xbox 360 kom, solgte jeg den originale xboxen med 4 kontrollere, 14 spill og dvd-kontroller, til den nette sum av 1500. Det var absolutt ingen upris.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Ikke mer? :O
Vis hele sitatet...
Hva hadde du forventet ? en 320 GB går for rundt 2200/2400 :/

Ps3`n din er brukt så den mister mister fort 30 %, +/- i pris, uansett hvor fint brukt den er eller ikke..
Spillene kan du heller ikke forvente og få så alt for mye for..MW1 er verdt nada, Cod BO går billig både på xb-live & i butikker atm, samme gjelder Fifa..
Tho, La Noire er jo ganske så nytt =)

Selv hadde jeg nokk betalt maks 1500 for den pakken, i hvert fall når man kan få en 320gb/med 1 eller 2 kontroller + random spill på div tilbud som er ganske ofte, for rundt 2200/2400`ish

Hadde du funnet en uviten jævel som tilbyr deg 2k, ville jeg kasta ps3 maskina etter`n
Sist endret av Hightime; 10. juni 2011 kl. 11:12.
Jge kan kjøpe LA Noire av deg for 200 kr
Jeg fikk solgt min for 2500, med 4 spill(gamle), 1 kontroll og headsett. Samme størrelse osv.

Etter salget fikk jeg bud på 3000,-
Slett min post da jeg ble minnet på at kjøp og salg via forumet ikke er lov. Beklager dette.