Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6327
Noen som vet om det er mulig og fjerne en Playstation Network konto?

Da jeg ikke lenger har PS3 så har jeg ikke bruk for den lenger..
Once a PLAYSTATION Network account is created, you can not delete it, although it can be terminated. To terminate a PLAYSTATION Network account, please contact Sony Computer Entertainment America’s (SCEA) Consumer Services’ Accounts and Billing line at 1-877-971-7669.

mmm, google.

Sitat av Lattergal Vis innlegg
Men en mailadresse hadde vært kjekt..
Vis hele sitatet...


Du kan sikkert også send en mail til ; husk å sende ifra mail-adressen kontoen er laget med.
Sist endret av Volch0k; 8. juni 2011 kl. 11:56.
Fant dette jeg også.. Men trodde dette måtte være en fleip eller noe :-)

Kan ikke forstå at det skal være så vanskelig og fjerne en konto.. Uansett ringer ikke til utlandet.. Koster mer enn det smaker.

Men en mailadresse hadde vært kjekt..

Sitat av Volch0k Vis innlegg
Once a PLAYSTATION Network account is created, you can not delete it, although it can be terminated. To terminate a PLAYSTATION Network account, please contact Sony Computer Entertainment America’s (SCEA) Consumer Services’ Accounts and Billing line at 1-877-971-7669.

mmm, google.





Du kan sikkert også send en mail til ; husk å sende ifra mail-adressen kontoen er laget med.
Vis hele sitatet...


Sendt mail til denne adressen men har ikke fått noe svar. Sendte igår. Prøver UK adressen nå..