Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2307
Hei alle sammen!

Kort og enkelt:
Jeg kjøpte en PC-skjerm dedikert for å bruke en Nintendo switch siden skjermen var både billig og stilig.

Det jeg trenger nå er en receiver eller lignende som jeg kan koble switchen til for lyd(Evt en annen løsning for lyd da pc-skjermen ikke har lydutgang og det kan ikke kobles hodetelefoner til switchen).

Har noen noe å anbefale? Synes det blir for dumt å hoste opp 3 lapper for en receiver som har 4 hdmi-innganger når jeg bare trenger 1 inngang til hdmi, 1 utgang til hdmi og 1 AUX/JACK-utgang.

Sorry, slett denne tråden. Tok meg bare en liten pause, andre tanker og litt mat for å finne ut hva jeg skal søke på :P Gikk for https://estore.nu/no/adaptere-og-sig...BoC5BMQAvD_BwE
Sist endret av Seiken; 10. september 2019 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.