Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1446
Da er jeg ferdig med en splitter ny trailer for Harry Potter. Har vel brukt totalt en ukes tid på denne, så jeg håper så absolutt at dere liker den!

Traileren dekker alle åtte filmene, og fokuserer for det meste på kampen som har forespilt seg iløpet av alle de syv årene på Galtvort.

Anbefaler å se videoen i HD-kvalitet med en god bass (eventuelt hodetelefoner).

LINK: Klikk her for å se video!

Programmer brukt; video og lyd

- Sony Vegas og After Effects.
Godt redigert, ser at du har brukt tid på den Men jeg har noen bemerkninger jeg må dele.

Syntes det begynte litt "brått". Teksten som kom flyvende fra siden kom litt fort, og var der for kort, rakk neste ikke å lese hva det sto der. Vet ikke om du har lagd musikken, men syntes den var veldig "skarp".
Var god den, men synes at klippingen var for hurtig i begynnelsen, hadde vært greit med et litt treigere tempo, både på tekst og klipp.
Anjohan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thaos Vis innlegg
Godt redigert, ser at du har brukt tid på den Men jeg har noen bemerkninger jeg må dele.

Syntes det begynte litt "brått". Teksten som kom flyvende fra siden kom litt fort, og var der for kort, rakk neste ikke å lese hva det sto der. Vet ikke om du har lagd musikken, men syntes den var veldig "skarp".
Vis hele sitatet...
Ja, jeg ser den. Ofte når jeg redigerer på noe lenge så begynner jeg å overse enkelte ting, som f.eks at skriften er der for kort. For meg var den der lenge nok, men det er sikkert fordi jeg allerede vet hva som sto.

Brått er rått!

Musikken har jeg ikke laget. Smaken er som baken; jeg digger den, og jeg digger dubstep.

Takker for tilbakemelding!
Liker at ting skjedde litt brått. Det trekker oppmerksomhet, noe som man ofte vil hvis dette skulle vært for eksempel en reklame i en kinosal.

Musikken var fin, og jeg ser absolutt hvor du vil hen, men det ga litt action-preg til filmen, framfor magi som er hovedtemaet.

Ellers var den veldig fin å se på! Liker at du tok med mange scener man husker fra start til slutt i hele serien.
Anjohan's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Liker at ting skjedde litt brått. Det trekker oppmerksomhet, noe som man ofte vil hvis dette skulle vært for eksempel en reklame i en kinosal.

Musikken var fin, og jeg ser absolutt hvor du vil hen, men det ga litt action-preg til filmen, framfor magi som er hovedtemaet.

Ellers var den veldig fin å se på! Liker at du tok med mange scener man husker fra start til slutt i hele serien.
Vis hele sitatet...
Tusen takk!

Ja, det ble kanskje litt Mission Impossible-ish til tider der framfor magisk, men det er alltid gøy å prøve noe nytt.
Jeg likte den. Fikk veldig lyst til å se alle Harry Potter filmene igjen, bra jeg har sommerferie.

Nå kan ikke jeg så veldig mye om redigering, men kan si det jeg syntes ihvertfall.

Overgangene likte jeg godt, og jeg gledet meg til neste klipp.
Teksten var kanskje litt kjedelig, kanskje prøve å gjøre den litt mer "Harry Potter'ish"?

Det kuleste øyeblikket var vel rundt 0:36 da hun slapp løs fra fengselet og den musikken kommer. Ble nesten litt skremt av musikken kombinert med skrikingen hennes.

EDIT:
Den musikken minte meg veldig om COD serien, men koret reddet det.
Sist endret av Xernox; 24. juni 2012 kl. 02:02.
Anjohan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg likte den. Fikk veldig lyst til å se alle Harry Potter filmene igjen, bra jeg har sommerferie.

Nå kan ikke jeg så veldig mye om redigering, men kan si det jeg syntes ihvertfall.

Overgangene likte jeg godt, og jeg gledet meg til neste klipp.
Teksten var kanskje litt kjedelig, kanskje prøve å gjøre den litt mer "Harry Potter'ish"?

Det kuleste øyeblikket var vel rundt 0:36 da hun slapp løs fra fengselet og den musikken kommer. Ble nesten litt skremt av musikken kombinert med skrikingen hennes.

EDIT:
Den musikken minte meg veldig om COD serien, men koret reddet det.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for tilbakemelding!

Jeg er enig i at skriften var litt døv, men jeg fant virkelig ikke en bedre font...

Bra du ble skremt!

Oi, forresten, fant en liten spoof jeg lagde en stund tilbake i velkjent Brokeback Mountain-style;

http://www.youtube.com/watch?v=_DSTUTeMj18
Sist endret av Anjohan; 24. juni 2012 kl. 02:13.
Er det bare jeg som synes at det var mye diskant.
Men nå sitter jeg på en IPad og headsett så mulig det er her hos meg
Cheers
Syntes denne var veldig bra! Følte jeg nesten ble redd faktisk? Skummel trailer på en rar måte, må absolutt ha Harry Potter maraton nu!
Jeg syntes den var kjempe bra

Men skulle likt å se mer av sleiken til Draco Malfoy i Harry Potter 1 og 2.
Jeg digga trailern du lagde! Jeg syns også at den brå starten og den generelt "alvorlige" stemningen, gjorde at jeg raskt havna inn i et slags modus der jeg følte meg mer observant
kudos
Anjohan's Avatar
Trådstarter
Tusen takk, Bruflat. Bra det ble småskummelt!

Sitat av Spøkelseflekken Vis innlegg
Jeg digga trailern du lagde! Jeg syns også at den brå starten og den generelt "alvorlige" stemningen, gjorde at jeg raskt havna inn i et slags modus der jeg følte meg mer observant
kudos
Vis hele sitatet...
Kanon! Det var det jeg prøvde på!


Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Jeg syntes den var kjempe bra

Men skulle likt å se mer av sleiken til Draco Malfoy i Harry Potter 1 og 2.
Vis hele sitatet...
Hehehe!
jeg syntes alt i alt det var en veldig god trailer!

Jeg er enig i det de andre her også påpeker, at skriften er der for kort hvis du ikke vet hva som står fra før. Utenom det så syntes jeg kanskje det hadde gjort seg med noen litt lengre sekvenser, jeg syntes det ble litt slitsomt med så mye klipping.

Jeg snakker ikke om å endre veldig, men å ha med en og annen snutt som er dobbel-lengde, 4 sekunder i stedet for de fleste som virker er mindre enn (eller lik) to sekunder (eller kanskje jeg bare blir gammel)

Angående musikkvalg, syns jeg det var drit kult og passa bra
Sist endret av Membranplan; 24. juni 2012 kl. 14:22.
Sitat av Anjohan Vis innlegg

Hehehe!
Vis hele sitatet...
Du tror det var en spøk, du?

Draco i de to første filmene er etter min mening symbolet på hva slags ondskap, frekkhet og forfengelighet Slytherin står for.
Sist endret av Prompdompap; 24. juni 2012 kl. 14:28.
Likte klippingen og hastigheten.
Noe jeg ikke likte var Fonten.

http://www.dafont.com/
just sayin..