Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1574
Anonym bruker
"Tilfreds Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor skadelig er amfetamin for kroppen, fysisk? Hørt det "spiser" skjelett og tenner, er dette sant?
Dette er jeg litt nysgjerrig på også. Men jeg pleier å tenke litt sånn; alt som går opp, skal ned osv.. jeg regner egentlig med at absolutt alle rusmidler er «farlige» for kroppen, i hvertfall med overdreven bruk.

Jeg har ingen som helst kunnskap utover ting jeg på egenhånd har lest, men jeg syns det er veldig interresant da det ofte er vidt forskjellige svar man får ettersom hvem man spør.

Amfetamin er jo et sentralstimulerende middel, og får hjertet til å pumpe fortere og blodårene trekker seg sammen. Dette gjør også kaffe, les koffein, men det er nok ikke så mye «krutt» i det. Når man bruker f.eks amfetamin ofte så må(?) det da vel ha negative fysiske virkninger?

Hadde vært artig om clueless hadde lest tråden din og tatt seg bryet til å svare..

Venter i spenning og håper du får bedre svar enn jeg kan gi deg. Håper du får en fin kveld videre.
Det er like så mye alle blandingsstoffene, miljøet, og det at folk slutter å ta vare på kroppen sin som skaper de uheldige bivirkningene. De som holder seg friske ellers vil ikke miste tenna og få et voldsomt skrøplig skjelett. Det kan være skadelig for hjerte og karsystemet, det vil øke sannsynligheten for blodpropp, hjerteinnfarkt, slag, og hjertearrytmier. Det øker også sjansen for psykiske lidelser, noe som igjen kan påvirke kroppen i stor grad.
Sist endret av Relevant; 21. mars 2018 kl. 20:21.
Tja, meth mouth er jo en greie du kan lese litt om her.
Eller så anbefaler jeg å lese påerowid om amfetamin.
Amfetamin kan egentlig bli brukt som et ganske så nyttig verktøy om man går i så lave doser så man ikke engang merker nedturen, har jo også mye på kvalitet å si. Har personlig vært borti så dårlig speed at etter 1 kveld med 0.5 så svei det å knaka i hele kroppen over lang tid etter. Satt å trodde bomullen fra senga mi var 'naturlig kokain' som var i prosess i å gro, så jeg samla gamle brødsmuler å bomull som jeg tenkte å sniffe, merket selv at jeg var helt på trynet i 4 dagers ettertid. Aldri vært borti makan til (muligens) løsmiddel i bøffing av speed.
Som people have 32 teeth, some people have 10, its simple meth
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Amfetamin kan egentlig bli brukt som et ganske så nyttig verktøy om man går i så lave doser så man ikke engang merker nedturen, har jo også mye på kvalitet å si. Har personlig vært borti så dårlig speed at etter 1 kveld med 0.5 så svei det å knaka i hele kroppen over lang tid etter. Satt å trodde bomullen fra senga mi var 'naturlig kokain' som var i prosess i å gro, så jeg samla gamle brødsmuler å bomull som jeg tenkte å sniffe, merket selv at jeg var helt på trynet i 4 dagers ettertid. Aldri vært borti makan til (muligens) løsmiddel i bøffing av speed.
Vis hele sitatet...
I call Shenanigans!
uansett, hvis du spiser regelmessig, sover regelmessig, om ikke annet lukke øya i 30 minutter å slapper av imellom, å ikke kjøper speed fra Sjangsespill`s dealer, så kan du fremdeles ha ett sunt å fresht liv
Sist endret av Eyeamare; 21. mars 2018 kl. 21:00.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
I call Shenanigans!
uansett, hvis du spiser regelmessig, sover regelmessig, om ikke annet lukke øya i 30 minutter å slapper av imellom, å ikke kjøper speed fra Sjangsespill`s dealer, så kan du fremdeles ha ett sunt å fresht liv
Vis hele sitatet...
Nææ før alt jeg sier blir imot meg på at jeg har ræv dealer så må jeg komme med at jeg ikke får kjøpt av lokale grunna isolering av noe slag. (btw du kommer ingen vei uten sjangser heller mhm)

also, etter 12 timers session så må jeg bokstavelig talt knipe igjen øya for å holde dem igjen, sikkert ikke bare meg.
Kroppen begynner å tære på fett å muskulatur, den dagen du slutter å spise ordentlig, å ikke sover nok, da blir du tynnere å blekere, gjerne paranoid etter en stund, å det blir enda værre siden du ikke har spist, fått vitaminer å næring nok, til kropp å hue.. osv.osv.
Til TS, aldri hørt om at det spiser skjellet, første jeg tenkte på når du sa det var Crocodil . Ikke noe med amfetamin å gjøre.
Tenner ja, men det kommer for det meste av dårlig tannhygiene, da munnen er tørr, å blir fin grobunn for bakterier
Sist endret av Eyeamare; 21. mars 2018 kl. 21:12.
At det spiser skjelettet er nok ikke sant nei, men det tærer på noe voldsomt.

Må også merkes at etter en viss tid inn i rusen vil du bare drøye de negative bivirkningene ved å påfylle uten å merke opptur før halveringstiden er gjenoppretta.