Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3685 738838
Hva er forskjellen mellom å kjøpe dem om tredve dager?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av torsken Vis innlegg
Hva er forskjellen mellom å kjøpe dem om tredve dager?
Vis hele sitatet...
At ingen veit kva kursen faktisk er om tredve dager. Tipper du at den går opp, er det jo gunstig for deg å få den til dagens pris om en måned, og tipper eg den går ned er det jo gunstig for meg.

Reelt sett så skjer det ikkje heilt slik som eg skisserte - istaden for at ein handler med verdipapir ein eiger, så kjøper en i praksis verdipapiret i det datoen på shorten går ut, eller en låner verdipapiret i mellomtida, og sel det, og lover å gi selger tilbake tilsvarande tal verdipapir på ein gitt dato.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Skattedirektoratet har kommet fram til en beslutning som sier at bitcoins er å regne som en finansiell tjeneste og som et formueobjekt.

http://e24.no/digital/handler-du-bit...-moms/22639792

Sturle har vært å kommentert om saken.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Skattedirektoratet har kommet fram til en beslutning som sier at bitcoins er å regne som en finansiell tjeneste og som et formueobjekt.

http://e24.no/digital/handler-du-bit...-moms/22639792

Sturle har vært å kommentert om saken.
Vis hele sitatet...
Det er flaut når en tenker på hvor mye andre land ler når de hører om griske Norge og deres stakkarslige påfunn. Jammen er jeg glad kryptovaluta har kommet, dette er noe regjeringen fortjener å kjempe mot og jobbe med.
Burde jeg bruke justcoins.no eller vil dere anbefale noen andre sider?
Warz's Avatar
Trådstarter
Det er justcoin.com (ikke .no) og den funker bra den. Eventuelt gå for bitmynt.no.. selv er jeg glad i utenlandske exchanges, men lettes for nordmenn med justcoin/sturle.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Skattedirektoratet har kommet fram til en beslutning som sier at bitcoins er å regne som en finansiell tjeneste og som et formueobjekt.

http://e24.no/digital/handler-du-bit...-moms/22639792

Sturle har vært å kommentert om saken.
Vis hele sitatet...
Bitcoins skal kun skattes for om de selges for ein fortjeneste, er det slik å forstå?
Sitat av maggis0 Vis innlegg
Bitcoins skal kun skattes for om de selges for ein fortjeneste, er det slik å forstå?
Vis hele sitatet...
****Edit skjønner hva du mente, leste først "selges for en tjeneste" er på samme plan som deg nå.
Begge deler:
"Dermed må man pent sette av penger til å betale skatt på all gevinst hvis man selger, samt at verdien må føres opp i selvangivelsen slik at man kan bli trukket for eventuell formueskatt."

Og
"I tillegg må næringsdrivende betale moms (merverdiavgift) på all omsetning, ifølge Skatteetaten."
Sist endret av Lonelycrab; 21. november 2013 kl. 20:50.
Det gikk akkurat opp for meg at Bitcoin er revolusjonerende mtp. at det er en slags verdensvaluta, det hadde jeg ikke tenkt på før. Nesten som gull, bare mye mere fleksibelt og nærmest ikke-eksisterende.

Får få meg en bank i utlandet når jeg skal selge BTC, med mindre Norge faktisk forstår hva som skjer.
Sitat av Lonelycrab Vis innlegg
"samt at verdien må føres opp i selvangivelsen slik at man kan bli trukket for eventuell formueskatt."
Vis hele sitatet...
Føler meg bra idiot no...
Hvilken verdi? Verdien i bitcoins du holder, eller verdien for bitcoins du selger?
Håper nokon kan hjelpe meg her
Sist endret av maggis0; 21. november 2013 kl. 21:23. Grunn: typo
Har vel logget på 600$ hele dagen i dag?
Venter til den dropper ned litt før jeg kjøper igjen tror jeg, men faren er jo at den bare går høyere nå.

Hva var egentlig inntrykket senatet fikk under høringen? For meg virket det ganske positivt så lenge det fantes en måte for myndighetene å ''kontrollere'' som dem vil med alt annet.

Sitat av maggis0 Vis innlegg
Føler meg bra idiot no...
Hvilken verdi? Verdien i bitcoins du holder, eller verdien for bitcoins du selger?
Håper nokon kan hjelpe meg her
Vis hele sitatet...
Dem du selger, dem har ingen måte å holde oversikt over hvor mange bitcoins du har i wallet.
Hvis man tar ut penger fra f.eks. justcoin, hvorstore summer kan man ta ut omgangen før banken begynner å stille spørsmål mtp. skatt?
Sitat av svaart Vis innlegg
Har vel logget på 600$ hele dagen i dag?
Venter til den dropper ned litt før jeg kjøper igjen tror jeg, men faren er jo at den bare går høyere nå.

Hva var egentlig inntrykket senatet fikk under høringen? For meg virket det ganske positivt så lenge det fantes en måte for myndighetene å ''kontrollere'' som dem vil med alt annet.



Dem du selger, dem har ingen måte å holde oversikt over hvor mange bitcoins du har i wallet.
Vis hele sitatet...
BTC-e har ligget mellom 600-650 de gangene jeg har sett.

Litt kjipt at jeg ikke valgte å kjøpe gjennom sturle, jeg overførte med international wire transfer til BTC-e dagen før det gikk til 900$, hvis jeg hadde valgt sturle kunne jeg fått kjøpt meg inn når den var på 400-500$ og allerede vært endel i pluss :-)

Jeg kommer nok også til å se ann om det faller litt før det går oppover igjen
Sist endret av SJefen; 21. november 2013 kl. 21:52.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av slashdot Vis innlegg
At ingen veit kva kursen faktisk er om tredve dager. Tipper du at den går opp, er det jo gunstig for deg å få den til dagens pris om en måned, og tipper eg den går ned er det jo gunstig for meg.

Reelt sett så skjer det ikkje heilt slik som eg skisserte - istaden for at ein handler med verdipapir ein eiger, så kjøper en i praksis verdipapiret i det datoen på shorten går ut, eller en låner verdipapiret i mellomtida, og sel det, og lover å gi selger tilbake tilsvarande tal verdipapir på ein gitt dato.
Vis hele sitatet...
Jeg føler meg helt idiot; jeg skjønner virkelig ikke hvordan dette er forskjellig fra å kjøpe nå. Kjøper jeg nå til en verdi av 750 USD og prisen om en måned er 1050 eller 400 USD har jeg vunnet/tapt like mye som om jeg kjøper om en måned til dagens pris.
Sitat av Olympic Vis innlegg
Jeg føler meg helt idiot; jeg skjønner virkelig ikke hvordan dette er forskjellig fra å kjøpe nå. Kjøper jeg nå til en verdi av 750 USD og prisen om en måned er 1050 eller 400 USD har jeg vunnet/tapt like mye som om jeg kjøper om en måned til dagens pris.
Vis hele sitatet...
La oss si kursen på BTC er 600 USD. Jeg lover å selge deg 1 Bitcoin til 600 USD om 30 dager.

Hvis kursen om 30 dager er 1000 USD har du vunnet, da du får kjøpt Bitcoin til 400 USD mindre enn kursverdi. (Her kan du velge å selge med en gang, for å cashe ut gevinsten på 400 USD med en gang.)
Hvis kursen skulle vise seg å være 200 USD har jeg vunnet, da jeg får solgt Bitcoin for 400 USD mer enn den er verdt. (Hvis jeg av en eller annen grunn ikke skulle ha nok Bitcoin nå, kan jeg enkelt kjøpe for 200 USD og selge til deg for 600 USD.

Blir rett og slett et veddemål som slashdot sa
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Snøbark Vis innlegg
Blir rett og slett et veddemål som slashdot sa
Vis hele sitatet...
Og eit livsfarleg eit. Om eg i dag inngår ein short på 500$, og satser på at kursen går ned, og shorter 10btc, og kursen endrer seg til 1000$ så har eg tapt 5000$. Om kursen går til 2000$ har eg tapt 1500$.

Med tradisjonell long trading risikerer du maksimalt innsatsen din. Med shorting kan du bli veldig fattig veldig fort. Så om du ikkje grokker shorting... ikkje gjer det.
Sist endret av vidarlo; 21. november 2013 kl. 22:54.
Hvorfor stiger BTC sakte, men sikkert?
Er det flere og flere som fatter interesse?
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Hvorfor stiger BTC sakte, men sikkert?
Er det flere og flere som fatter interesse?
Vis hele sitatet...
Hvis du snakker om utviklingen de siste ukene vil jeg ikke akkurat kalle veksten hvertfall sakte eller sikkert.
Sist endret av Grix; 21. november 2013 kl. 23:46.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Olympic Vis innlegg
Jeg føler meg helt idiot; jeg skjønner virkelig ikke hvordan dette er forskjellig fra å kjøpe nå. Kjøper jeg nå til en verdi av 750 USD og prisen om en måned er 1050 eller 400 USD har jeg vunnet/tapt like mye som om jeg kjøper om en måned til dagens pris.
Vis hele sitatet...
Nei,

poenget er at vi skriv ein avtale, der eg lover å selje deg ein bitcoin om ein månad for 1000$.

Om bitcoinen da er verdt 1200$ kan du selje den straks, og få 200$ i forteneste.

Om den derimot btc er gått ned til 200$ kan eg kjøpe ein btc for 200$, og selje til deg for 1000$, med 800$ i forteneste.

I første tilfellet har du tent 200$ cash på å selje btcen straks du får den. I det andre tilfellet har eg tent 800$ cash på hånda i det du overfører penger til meg.

Om du fjerner produktet som bytter hender, og seier at eg i det første tilfellet skulder deg 200$, og i det andre skulder du meg 800$ så ser du at det er eit veddemål, der produktet i praksis er rimeleg irrelevant.
Sist endret av vidarlo; 22. november 2013 kl. 00:26.
Sitat av Grix Vis innlegg
Hvis du snakker om utviklingen de siste ukene vil jeg ikke akkurat kalle veksten hvertfall sakte eller sikkert.
Vis hele sitatet...
Jeg snakket om det 2-3 siste dagene, etter krasjet så har det klatret sakte men sikkert høyre enn jeg hadde sett for meg.
Tror dere FBI bruker BTCene sine (de som de fikk via SR-takedown) på å lage svingninger og kaos i markedet?
Sitat av Solaced Vis innlegg
Tror dere FBI bruker BTCene sine (de som de fikk via SR-takedown) på å lage svingninger og kaos i markedet?
Vis hele sitatet...
Nei, tror ikke at det kommer til å gjøre noe på lenge, før de har funnet på en plan.
Warz's Avatar
Trådstarter
Anbefaler første delen av denne videoen for de som er interessert i bitcoin prisen nå, en fin analyse av ting:
http://www.youtube.com/watch?v=qel91hXOM0M

Det er også et intervju med Sturle Sunde (eieren av bitmynt.no) i firdaposten i dag:
http://www.firdaposten.no/lokalnytt/article6999682.ece

Han har gjort bra suksess på bitcoin, minet ut 5000 bitcoins (i dag verdt ~23 millioner kroner) og i mangel på tid til å trade selv har han laget sin egen trading bot som har klart å trade seg opp fra 50 euro til 100 000 euro.

Hyggelig å se at han stiller opp på intervjuer, Sturle er nok den beste talsmannen vi kan ha for bitcoin Og godt å høre at han også har tjent litt, det er vel fortjent!
Hva skjer egentlig når alle btc'ene er minet ut og hvor kommer dem egentlig fra? Hvordan er det egentlig mulig å "mine" med pcen etter btc, hvor oppstår bitcoins?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hva skjer egentlig når alle btc'ene er minet ut og hvor kommer dem egentlig fra? Hvordan er det egentlig mulig å "mine" med pcen etter btc, hvor oppstår bitcoins?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=Um63OQz3bjo - Hva er Bitcoins?
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
Hva skjer egentlig når alle btc'ene er minet ut og hvor kommer dem egentlig fra? Hvordan er det egentlig mulig å "mine" med pcen etter btc, hvor oppstår bitcoins?
Vis hele sitatet...
Innebygd i protokollen er regelen om at den som løser en block vil få reward. Bitcoinsa sendes til den som løser blokken og inkluderer block reward (som per i dag er 25 BTC) samt eventuelle avgifter (fee) betalt av de som har transaksjoner inkludert i blokken. Disse pengene skapes ut av ingenting, alle er bare enig om hvor mye som skal skapes og hvem som skal få det.
Har noen testet ut sider som https://cex.io/ ?

Slik jeg forstår det betaler du en pris for at de miner for deg, etter de sine kalkulasjoner tjener man greit.
Dette er sykt: Noen flytter 193000 bitcoins i en transaksjon. Det tilsvarer over 800 millioner NOK. wtf
https://blockchain.info/tx/1c1244320...edbffafb0cd204
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av burgernerd Vis innlegg
Dette er sykt: Noen flytter 193000 bitcoins i en transaksjon. Det tilsvarer over 800 millioner NOK. wtf
https://blockchain.info/tx/1c1244320...edbffafb0cd204
Vis hele sitatet...
Det beste er at de gjorde det helt gratis. Fees: 0 BTC

Slå den!
Sist endret av Warz; 22. november 2013 kl. 22:22.
Ganske noob på slike ting, men har handlet litt coins.

Er trikset å selge/kjøpe hele tiden som prisene går opp/net? Altså nesten hver dag.

Eller kjøper man bare en bunke og satser på at de øker enormt i verdi over en lang tid? Uten å selge/kjøpe i mellomtiden?
Sist endret av Source; 22. november 2013 kl. 22:22.
Sitat av Source Vis innlegg
Ganske noob på slike ting, men har handlet litt coins.

Er trikset å selge/kjøpe hele tiden som prisene går opp/net? Altså nesten hver dag.

Eller kjøper man bare en bunke og satser på at de øker enormt i verdi over en lang tid? Uten å selge/kjøpe i mellomtiden?
Vis hele sitatet...
Du kan se på f.eks https://bitcointalk.org/index.php?board=57.0
Eller reddit/r/bitcoin

Etter det jeg har sett og fått inntrykk av er det veldig vanskelig å "daytrade" det eneste jeg så var rett etter crashet gikk det mellom 400-450 et par ganger og fra 450-500 gikk det opp og ned et par ganger så du kunne hatt 10% fortjeneste hvis du kjøpte/solgte på riktige tidspunkt.

Men utenom det så kjøper de fleste seg inn og venter.
828usd på det meste jeg har sett. Håper den synker litt til lønning 1. des.
Hvor lang tid tar det før man før man får pengene på Justcoin.com når man bruker DNB?

Og når jeg kjøper bitcoins via justcoin, får jeg de med en gang? Eventuellt, hvor lang tid tar det?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hvor lang tid tar det før man før man får pengene på Justcoin.com når man bruker DNB?

Og når jeg kjøper bitcoins via justcoin, får jeg de med en gang? Eventuellt, hvor lang tid tar det?
Vis hele sitatet...
Litt etter de mottar penger tror jeg.

Du får de med en gang hvis noen selger til prisen du vil kjøpe for.
Jeg har akkurat kjøpt bitcoins på justcoin og ser at de har mye lavere kurser enn både sturle(Bitmynt.no) og mtgox! hvorfor er det slik?
Kjøp prisen pr btc på justcoin er ca: 4 898 nok
Salg prisen pr btc på mt gox er ca: 5134 nok

Kan jeg faktisk tjene penger på å kjøpe hos justcoin, overføre de til mtgox for så å selge de der?
Eller vil hele fortjenesten drukne når jeg skal overføre nok fra mtgox til min bank her i Norge?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Hidden993 Vis innlegg
Jeg har akkurat kjøpt bitcoins på justcoin og ser at de har mye lavere kurser enn både sturle(Bitmynt.no) og mtgox! hvorfor er det slik?
Kjøp prisen pr btc på justcoin er ca: 4 898 nok
Salg prisen pr btc på mt gox er ca: 5134 nok

Kan jeg faktisk tjene penger på å kjøpe hos justcoin, overføre de til mtgox for så å selge de der?
Eller vil hele fortjenesten drukne når jeg skal overføre nok fra mtgox til min bank her i Norge?
Vis hele sitatet...
Iflg. skattefuten så må du skatte 25% MVA + 28% inntektsskatt av det. I tillegg til at Justcoin er trege til å overføre så det kan godt hende kursen er gått ned hos mtgox før du når å komme dit.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Iflg. skattefuten så må du skatte 25% MVA + 28% inntektsskatt av det. I tillegg til at Justcoin er trege til å overføre så det kan godt hende kursen er gått ned hos mtgox før du når å komme dit.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal Skatteetaten finne ut av bitcointrading mellom justcoin og mtgox?
Problemet er jo at man ikke får tatt ut penger av mtgox nå, derfor blir du i praksis nødt til å kjøpe bitcoin for pengene du har tjent til mtgox kurs, for så å overføre tilbake til justcoin.
Hei! Eg har lest meg opp ein del på BTC, og det kan virke som om toget har gått for lengst når det gjeld mining. Derimot, så kom eg over denne nettsida https://cex.io . Om eg forstår det rett, så er dette ein exchange kombinert med cloud mining. Ved å overføre BTC kan du handle GHS - og så snart du har GHS byrjar du automatisk å mine. Du kan til ein kvar tid selge dine GHS på exchangen igjen dersom du ønsker. I tillegg så minar du framleis medan du har "låst" GHS i eit bud inntil det er biltt solgt. På denne måten kan du tene pengar samtidig som du minar, eller berre selge dine BTC og overføre dei tilbake til din wallet osv.

Det finst ein priskalkulator inne på sida som visar gode mulegheiter for å tene på dette, då cloud mining gjer at det ikkje er du som må vurdere straumutgifter etc., alt blir handtert av cex.io. Alt i alt ser dette lovande ut, og kan gjere at mining blir lønnsamt igjen! Er det nokon som har negative erfaringar med dette?
Sist endret av vidarlo; 23. november 2013 kl. 16:31. Grunn: refid er fyfy
Sitat av theseanster Vis innlegg
Hei! Eg har lest meg opp ein del på BTC, og det kan virke som om toget har gått for lengst når det gjeld mining. Derimot, så kom eg over denne nettsida https://cex.io . Om eg forstår det rett, så er dette ein exchange kombinert med cloud mining. Ved å overføre BTC kan du handle GHS - og så snart du har GHS byrjar du automatisk å mine. Du kan til ein kvar tid selge dine GHS på exchangen igjen dersom du ønsker. I tillegg så minar du framleis medan du har "låst" GHS i eit bud inntil det er biltt solgt. På denne måten kan du tene pengar samtidig som du minar, eller berre selge dine BTC og overføre dei tilbake til din wallet osv.

Det finst ein priskalkulator inne på sida som visar gode mulegheiter for å tene på dette, då cloud mining gjer at det ikkje er du som må vurdere straumutgifter etc., alt blir handtert av cex.io. Alt i alt ser dette lovande ut, og kan gjere at mining blir lønnsamt igjen! Er det nokon som har negative erfaringar med dette?
Vis hele sitatet...
Hvis du googler finner du et par erfaringer med dette, jeg så på det igår og det var mange som ville selge seg ut da de hadde tapt penger på det. Ville heller bare kjøpt BTC
Sant nok, eg googla det nettopp... Samtidig så er det mulegheiter dersom du utnyttar trading når vanskelegheitsnivået aukar... Og så er det jo forsåvidt muleg at konseptet slår an og GHS/BTC verdien aukar til din fordel
Sist endret av Propagandalf; 23. november 2013 kl. 17:19.
Warz's Avatar
Trådstarter
Nå som prisen på bitcoin snart vil passere $1000 begynner vi å nå et punkt hvor folk flest vil føle at bitcoin er blitt fryktelig dyrt. Det ligger i menneskers natur å kjøpe 1 av noe og ikke 0.05482358.

Det jeg tror kommer til å skje er at flere bytter til mBTC. 1000 mBTC = 1 BTC. Hvis alle kurser og priser byttes fra BTC til mBTC så vil plutselig folk kunne kjøpe f.eks 100 mBTC eller 10 mBTC. De kan kjøpe 54 mBTC som tilsvarer 0.054 BTC, men 54 høres ikke så verst ut, 0.054 høres stakkarslig ut. Dette er selvfølgelig 100% psykologisk, men jeg tror det er viktig.

Hvis vi får byttet til mBTC spekulerer jeg i at flere vil begynne å kjøpe, de vil da kunne svelge å kjøpe 0.1 BTC fordi de får 100 mBTC. Det føles bedre.
Sitat av Warz Vis innlegg
Nå som prisen på bitcoin snart vil passere $1000.
Vis hele sitatet...
Hva tenker du om $1000, Warz? Tror du ikke mange har bestemt seg for å selge når den treffer $1000? Prisen kan falle fort hvis alle selger på en gang..
Warz's Avatar
Trådstarter
Sitat av burgernerd Vis innlegg
Hva tenker du om $1000, Warz? Tror du ikke mange har bestemt seg for å selge når den treffer $1000? Prisen kan falle fort hvis alle selger på en gang..
Vis hele sitatet...
Tja, jeg forventer en del salgspress rundt $1000, men dersom vi først kommer gjennom $1000 spekulerer jeg i at vi vil oppleve noe lignende som skjedde da vi passerte $10 (og gikk rett til $32) eller da vi passerte $100 (og gikk rett til $266). $1000 er et rundt fint tall, og når vi passerer dette nummeret er det ikke utenkelig at folk vil få panikk for å ha mistet toget. Folk som har solgt som angrer og kjøper seg inn igjen. ALLE som har kjøpt bitcoin vil ha tjent penger på dette tidspunktet, i følge teorien i den videoen jeg linket til i går gir dette rom for kurseksplosjon.

Så kan vi regne med en del mediadekning når vi passerer $1000. Jeg tror nok at $100-intervallene kan fly fort av sted, og at når det tar helt av (1300? 1500? 2000? hvem vet) vi vil få et krasj.

Dersom vi ikke hadde hatt den korreksjonen vi har hatt nå de siste dagene ville jeg vært mer skeptisk til denne teorien, men nå har vi hatt et krasj... ting har roet seg noen dager... og da er det mer å gå på i neste oppover fase.
Sist endret av Warz; 23. november 2013 kl. 18:30.
Warz, jeg ser at du har litt peiling på dette området. Tenkte å investere 3-4000 kr i BTC (muligens noe i LTC). Har du noen tips? Jeg vil jo helst at prisen skal svinge ned, men jeg er også stygt redd for at den vil skyte til himmels snart(noe som jeg har sett så alt for mange ganger...). Hva tenker du?
Sitat av d4h1e Vis innlegg
Warz, jeg ser at du har litt peiling på dette området. Tenkte å investere 3-4000 kr i BTC (muligens noe i LTC). Har du noen tips? Jeg vil jo helst at prisen skal svinge ned, men jeg er også stygt redd for at den vil skyte til himmels snart(noe som jeg har sett så alt for mange ganger...). Hva tenker du?
Vis hele sitatet...
Vet du spurte Warz, men jeg vil anbefale LTC. Om noen hørte på meg når jeg sa at de ville tjene på LTC, for noen måneder siden, så har de tjent 3x av det de invisterte.

Ikke glem at MtGox har fortsatt igjen å integrere LTC, som vil få prisen til å skyte til himmels, noe jeg tror er kjappere enn BTC kortsiktig, personelig ville jeg satset på LTC også i det lange løp.

Kjøpte over 1000 LTC for 10 000 NOK, nå tilsvarer det nesten 60 000 NOK. Det er forsatt ikke for sent å hoppe på LTC toget.

Oi, sjekket akkurat statusen, mine LTC er verdt over 60k nå hihi!

Ikke la deg forføre av "fontas" og hans sleipe misbruk av Gox sin implentasjon av NMC, LTC er større og skjer før dette.


Må også gjenta det jeg sa da, som Warz også har sagt gjentatte ganger. Invistér penger du har råd til å tape og vær tålmodig. Du vil bortimot garantert tjene på det om du er tålmodig. Om du ikke er kryptovalutaakrobat så er dette en veldig sikker måte å tjene på.

Min største frykt er at et megaselskap som Apple eller Microsoft skal kopiere dette og har penger nok til å reklamere slik at alle hopper på DERES tog/valuta, kommer til kjøre alle andre kryptovalutaer til grunns. Dette er kun en ting jeg har sett for meg, om jeg det ikke går så setter jeg pris på at noen motbeviser meg.
Hva er beste måten å få seg inn i dette når du ikke har fylt 18 enda? Visa spendon, vil det virke på en eller annen måte?
Hvis du har nettbank kan du enkelt overføre penger til Sturle. Hvis ikke kan det finnes andre muligheter hvis du ser på localbitcoins.com
Morsomt å se at det er en ivrig ung generasjon. Om dere ikke har noen måte å operere med på nett, så må dere få noen dere kjenner med tilgang til en av metodene, til å gjøre det for dere.
Veiled dem og betal kontant, fair and square. Kansje de også bli interessert og setter pris på at du viser dem dette. Dess flere dere får med, dess mere vil BTC bli verdt.
Tyler, alle svar er selfølgelig velkommen. Ja, jeg drev å snuste på LTC når de lå på ca 2 USD. De steg så sakte men sikkert til 4 USD pr stk. "NÅ INVESTERER JEG" tenkte jeg. Iløpet av kvelden doblet de seg..

Jeg har lenge grublet over hvilken valuta(BTC/LTC) jeg skal investere i. Må si at jeg heller mot LTC nå.

Men bør jeg kaste meg på nå, eller skal jeg vente til prisen faller igjen? Jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg lenger..

Signaturen min passer meget godt mtp på mitt forhold til BTC/LTC må jeg si
Sist endret av feitsomfaen; 23. november 2013 kl. 21:59.