Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 603
Hei!

Broren min kjøpte seg nettop en Multicom Xishan W350E + en Intel 330 ssd som jeg skulle hjelpe han med å instalere.

Problemet er at når jeg skal tildele HDD'en som følgte med pc'en en bokstav, så finner jeg ikke harddisken i diskbehandlingen.

Hva må jeg gjøre?

Har kjørt restart, plugget HDD'en ut og inn igjen og ingenting ser ut til og funke.

Den kjører win8.
sitt om den kjem opp i biosen? vist ikkje så har du kobla feil ein eller anna plass, eller at partisjonen er sletta og har ingen format, då må du til med windows installasjons disken/usb'en, eller så kan du laste ned eit tredjeparts partisjonsprogramm som gParted etc.
Hadde samme problem med min SSD på windows 7, måtte gjøre noe i BIOS, husker ikke hva, men kan skjekke i morgen når jeg kommer hjem

Greit og skjekke at du har nyeste driver til hovedkort mens du først er i gang også
Sist endret av kimandre92; 8. februar 2013 kl. 21:46.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
sitt om den kjem opp i biosen? vist ikkje så har du kobla feil ein eller anna plass, eller at partisjonen er sletta og har ingen format, då må du til med windows installasjons disken/usb'en, eller så kan du laste ned eit tredjeparts partisjonsprogramm som gParted etc.
Vis hele sitatet...


Det er ikke mulig og koble feil på en laptop, går bare en vei inni.

Skal prøve med ett tredjepartsprogram imårra. Hvis ikke det funker så skal jeg reinstalere windows.