Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 14731
God ettermiddag, har seg sånn at min telefon (en s3) som jeg har eid i 5 måneder uten problemer plutselig har fått et problem.
Problemet er at telefonen ikke vil lade, den starter opp når jeg setter den i laderen og holder strøm-nivået akkurat høyt nok til at den ikke skrur seg av.
Har prøvd å lade den i flere timer med når jeg drar den ut har den 10% eller mindre batteri.
Kan også nevne at når jeg går inn på "batteri" på innstillinger så står det at den er koblet til lader AC så det skulle i prinsippet fungere.
Noen som tror de vet hva dette kan komme av?
Hadde det samme problemet.. tok ut og blåste litt på batteriet og satte det inn igjenn! vet ikke om du har prøvd dette, men er verdt et forsøk!
Funket ikke, kan forøverig legge til at telefonen lader når den ikke er på, og når den er skrudd på lader den kanskje 1% i timen. :/
Prøvd en annen lader?
etter litt googling så tror jeg at det er en kjent feil med s3.. ville prøvd med et batteri og lader fra en annen s3. om det ikke funker, så send den inn igjen.

Legger også ved et lite tips til jeg fant: lad den opp til det lyser grønt på mobilen via pc mens den er av. viss det funker så er det bare og bruke laderen i stikk kontakta de neste gangene du må lade. om problemet oppstår igjen: repeat.
Du lader vel ikke fra PC?
Har prøvd det meste, både forskjellige batterier og ladere, skal derimot prøve tipset ditt, RamNit.
Den blir vel utladet fortere enn den lader. Fy faen for en elendig batterikapasitet på den telefonen. Ja jeg har den samme og nå har den ikke vært på lading siden kl 11.00.. den har 13% strøm igjen.

og ja, jeg har alt av disse idiotiske batterispare-appene.... CRAP
Sitat av suptispe Vis innlegg
Den blir vel utladet fortere enn den lader. Fy faen for en elendig batterikapasitet på den telefonen. Ja jeg har den samme og nå har den ikke vært på lading siden kl 11.00.. den har 13% strøm igjen.

og ja, jeg har alt av disse idiotiske batterispare-appene.... CRAP
Vis hele sitatet...


Lite tips: la alltid mobilen gå under 10% før du lader opp igjen. sånn er det med de fleste android mobiler nå tror jeg. Jeg gjorde ikke dette i begynnelsen, men etter at jeg begynte med dette har batterikapasiteten min økt kraftig!

Og bruk heller strømsparingsmodusen som er på mobilen så ofte som mulig istedet for disse batterispare-appene. Funker bedre det, synes jeg da!:-)
jeg har samme problemet! har prøvd forskjellige ladere å batteri men ingenting funket..
Jeg har konstant på wifi, bluetooth og 3g, gps oppdaterer osisjonen min flere ganger om dagen og jeg bruker telefonen vanlig mye (galaxy s3 så klart). Jeg lader på jobb, og kan noen ganger gå OVER neste arbeidsdag uten å måtte lade igjen.

De som sliter med batterikapasitet (i den grad det beskrives her hvertfall) har en feil med telefonen sin, og burde tilbakestille telefon til fabrikkinstillinger. Husk å ikke gå i fellen hvor man prøver å manuelt avslutte applikasjoner etter man har brukt dem. Dette gjør så du får dårligere batterilevetid og telefonen blir tregere.