Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4476
Hei.

Har et problem på laptoppen. ASUS Zenbook - Windows 10 Home

Spotify lukker seg helt uten feilmelding med en gang jeg trykker Enter, etter å ha tastet inn riktig passord. Skriver jeg feil passord vil jeg få en feilmelding som vanlig om at passord er innkorrekt.

Jeg har skrudd av og på maskin, reinstallert spotify, prøvd å installere eldre versjon, men det går ikke lengre. Får bare tak i spotifysetup.exe av en eller annen grunn. Har også prøvd å laste ned fra Microsoft Store, men desverre funker ingenting, programmet avsluttes alltid så fort jeg trykker Enter eller Logg Inn.

Fikk tilbake PCen fra rep for 2 måneder siden, hvor de skiftet hovedkort. Spotify problemet har jeg hatt siden det, kan ikke huske å ha hatt det før jeg sendte inn maskinen.

Har googlet meg grønn men ingen problemer samsvarer med mitt, heller ingen løsninger har funket.

Legger ved en youtube link hvor jeg filmer hva som skjer.

Er det noen som kan hjelpe?

https://youtu.be/T2UTIDbzI74
Du finner eldre versjoner av spotify her; https://spotify.en.uptodown.com/windows/old

Løser seg nok.
Meldem
Trådstarter
Sitat av random67489 Vis innlegg
Du finner eldre versjoner av spotify her; https://spotify.en.uptodown.com/windows/old

Løser seg nok.
Vis hele sitatet...
¨

Takker, nå fikk jeg faktisk lastet ned en eldre versjon, men akkurat det samme skjer nå også. Jeg avinstallerer, restarter maskin, installerer, og møter på akkuratt det samme problemet.

arghhhh
Kan det være at du har feil abb på spotify ifht hvor mange enheter du er innlogget på? Kom det ikke noe family greier fra spotify for en tid tilbake? Kanskje du får problemer fordi kontoen din alt snurrer og går online på en annen enhet? Forsøk å bruke log-out-everywhere funksjonen.

Om det ikke stemmer er jeg tom for ideer, da får du forsøke å google og se om andre har hatt samme problemet.
Sist endret av random67489; 2. juni 2019 kl. 20:26.
Forslag: Avinstaller Spotify, kjør en registry cleaner (har ingen forslag til hvilket program som kan gjøre det for deg), restart pc-en og prøv igjen
Meldem
Trådstarter
Sitat av random67489 Vis innlegg
Kan det være at du har feil abb på spotify ifht hvor mange enheter du er innlogget på? Kom det ikke noe family greier fra spotify for en tid tilbake? Kanskje du får problemer fordi kontoen din alt snurrer og går online på en annen enhet? Forsøk å bruke log-out-everywhere funksjonen.

Om det ikke stemmer er jeg tom for ideer, da får du forsøke å google og se om andre har hatt samme problemet.
Vis hele sitatet...
Jeg har som sagt googlet, finner ingen med samme problem. Kan hende jeg er dårlig på å google, men de fleste opplever crash rapport osv. Prøvde å logge ut av alle enheter men funket fremdeles ikke.

Sitat av Stingray Vis innlegg
Forslag: Avinstaller Spotify, kjør en registry cleaner (har ingen forslag til hvilket program som kan gjøre det for deg), restart pc-en og prøv igjen
Vis hele sitatet...
Takk for tipset. Prøvde med CCleaner PRO, problemet vedvarer.