Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 754
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Befinner meg i en ganske krevende periode i livet mitt. Prøver å gjøre alt jeg kan for å få livet tilbake på rett kjør, men er veldig nærme å havne tilbake til gamle takter. Har etter mange år med isolering hjemme alene utviklet ganske stor sosial angst og prøver nå alt for å bli kvitt helvette. Meditering, strengt kosthold, trening 5 dager i uken, nofap (dag 24 i skrivende stund, er ganske vanskelig og vet ikke en gang om det hjelper, men verdt å prøve) jobb og skole samtidig som jeg prøver å slutte med drikking og røykings.

Føler jeg er i en konstant kamp med meg selv siden jeg må holde meg unna alt av gamle vaner som gir meg dopamin. Til tider glipper jeg på kosthold og røykingsen. Må slutte med røykings pga kraftig depersonalization/derealization. Og når jeg røyker blir den bare værre dagene etter.

Så til spørsmålet,

Trenger et eller annet jeg kan ta for å ta pause fra alt pisset et par ganger i uken etter lange dager. Hva vil dere si er det smudeste av rus som man kan ta der man bare føler seg glad og ting er smud. Altså, at man bare koser seg med eufori.
Jeg fikk utskrevet imovane av legen min og fikk den godfølelsen i begynnelsen, men nå tror jeg at jeg har ganske høy toleranse på imovane så jeg har ikke lyst til å ta det mer. Følte meg veldig chill, var happy og euforisk. Noen med anbefalinger? Ikke alkohol, weed eller de tyngre opiatene seff. «Couchdrugs» som jeg kaller det. Helst piller.

Har ganske liten erfaring med det meste av rus, unntatt weed, alkohol, benzo/imovane og litt kokain. Og har ikke lyst på å ta noen av dem mer unntatt kokain når jeg er ute, men ikke når jeg er hjemme alene og bare er keen på å føle meg bra.
ketamin. Litt psykologisk vanedannende hvis du digger det, men det gir ingen hangover eller nedtur. Kan være en total mindfuck i en times tid, så er du tilbake til normalt, og det påvirker ikke søvn negativt. Kanskje det hjelper mot depersonaliserings greia di, eller kanskje det gjør det værre. Har du en diagnose på det eller er det noe du tror?
Kan fucke opp blæra di hvis du bruker vanvittige mengder og kan være stuk å få tak i.
Hvis du absolutt skal ha en annbefaling om hvilket rusmiddel du burde starte med.
Sist endret av Bothrops; 15. februar 2019 kl. 01:03.
+1 for ketamin. Et av de få' stoffene med store fordeler og nesten ingen ulemper. Funker helt fantastisk som en avkobling og er meget angst fjernede. Ketamin ift f.eks cola eller amfetamin kan brukes over lengre periode før man opplever fysiske utfordringer. Ketamin er heller ikke avhengighets dannende som andre stoffer, men som med alt annet kan man bli psykisk avhengig som med alt annet(mat, trening, sex) Også et stoff som ikke tulles like mye med som cola/amf og man det blandes ikke ut med dritt eller blandemiddel på samme skala. Ketamin går også veldig bra i kombinasjon med alle andre stoffer mener jeg og det er evt kun andre downers(opiater, alkohol, benzo osv) du skal være noe forsiktig med i større doser. Og med større doser mener jeg f.eks hardfylla da man risikerer drukne i eget spy. Noen øl, en joint og en aften med ket går helt fint. Og ketamin i seg selv er også så å si umulig og overdose på ville jeg sagt da man vil bli bedøvet og muligens ende opp i K-hole leeenge før man får i seg en mengde som kan være farlig. Man måtte så virkelig gått inn for det å gomlet i seg flere gram oralt, men da ber man jo om trøbbel.
Ketamin burde tas IM da det har en tilgjengelighet på over 90% i musklene og man slipper mye slit på kropp, om ikke er nasalt veien og gå da det er en bio-tilgjengelighet på rundt 50% mens det oralt ligger på under 20% og man påtar seg max negative effekter ved oralt inntak.
Er du veldig imot å sniffe stoffer kan du enkelt lage nese spray for enklere administrasjon.

Som Bothrops sier er det lett og bli for komfortable med stoffet da det er en enkel utvei og veldig lett og skli fra moderat bruk over på misbruk da toleransen stiger fort ved hyppig bruk og man fort går igjennom 1 grammer på en kveld noe som svir i lommeboka.

Om du velger gå denne veien vær forsiktig og vit at det er en midlertidig fiks, ingen løsning på problemet. Du må selv ta tak i det og gjøre småting her og der for å komme deg ut av komfort sonen og trene opp hjernen til å håndtere angst, stress, sosiale settinger og andre problemer du har.

Ta også en titt her, mye bra lesestoff: https://www.reddit.com/r/ketamine/
kanskje no lettere (men sterkere enn imovane etc) som kratom el kava kava..? føles bra, uten noe mindfuck osv.