Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3248
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.dagbladet.no/nyheter/sli...ngsel/70457010

Har ikke abonement så får ikke lest den, noen som kan komme med en oppsummering og gjerne egenerfarte tips?
Lurer i direkte trekk på hvordan få narkotika og mobiltelefon inn i fengsel. Hvor bør man gjemme det om man først har fått det inn?

Vet at cellene kan få besøk av hunder, men har de en signalradar der som kan finne uvelkomne antenner som for eksempel mobil?
Anonym bruker
"Vant Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stash it in the "prison pocket"
Når jeg satt på Hoff var det en person som hadde tatt en Stanley kniv, skjært et snitt innerst i tøflene sine og puttet morfin piller der, deretter limt igjen med limpistol. Han fikk det med seg inn. Dette er jo riktig nok en lav-sikkerhets avdeling, er det noen som følger litt ekstra nøye med så blir det fort kjipt.
Sist endret av Marriese; 13. februar 2019 kl. 07:30.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En gang putta jeg en grei mengde opp i toern, ikke en særlig behagelig opplevelse og jeg må si jeg sjenket en porsjon sympati til han stakkaren jeg bestemte meg for å ha som røykekompis der inne, som ikke visste hvordan jeg hadde fått det med inn. Men han spurte ikke heller, så.. :P Den andre gangen jeg satt inne så fikk jeg en kompis til å kaste en bærepose med tjall, mdma, mynter som jeg kunne bruke i kiosken, og en telefon over gjerdet til fengselet. Det er nok ikke så lett å få til på lukka avdeling, men på åpen soning så er det ikke så vanskelig. Husk på at da må du nesten finne et par stykker som kan hjelpe deg med å se etter vakter og sørge for at ingen andre plukker opp leveringa di osv. Jeg så at noen forsøkte det samme første gangen jeg satt inne, men de kasta den jo bare rett over gjerdet uten å planlegge og posen havnet rett foran et kamera, så vaktene kom ut og tok posen med en gang. Det er noe man må tenke på. Første gangen jeg satt inne så hadde de absolutt en device som sjekket etter mobilsignaler en gang det var razzia, og en som ble tatt med telefon pga det. Men han var dum og hadde mobilen påskrudd inne i skapet sitt. Aldri ha noe inne på cella di, men forsøk å finn et annet godt gjemmested!
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var en kar som hadde med en liten telefon limt inn i skoen. Hadde vært hos skomakeren å fått spesiallaget såle med hulrom.

Han ble tatt da cellas radio røpet signalet jans, og ble sendt rett i kjelleren.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Du får veldig små telefoner du kan pakke inn i kondom i anus.

De pleier å kreve at du siker på huk å hoster for å se om du har stæsja noe så dytt den lang nok opp.

Evt vent på besøk å få den inn der. Legg den igjen på besøks om et så ber du gangmannen som vasker der om å smulge den inn og smugler med noe til han.

Evt få det ksta over gjerdet.
.

Der jeg satt inn reiste vi til en idrettsplass og trente hver tirsdag.

Jeg satte da vinduet i hiacen bitte litt på gløtt så mens vi var inne å trente kom det en kar og la en pose med stoff, steroider og tlf inn under setet i bilen. Jeg sørget for å være førstemann til bilen etter trening så jeg fikk plukke det opp.


Evt kan du finne ansatte som kjører bilen inn på. Området.

Du finner ut hvor de bor og får plantet noe under bilen dems.

Få. Deg en jobb der hvor du kan gå utenfor området f. Eks.


Kun fantasien som setter grenser.

Jeg hadde tatt med det du trenger på innsiden. Altså svelge en pakke du kan drite ut. Resten smugler du inn når du er der viss du har et ok nettverk.


Ikke snakk høyt om dette til andre fordi da må du smugle for alle. Noe som kan bli stress.


Men ræva er ganske genial Ass.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg valgte å svelge et par kondomer med hasj sist gang, og det var en ubehagelig opplevelse.

Ble så oppblåst og hadde sykt vondt i magen, måtte på do hele tiden. Som igjen var en kjip greie, for jeg måtte sjekke hver gang. Jeg la litt papir i hånden og kjørte på i intervaller.

Etter nesten to dager trodde jeg at kondomene hadde løst seg opp eller at det hadde gått i skåla på et vis uten at jeg fikk det med meg.

Men så! I i nitiden på kvelden kjente jeg at magen rumlet kraftig, og jeg satte meg til, to helt cleane perfekte kondomer med hasj poppet ut!

Etter det var oppholdet egentlig helt ålreit
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle jeg ha smuglet noe inn i fengsel hadde jeg smuglet flytende rc benzo og evt lsd. Jeg hadde dryppet dette på et klesplagg og senere suttet på dette eller revet det opp for mer kontrollert dosering. Dette kunne man også gjort med en bok om man har en bok som er veldig slitt(eller går inn får å slite den godt ut) for så å dryppe på en av sidene.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja mye gode ideer, men du kan bli sjekket veldig nøye npr du skal sone. Særlig når du kommer inn på narkodom. De kan holde seg under observasjon en god stund å kjøre deg til lege.... De fant en clipspose på meg etter perm. Den lagde de helvette ut av å kjørte sånn sveipe test på. Men jeg blånektet alt og sa jeg stjal sukker til cellen fra messen med den posen. De trodde ikke på meg men, men de kunne jo ikke bevise det.

.greir å ha med seg litt inn, men enklere å smulfe inn når man er der og er kjent med rutinene. Men dette krever jo du har et nettverk som stiller opp.


Jeg savnet telefonen og spillkonsoll aller mest. Deilig å gå rusfri en stund egentlig, men det å ikke kunne koble av med Netflix, spill eller Spotify var ganske hardt for meg.... Trengte ikke telefon til noe ulovlig liksom, bare underholdning.

. Har aldri kabel tv hjemme pga mye reklamer. Og etter de 6 mnd var jeg så lei av norsk tv og programmene på den.


Heldigvis var det god stemning med mye utlendinger der så ble stort sett poker-lag og the og kjeks fester hos øst europeerne hver kveld med litt live gitar spilling, kødding og generelt godt humør.
.. Lærte en del polsk også.

Når du har ting ine i fengsel så lagrer du alt du kan på et område ute som du kan få tak i selvom du blir flyttet til lukket avdeling om de har åpen og lukket pø samme avdeling. På den måten har du aldri mye stoff på cella, og om du blir tatt og må flytte kan du fortsatt klare å få tak i det. Evetneulet be noen hente det å bli bøsts å komme til lukket å ruse seg med deg... De fleste blir lei av ålen soning og er åpen for lukket soning o. De veit det er mye rus der.
Sist endret av PapaMarathon; 15. februar 2019 kl. 08:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var en kar som hadde med en liten telefon limt inn i skoen. Hadde vært hos skomakeren å fått spesiallaget såle med hulrom.

Han ble tatt da cellas radio røpet signalet jans, og ble sendt rett i kjelleren.
Vis hele sitatet...
Hvordan da egentlig? Ved at betjentene hørte radioen skurra fordi noen ringte telefonen hans mens de tilfeldigvis var der, eller mener du at fengselet har en dings i radioene som kan oppfatte andre signaler?
Jeg tenker egentlig å bruke telefonen til nettbruk, ikke prating.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Du får veldig små telefoner du kan pakke inn i kondom i anus.

De pleier å kreve at du siker på huk å hoster for å se om du har stæsja noe så dytt den lang nok opp.

Evt vent på besøk å få den inn der. Legg den igjen på besøks om et så ber du gangmannen som vasker der om å smulge den inn og smugler med noe til han.

Evt få det ksta over gjerdet.
.

Der jeg satt inn reiste vi til en idrettsplass og trente hver tirsdag.

Jeg satte da vinduet i hiacen bitte litt på gløtt så mens vi var inne å trente kom det en kar og la en pose med stoff, steroider og tlf inn under setet i bilen. Jeg sørget for å være førstemann til bilen etter trening så jeg fikk plukke det opp.


Evt kan du finne ansatte som kjører bilen inn på. Området.

Du finner ut hvor de bor og får plantet noe under bilen dems.

Få. Deg en jobb der hvor du kan gå utenfor området f. Eks.


Kun fantasien som setter grenser.

Jeg hadde tatt med det du trenger på innsiden. Altså svelge en pakke du kan drite ut. Resten smugler du inn når du er der viss du har et ok nettverk.


Ikke snakk høyt om dette til andre fordi da må du smugle for alle. Noe som kan bli stress.


Men ræva er ganske genial Ass.
Vis hele sitatet...
Takk for mange gode tips her! Hva er det de mini telefonene heter?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Aner ikke selv men søk opp på ebay f. Eks.

Small mobilephone.

Finner du ut a hvor mange volt og ampere laderen er så finner du kanskje en adapter i fengselet. Discman lader eller lignende. Så setter du Plus og minus på riktig pol og teipet igjen så slipper du å ha en lader i rompa. Det kan visst gjør vondt.

Ta et datakurs så får du tilgang til litt elektronisk utstyr du kan prøve å knsbbe noe av for å lage lader.

. Evt en sånn Samsung klokke med simkort eller e sim kort. De er ikke så store å burde gå Ann å få med seg inn. Men det er ikke så mange funksjoner pm det. Du kan ringe og høre Spotify og sende sms. Men det holder jo i starten det da.....


Finner du noen der som er på samme nivå som deg og du liker kan dere jo samarbeide litt vettu så har man noe gøy å b hr uke hodet på. Men vær forsiktig. Mange som tyster der fordi de ikke liker trynet ditt og fordi de har det jævøig og prøver å få respekt av vaktene. Muligvis fordi de er redde. Så lurt å finne noen som har møkk på hendene selv før du drar dem inn i dine ting. Da er det større sjanse for at de holder kjeft.... Kriminelle snakker mye om ære og lojalitet, men det nok mye snakk hehe.
. Lykke til. Husk at om du gjemmer vekk ting i rævs må du kunne sitte på huk å hoste uten at det synes at det er noe der...