Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4906
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann. Har nå begynt med olje fremfor orale tab steroider for å slippe så mye bivirk. Har hatt sprøyteskrekk til F men har nå injecta 5 ganger. Men usikker på om jeg gjør det helt riktig. Jeg vet jeg er i en muskel da sprøyta står av seg selv, men jeg skyter inn i denne muskelen som egentlig føles som en hel nerve for å si det sånn, den muskelen man får lårhøne i right? Når jeg tar litt på utsiden av låret fra midten.

Føles ut som jeg stikker nåla inn i en nerve selv om jeg vet det ikke er nerve men en muskel...

Noen som spesifikt kan forklare hvor jeg skal stikke for å slippe «pain» selv om jeg takler selve stikket.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Muskelen det skal inn i heter vel på latin «vastus lateralis»?
Kjør i rumpeballen. Testet et par sykler i min ville ungdom, og da gjorde det ikke vondt.
Sitat av WhiteCollar Vis innlegg
Kjør i rumpeballen. Testet et par sykler i min ville ungdom, og da gjorde det ikke vondt.
Vis hele sitatet...
Bare vent til en treffer isjiasnerva, som er hovednervene (2 stk.) fra ryggraden og nedover beina. Stikker du i en av de, så skal jeg love deg det gjør vondt. Det kan også bli problemer med å gå etterpå. Derfor lærte vi, at vi ikke skal stikke sprøyter i rumpeballen, men litt ovenfor.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal litt til å treffe isjia nerven om du skyter høyt opp i ytre øvre kvadrant / 5 cm fra hoftekammen. Men jeg har 17 mm nål og 25 mm nåler. Da bør jeg vel absolutt bruke 25 mm til å stikke i rævva?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av gulsaft Vis innlegg
Skal ikke bare vurdere å oppsøke psykolog først som sist før du fortsetter å ødelegge kroppen og sinnet ditt da? Hvor mange utallige dokumentarer er det ikke om bivirkninger rundt steroider??
Vis hele sitatet...
Skal du ikke bare la være p komme med pekefingeren når 30 andre har gjort det før deg da? Hjelper ikke noe, har gått på det av og på lenge og møtt de største motbakker og ja, er klar over at folk tar livet sitt etter noen cycles men det er helt greit, dems valg. Men jeg ønsker bare å få injisert smertefritt, så hvis du ikke kan hjelpe med det ber jeg deg pent om å la være å delta i denne topicen
Prøv litt forskjellige steder. Som nevnt ovenfor, syntes jeg også. At øvre del av rumpa er best. Du kan også stikke i skuldre, men avhengig av størrelsen, kan du ikke sette mange ml. Låra må man liksom bli litt kjent med. Det blir bedre, men forvent deg å måtte forklare deg med at du har fått ett par lårhøner ��
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Prøv litt forskjellige steder. Som nevnt ovenfor, syntes jeg også. At øvre del av rumpa er best. Du kan også stikke i skuldre, men avhengig av størrelsen, kan du ikke sette mange ml. Låra må man liksom bli litt kjent med. Det blir bedre, men forvent deg å måtte forklare deg med at du har fått ett par lårhøner ��
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Stakk i rompa igår og tenker å stikke der i morgen også. Men har nåler på 17 mm og 25 mm. Da burde jeg vel bruke 25 uten tvil? Brukte den igår og det gikk hvertfall veldig fint stakk den inn og den stod av seg selv 👍🏽
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan vet jeg at jeg er inni en muskel? Har aldri tenkt over dette men en fyr sa at du slipper sprøyta og ser om den faller ned mot gulvet eller om den står. I mitt tilfelle når jeg slipper nåla, så står den rett ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal litt til å treffe isjia nerven om du skyter høyt opp i ytre øvre kvadrant / 5 cm fra hoftekammen. Men jeg har 17 mm nål og 25 mm nåler. Da bør jeg vel absolutt bruke 25 mm til å stikke i rævva?
Vis hele sitatet...
Til og med 25 mm blir for lite om du skal stikke den inn i quadsa. Jeg bruker 40mm minst og da får jeg hele nåla inn, og om jeg gjør det sakte så merker jeg at den går langt inn før den sitter skikkelig inne i muskelen.
Jeg bruker også 21g 40mm til alt.

Eneste unntaket er når jeg kjører ed vannbasert injeksjonsvæske. Da bruker jeg insulinsprøyter.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Skal ikke gjøre vondt i beinet.

Pleide å sette meg på en stol. Løfte beine opp som i lårcurl en del ganger for å pumpe muskel litt. Så er det viktig du slapper av helt i beinet og at beinet du skal stikke i liskom henger ned uten å spenne noe. Det skal da ikke gjøre vondt å injisere. Liker selv lår bedre enn runpe. Fortsatt vindti i isjiasen 2 år etter....


Jeg slutte med bom da. Tabletter og olje er som natt og dag. Du får helt andre bivirkninger av dette og jeg sluttet etter masse sykdom. Må i dag få testo av lege å årlig protasta undersøkelser. Hadde klart meg greit uten den erfaringen. Lykke til uansett.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Skal ikke gjøre vondt i beinet.

Pleide å sette meg på en stol. Løfte beine opp som i lårcurl en del ganger for å pumpe muskel litt. Så er det viktig du slapper av helt i beinet og at beinet du skal stikke i liskom henger ned uten å spenne noe. Det skal da ikke gjøre vondt å injisere. Liker selv lår bedre enn runpe. Fortsatt vindti i isjiasen 2 år etter....


Jeg slutte med bom da. Tabletter og olje er som natt og dag. Du får helt andre bivirkninger av dette og jeg sluttet etter masse sykdom. Må i dag få testo av lege å årlig protasta undersøkelser. Hadde klart meg greit uten den erfaringen. Lykke til uansett.
Vis hele sitatet...
Takk for seriøst svar. Ja jeg har brukt å sitte inntil veggen med pute bak ryggen i senga, lagt foten oppå en liten brett med dyne også stikket, aldri sittet på en stol med benet hvilende på gulvet å stukket før.. kanskje det er derfor jeg får vondt? Kan du presisere litt mer spesifikt? Super hjelp!
Du treffer antageligvis båndet på utsiden. Låret er et sted jeg ikke anbefaler fordi jeg ofte ser folk få komplikasjoner i forhold til andre steder.
Glutes er mest smertefritt, men ikke lett å komme til når du har en viss mengde muskler.
Skal du injekte glutes så del skinkeball i fire ruten. I midten av øverste rute på utsiden er tryggeste sted.

Brukte steroider i 10år. Likte veldig godt lats, mid-delt, rear delt og triceps ytre-hodet. Setter du i musklene du sliter med mind-muscle connection kan du bruke smerten fra injeksjon som pekepinn på når du treffer riktig.

Sitat av trenbro500 Vis innlegg
Jeg bruker også 21g 40mm til alt.

Eneste unntaket er når jeg kjører ed vannbasert injeksjonsvæske. Da bruker jeg insulinsprøyter.
Vis hele sitatet...
Bruker insulinsprøyter på alt bortsatt fra vannbasert. Hender jo at jeg har olje er for tykke. Men som regel går jeg for ethyl oleate. Føler raskere opptatt og aldri hatt pip.
Anbefaler å bruke vanlig dersom det er MTC olje og høyt innhold av alkohol. Det er fordi det kan arrvev som muligens kan gi rart form. Det blir som synthol i små doser. Synthol skal settes dypt. Det er hele trikset.
Sist endret av DrPerception; 28. januar 2019 kl. 17:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Du treffer antageligvis båndet på utsiden. Låret er et sted jeg ikke anbefaler fordi jeg ofte ser folk få komplikasjoner i forhold til andre steder.
Glutes er mest smertefritt, men ikke lett å komme til når du har en viss mengde muskler.
Skal du injekte glutes så del skinkeball i fire ruten. I midten av øverste rute på utsiden er tryggeste sted.

Brukte steroider i 10år. Likte veldig godt lats, mid-delt, rear delt og triceps ytre-hodet. Setter du i musklene du sliter med mind-muscle connection kan du bruke smerten fra injeksjon som pekepinn på når du treffer riktig.



Bruker insulinsprøyter på alt bortsatt fra vannbasert. Hender jo at jeg har olje er for tykke. Men som regel går jeg for ethyl oleate. Føler raskere opptatt og aldri hatt pip.
Anbefaler å bruke vanlig dersom det er MTC olje og høyt innhold av alkohol. Det er fordi det kan arrvev som muligens kan gi rart form. Det blir som synthol i små doser. Synthol skal settes dypt. Det er hele trikset.
Vis hele sitatet...
Takk for legit svar. Har gått over til dorsoglugeal injection, smertefritt men sliter litt med at jeg holder på å spenne muskelen og da blir jeg litt småsvett i panna😅 men ja, jeg bruker 30mm 23g blå kanyle, de fleste jeg kjenner bruker dette og i gluteus medius er 25 mm nok for meg egentlig som har så lite fett.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg fikk hjelp til å sette bak av dama. Skummelt å sette i runpa selv om man ikke er vant til å gjøre det.

Men jeg satt med på en stol hvor beine kan dingle fritt ned.

Så pumper jeg opp. Musklene på utsiden av låret og sette sprøyten på anbefalt injelsonsted. Søk på inejetion sites på Google.

Det beinet som ikke skal skytes i setter jeg ned i bakken. Det andre beinet har jeg forsiktig i bakken uten å bruke muskler. Altså at beinet henger nesten ned, men har kontakt med bakken så vidt det er og ingen muskler er spent.

Selve stikket bør gå raskt for å unngå smerte. Det øverste huslaget vil gjøre vondt om du penetrerer det med sprøyten langsomt.

Stikk raskt inn i låret på siden (søk på best injection sites tigh)
Sprøyt inn langsomt. Helst max 2-4ml i lår om gangen. Du skal kunne telle langsomt til ti mens du sette 1ml. Så trekker du sprøyten raskt ut, vasker med alkohol servietter og masserer forsiktig injeksjonsstedet i et par minutter. En gå tur eller lårcurls i rolig tempo og styrke er veldig lurt for blodomløpet og for å få en jevn kul og i tilfelle du har bommet.


Kan ikke forklare det bedre, men veldig viktig du ikke spenner beinet eller strammer muskler eller senere når du stikker. Da gjør det fort vondt.

Du kan lese masse om dette på nettet. Søk etter first time steroid injection tigh. Finnes tilogmed filmer med helsesøstre som viser det frem.


Anbefaler deg å slutte fordi det du har begynt med krever dedikasjon bpå både trening, mat og selvkontroll og masse penger og det er bare tull å begynne med steroider om du ikke slaø holde på lenge.

Jeg lalrte å slitte og etter 2 år har jeg endelig fått treningsglede tilbake, men var et helvette å trene de første årene uten steroider og kroppen brøyt sammen og orka ikke å pule på 1 år.

Men skal du gjøre det les masse om det å sørg for å ta blodprøver jevnlig hos en lege som er med på greie. Mange urologer kan hjelpe deg med dette om de er private og litt liberale.

Har du barn kan du miste dem pga steroider. De er blitt hele gale på det og treningssentre og politi sentre bekymring smelling med en gang du blir tatt på blodprøve eller oppbevaring.

Lykke til. Husk at du kan bli veldig stor og sterk uten dette og skadene kommer raskere med steroider siden muskelfestene ikke altid er like trent som musklene som plutselig orker å løfte mye mer. Det er veldig gøy å deilig nå som det er nytt, men jeg ble lei etter et par år med masse bivirkninger. Bivirkningene på oljer er helt andre enn tabletter. Mye kraftigere bivirkninger på psyken og denn biten.

Etter syklusen er ting ofte tøft og som eks narkoman fikk ejg tilbakefall på narkotika etter endte syklus flere ganger. Men men. Gjør du det riktig og er veldig dedikert kan det være en fine hobby og mange som klarer seg som er kjempe nøyje med hva de skyter og hvordan de trener, spiser og passe på blodprøver. Blodprosent, østrogen, hvite blodceller og masse annet jeg ikke er flink nok til å uttale meg om.